luni, 26 aprilie 2010

"Cine-i nascut in aprilie..."

Florile de malin au dansat vesele prin vazduh, purtate pe aripi de vantul ca boare, patrunzand dupa perdea prin fereastra deschisa. Mireasma ma trezeste imbatator si ma face sa tremur de emotie si incantare. Imi deschid ochii si sufletul catre cerul senin si rad in hohote. Malinul a inflorit astazi a 30 a oara pentru mine. Pasari  imi canta la fereastra si o noua primavara a mai trecut prin inima mea.
In ziua de astazi, dimineata imi doresc inocenta. Vreau sa fiu iar copil si sa dansez descult  in roua inceputului de zi. Spre amiaza am sa fiu adolescent iubind tot ceea ce ma inconjoara, iar seara  voi adauga o  noua doza de maturitate in sufletul meu si voi trai zambind mereu alaturi de lumea care ma accepta asa cum sunt.
Iar voi, sa fiti si azi si intotdeauna la fel de fericiti cum  sunt eu!


Melodia de mai jos am ales-o reprezentativa pentru ceea ce inseamna viata mea in momentul actual.



Anii '80 cu tabuuri si'ncercari
'90 cu succese si ratari
2000 cu sperante si blazari
Cum vor fi anii nostri viitori?


Anii care trec nu mai pot sa revina
Anii petrecuti cu rau si cu bine
Anii cei mai buni sunt cei care'o sa vina
Anii

Anii '80 au fost grei s'au dus usor
'90 cu naivitatea lor
2000 intr'un ritm ametitor
Cum vor fi anii nostri viitori?


Anii care trec nu mai pot sa revina
Anii petrecuti cu rau si cu bine
Anii cei mai buni sunt cei care'o sa vina
Aniï

18 comentarii:

Anna spunea...

La multi ani !

Tudor Enea spunea...

Multumesc mult, Anna!

Sunshine spunea...

La multi anishori sanatosi si fericiti:*

Tudor Enea spunea...

hei... Sunshine... multumesc mult!

Chroniqueur spunea...

... « avec des gens qui m'acceptent tel quel. » C'est important, c'est magnifique, ça !

Maya spunea...

La multi ani! Sa ai parte numai de bine!

codruta.bocse spunea...

la multi ani !
te pup si iti doresc tot binele pe care ti-l poate dori o ....."nana"

DOAR NOI spunea...

La multi ani! Sa iti viata senina, zambetul si veselia prieteni, bucuria sa te stranga in brate in fiecare zi, sufletul sa iti fie un vesnic copil.
Visele sa se materializez. Sa gasesti puterea sa lupti pentru cele mai mici dorinte. Sa fii iubit si apreciat la adevarata ta valoare.

Alexandra spunea...

La Multi Ani :) Iti doresc sa ai parte multe, multe impliniri :)

Tudor Enea spunea...

RPL - Merci beaucoup!
ce de urari... multumesc mult de tot:
Maya, nana, DoarEu, Alexandra.

Monica spunea...

la multi ani:):)

sa fii sanatos mereu:)

Alisandra spunea...

Les années ‘80 avec des taboux..
Les années ‘90 avec des sucès et des échecs..
Deux mille avec des espoirs et d’ennui..
Comment seront notres années prochaines. ?

Les années qui passent ne peuvent pas revenir..
Les années âssées avec du bien et du mal..
Les meilleures années sont ceux qui viendront..
Les années..

Les années ‘ 80 ont été difficiles et sont passées facilement.
Les années ‘90 avec leur naïveté
Les années 2000 dans un rythme étonnant..
Comment seront notres années prochaines.. ?




BON ANNIVERSAIRE Tudor!!!!!
Que tu sois heureux ,aimé,que tu souries toujours!!!!
>:D<:*:*>:D<


Une petite fille..de lointain..:D:*

Tudor Enea spunea...

Multumesc mult, Monica!

Merci beaucoup, G! Pour souhaite et surtout pour la traduction.
Merci coeur!

enjoyandrei spunea...

La Multi Ani fratiorul meu drag! Sa fii iubit si toate visele tale sa ti se implineasca! Sa nu te schimbi niciodata! La multi aniiiii!

Tudor Enea spunea...

Multumesc mult, frate drag. Multumesc ca esti mereu aproape de mine!

Maya spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=gs_jypDKVS8&feature=related

* nu se putea sa nu am eu si o melodie...

Alisandra spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Tudor Enea spunea...

multumesc pentru dedicatie Maya.:)