luni, 12 aprilie 2010

Luni... Duminica... Luni...



Luni m-am trezit speriat ca dupa o noapte cu vise marete. Confuz si timid am crezut ca viata se joaca cu mine, iar eu o traiesc linistit.

Marti in  sufletul meu era zambet si speranta. Orice idee  buna pe care nu am aplicat-o la timpul ei ar putea sa renasca acum.
Miercuri am stiut ca in gandul meu esti doar tu si  fluturi de iubire s-au asezonat in stomac.
Joi mi-am promis sa te caut. Iubirea  poate sa infloreasca  atunci cand dorinta e puternica si in sufletele noastra este doar primavara.
Vineri mi-am impus sa te iubesc. Chiar daca am refuzat uneori, acum sunt hotarat sa implic sentimente.
Sambata m-am intrebat daca gresesc si ezitarea mi-a creat remuscari rascolindu-mi trecutul.
Duminica m-am ascuns de tine. Am fugit cautandu-mi  ocupatii pe care deobicei nu le fac.
Astazi e iarasi luni si visele imi sunt din nou marete. 

Viata e un ciclu infinit de fapte. Sa nu pasesti mereu pe urmele batatorite  de aceleasi greseli comise in viata. 
Nu astepta sa se intample ceva, lasand timpul sa  aleaga pentru tine atunci cand ai o decizie de luat. Soarta le rezolva pe toate, insa le rezolva asa cum vrea  ea.
Nu te refugia in zile care seamana intre ele. Timpul nu e ciclic. Doar greselile se repeta!

11 comentarii:

Maya spunea...

Fugim,revenim...Incercam sa ne ascundem de soarta uneori, uitand ca ea ne gaseste oriunde am fi si ca face cu noi ce vrea ea.Ce ne trebuie, oare? Putin curaj, ceva hotarare...siguranta??? Inca nu stiu dar stiu sigur ca...mai trebuie ceva!

DOAR NOI spunea...

Multumesc! Chiar aveam nevoie de un astfel de "poem in proza" despre timp, viata, greseli...
Am impresia ca nimic bun nu se mai intampla in viata mea... si acum, constientizez ca de fapt sunt atatea. Gresesc cand zilnic, vreau sa sterg de pe lista dorintelor cate una. Nu prea cred in soarta. Stiu ca, soarta si-o mai face si omul cu mana lui. Parca asa spunea o vorba din popor.
Am ajuns sa fiu epuizata psihic tot gandindu-m si aranjandu-mi viata pe zile si luni.... alerg grabita sa rezov totul asa cum scrie n agenda... si uit sa ma bucur de un mesaj, un zambet, o imbratisare - primite de undeva... aproape sau departe... ce mai conteaza!
Zi senina, zambete si bucurii neasteptate!

Tudor Enea spunea...

Maya - cred ca ne trebuie mai mult decat curaj. ce zici de o secunda de inconstienta?

DoarEu - faptul ca nu se intampla inca sa iti realizezi visul suprem, sa iti atingi idealul, nu inseamna ca nu se intampla nimic in viata ta. Nu sterge dorintele de pe lista, adauga mereu una in plus de fiecare data cand s-a implinit unul din ganduri. intr-o zi cand ai sa privesti inapoi ai sa iti dai seama cate realizari ai implinit in viata ta.
multumesc pentru zambet.

Iany spunea...

Azi sunt eu trista,am pierdut un membru drag al familiei(Pisu)si simt ca peretii casei ma sufoca,ma stang ca intr-o menghina,ca nici o voba buna sau sfat sau mangaiere din lume nu imi poate sterge durerea ce o simt sau inlocui pierderea.Dar totusi continui,am curajul de a infrunta destinul dar si inconstienta de a spera sau visa ca viata e frumoasa si ca trebuie sa multumesc pt ce am nu sa ma vait!cu drag Oana

Monica spunea...

nu cred in soarta...cat despre celelalte idei ale tale..frumos puse in cuvinte si m am regasit:)

Tudor Enea spunea...

Oana, Pisu tau era mai mult decat o companie pentru tine... e normal sa te simti asa. Ai pierdut pe cineva care te astepta mereu acasa indiferent cand te intorceai. O scumpete de pisic. Insa stii, viata ta merge inainte. Iti pui pisicul in cutiuta cu amintiri, te ridici si mergi mai departe recapatandu-ti zambetul. Curaj... ai nevoie sa zambesti.

Tudor Enea spunea...

Monica - fiecare are liberul arbitru inainte de a crede in soarta.
multumesc mult pentru cuvintele tale.

codruta bocse spunea...

Am intrat din pura curiozitate si am avut o imensa surpriza.
Bravo Vladut !

Tudor Enea spunea...

hei... nana...sarutmana. am ramas surprins sa gasesc comentariul tau aici. multumesc mult!

oatea spunea...

daca as avea putere,as publica acest poem al tau
cred ca este cea mai frumoasa scriere a ta
sinceritate,visare,copilarie si... maturitate
felicitari cu tot dragul!

Tudor Enea spunea...

multumesc mult de tot:)