marți, 27 aprilie 2010

Fotograf de ocazie


Rugat insistent de mai multa lume, impins de la spate de rugamintile prietenilor mei, voi renunta astazi la cuvinte, exprimandu-mi zambetele in fotografii. Va prezint astfel coltul meu de rai, bancuta pe care imi pierd uneori timpul pentru a-mi gasi inspiratia, imbatat de parfumul florilor de malin, singurul regret fiind faptul ca nu pot capta in fotografii mireasma florilor si cantecul mierlei care isi are cuib in copac de ani si ani de zile.
(clik pe fiecare fotografie pentru zoom)







19 comentarii:

Anna spunea...

Fain.

Monica spunea...

superb............... mi s a facut dor de ACASA:)

Tudor Enea spunea...

Anna, ma bucur ca iti place.
Monica... suntem practic vecini:)
multumesc!

codruta.bocse spunea...

...daca asta e curtea voastra...ma inscriu la un concediu la piatra neamt...bine...daca ma primiti...

Maya spunea...

Tu trebuie sa fii incarcat de energie pozitiva in permanenta, traind in asa un loc frumos. Si de asemenea sa ai tot timpul inspiratie pentru a scrie ...
Daca mai sunt locuri libere pe lista, da...m-as inscrie si eu pentru o vacanta de vis in curtea asta.

Chroniqueur spunea...

Tes photos sont superbes, ton paradis est magnifique, je découvre en les regardant le lieu privilégié qui crée le poète que tu es... ( Note: le printemps est plus rapide en Roumanie qu'au Québec ! )

DOAR NOI spunea...

De-a dreptul divin... mi se pare ireal. Simt mirosul pana aici. Mi-ar placea sa stau sa citesc acolo.... ore in sir.
Esti un norocos.
Bucura-te de malin si de tot ce te inconjoara!

dedel spunea...

foarte fain!!!...acum imi explic de unde atata frumusete si sensibilitate in postarile tale..enjoy your paradise!!

Tudor Enea spunea...

o ho... tre sa organizez o excursie in coltul meu de rai. Nana, Maya, e loc pentru fiecare din voi. DoarEu - poti sa stai ore in sir acolo, nu numia sa citesti... te rupi de realitate.
Dee- multumesc mult dee tot.

RPL- Le printemps est dans sa grande forme ici. est une région montagneuse et normalement il est assez fin pour le printemps. Merci beaucoup.

Sonya spunea...

adorabil loc...:)

Sasha spunea...

Superbe pozele. La vederea lor, gândurile mele sunt purtate ușor către alte meleaguri... un mic paradis rupt de realitate :)

Tudor Enea spunea...

Sonya - multumesc
Sasha - e coltul meu de rai... e intr-adevar rupt de realitate.
ma bucur ca va place.

enjoyandrei spunea...

superb! pacat ca nu sunt acasa :(

Tudor Enea spunea...

ai putea sa tragi o fuga in week-end. ce zici?

Iany spunea...

that sweet cat i know.."she" was in my arms..enjoy the spring!!!

Tudor Enea spunea...

just the cat? he he...
Thanks for spring.

oatea spunea...

eu l-am vazut!
si l-am mirosit!
si ce bine m-am simtit cand ne-am plimbat prin gradina,pe langa visin,pe langa mar,pe langa nuc...printre bumbisorii galbeni de papadie...
si ce buchet frumos mi-ai facut...
multumesc inca o data!

Tudor Enea spunea...

oatea... placerea e de partea mea... multumesc mult de tot pentru plimbare. mai rar asa o matusa ca tine. sarutmana!

Meimei spunea...

Minunat!