joi, 4 februarie 2010

Sa vina Cupidon!


Cupidon?  Nu l-ati vazut pe Cupidon? Vreau sa ii cer o sageata!
- De ce? Cum de ce?
Pentru ca am nevoie!
- Da ... stiu ca e ocupat cu sarbatorile iubirii  care se apropie. E plecat la americani sa serbeze Sfantul Valentin?
Stiu  ca se serbeaza si la noi...
Nu... nu vreau nimic comercial. Mult mai importante sunt sentimentele. Nici pana la Dragobetele nostru nu mai e mult. Insa  eu il vreau acum! Da, acum! Vreau sa pretuiesc clipa. Nu trebuie sa ratez nici un moment! Cand simti nevoia trebuie sa actionezi. Ma intelegeti? Vreau sa...
- Ce spui? Stai ca nu inteleg... a... pentru cine e sageata? Aaa... Pentru un prieten, normal. Ati crezut ca...Aaaa... Cum sa fie pentru mine?
- Nu, nu e pentru mine...nu... serios... Bine! E pentru mine! Dar... vreau sa o infing personal intr-un prieten.
- Cum de ce? Da, stiu ca asta e treaba lui Cupidon, dar nu spuneati ca el e ocupat?
- Exista mai multi de Cupidon?
-  Asta e un lucru nou... Fiecare are Cupidonul lui? Fiecare are acolo  sus un ingeras dispus sa faca  doi oameni sa se iubeasca si sa fie fericiti? Ce frumos...
- Asta inseamna ca daca eu trag cu arcul intr-un prieten nu o sa se indragosteasca?
- Da... depinde unde il nimeresc... poate il nenorocesc de tot.
- Hmmm... si daca v-as spune ca prietenul e de fapt o prietena...
- Da... stiu... da... nu, nu m-am rusinat... Daca e prietena mea?
-A... da... nu ... as vrea sa fie... bine recunosc: de aia am nevoie de o sageata ca sa fiu sigur ca eu o nimeresc pe ea si ca ea o sa se indragosteasca de mine! Vreau sa pun in sageata aia  doar sentimente frumoase, vise cu stele, si marea cu luna si munte  si primavara si cerul senin!
Gata, recunosc, nu am nici o emotie!
Da! Nu mi-e frica  de iubire! Vreau sa iubesc!
Sa vina Cupidon! Sa vina Cupidon!

20 de comentarii:

DOAR NOI spunea...

Ha ha ha! Dragut... mi-ai furat ideea. Noroc ca mai sunt si oameni optimisti.
Sa iti mearga bine iti doresc din suflet. Sa obtii sageata de la Cupidon, sa fii fericit si implinit.
Cu a mea postare am obtinut doar o invitatie la o petrecere de Valentine's Day. Tot e bine, nu?

Tudor Enea spunea...

Banuiesc ca e doar o gluma. nu am furat nimic.cupidon e un nume comun.in plus, articolul tau e pesimist, al meu e optimist. tu fugi de iubire , eu o caut.
Felicitari pentru invitatie. deocamdata pari mai castigata decat mine. Ha ha ha!

Ana Gabriela spunea...

hehe...daca micutul zanatic cupidon nu e disponibil, poti face apel la Erosul grecilor sau te duci direct la sursa si te imprietenesti cu Afrodita...pariu ca nu o sa fie greu...si arcul vine de la sine sub forma a doua cuvinte...se stiu care...:D

Tudor Enea spunea...

asa e, raza de soare... daca stam sa ne gandim sunt o multime de posibilitati. multumesc de incurajare... se stiu si cuvintele, dar sa vina de unde trebuie:)

DOAR NOI spunea...

Stii jocul: "NU te supara frate?" Erau librariile pline intr-o anumita perioada. Da, bineinteles ca am glumit. Da... Cupidon e comun... eu sunt pesimista, tu esti optimist.
Da... sunt norocoasa... hai ca impart norocul cu tine, s aiti treaca supararea.

Anonim spunea...

e bine ca se mai gandeste cineva si la prieteni:)... si mai ales ca sunt mai multi Cupidoni, mai multi si buni:)

Tudor Enea spunea...

"Da... sunt norocoasa... hai ca impart norocul cu tine"- in cazul asta sunt mult mai norocos.


Ina, nu-i asa ca sunt norocos?
multumesc de comentariu.

Alisandra spunea...

Tu n'as pas peur de l'amour?

Tudor Enea spunea...

ne pas peur de l'amour!

DOAR NOI spunea...

Tuturor ne e frica de dragoste... sa fim sinceri. Doar ca suntem curajosi si ne asumam riscul unei eventuale - Doamne fereste - dezamagiri.

pumn de amintiri spunea...

daca incerci,incerci si iar incerci sa-ti gasesti jumatatea s-ar putea sa-ti pierzi toata viata si sa nu realizezi frumusetea ei;)
sau chiar s-ar putea sa treci pe langa adevarata ta dragoste
scrii destul de fr despre dragoste avand in vedere ca esti baiat(sa nu se supere baietii-insa,in general ei sunt mai greoi in exprimarea sentimentelor)

Tudor Enea spunea...

'...sau chiar s-ar putea sa treci pe langa adevarata ta dragoste'
ce paradox ar fi... sa caut dragostea , sa o astept si sa vreau sa o primesc si sa ratez exact personana potrivita...
multumesc de aprecieri. consider un atuu exprimarea sentimentelor si nu ascunderea lor. comunicarea mi se pare esentiala.

Tudor Enea spunea...

Doar eu - "Tuturor ne e frica de dragoste... sa fim sinceri. Doar ca suntem curajosi si ne asumam riscul unei eventuale - Doamne fereste - dezamagiri."
stii si tu ca dezamagirea e si ea parte din viata noastra, fie ca ne place sau nu... era o vorba:daca nu ne asumam riscul nu putem castiga niciodata.

Alisandra spunea...

Salut,Tudor!..

Comment ça va?


P.S:Je voulais que tu m'explique..ce que tu as voulu dire par cette phrase:"ne pas peur de l'amour!"..mais à ce que je vois..autres personnes ont intervenu dans ce sujet..:-)..

Tudor Enea spunea...

-nu mi-e frica sa iubesc- are pentru mine un singur sens. din cate se pare,insa, fiecare persoana in parte are un mod propriu de a perce dragostea. iubirea depinde foarte multi factori, fiind influentata mult si de starea psihica a fiecarui pretendent. nu e o formula fizica sau matematica, e mai mult deat o reactie chimica si ofera mereu rezultate diferite, care creaza la randul lor alte sentimente ce duc la reusita sau esecul unei relatii.

DOAR NOI spunea...

Despre Iubire s-au scris tratate si se vor mai scrie. Haideti sa dovedim ca exista IUBIRE si stim sa iubim.
Sa fiti iubiti cu totii!
Sa nu va fie frica de iubire... Oricum exista leac pentru orice!
Toate cele bune sa se-adune!

Alisandra spunea...

Les dernières heures de vacance..
Demain,l'école commencera..
Je "disparaîtrai" un peu de temps dès paysage..
En quelques mots..on parlera..
Succès!
Amitiés,Georgiana

Anonim spunea...

Ai putea incerca sa arungi tu o sageata...iubirea e langa tine !

Tudor Enea spunea...

de multe ori se intampla sa cautam iubirea in locuri mai indepartate decat ar trebui si e posilil mereu ca iubirea sa nu fie acolo unde o cautam de fapt ci acolo unde ne asteptam mai putin.

Anonim spunea...

Asta era ideea !Incearca sa citesti printre randuri, cine stie ce ai sa gasesti !Sunt tot acea "alta"...