vineri, 9 aprilie 2010

Sa nu uit niciodata sa zambesc






A fost odata o zi de poveste primavaratica care mi-a nascut lacrimile in coltul ochilor si suspine in mijlocul inimii. A fost o zi care mi-a stins fortat  din suflet iubirea impingandu-ma spre singuratate. Mi-am jurat atunci, in anii ce au trecut, sa nu mai plang, sa nu mai oftez sa  nu mai sufar. Mi-am propus sa zambesc, mi-am impus sa  visez, mi-am dorit sa iubesc. Am creat astfel in tot ce inseamna eu, o dorinta de a iubi frumosul, o minune  de a   interactiona cu natura, o idee de a oferi peste tot si oricui are  nevoie, un zambet si un cuvant de voie buna. Am trait astfel fericit in fiecare zi, purtat de boarea multicolora si plina de miresme a primaverii. Am uitat ca in viata exista greutati si am lasat soarta sa decida in locul meu.

Pana zilele trecute totul a fost minunat. Pana acum cateva zile , soarele si soarta m-au iubit si prietenii mei au zambit alaturi de mine.
Ieri, m-am lasat prada amintirilor fara rost, inecandu-mi inima cu venin si sufletul cu negarea sortii.
Ieri am uitat ca traiesc si mi-am dorit sa fug de realitate.
Tot ieri am uitat ce inseamna frumosul.
Si ieri am crezut ca nu mai stiu sa visez.
Cu siguranta am gresit! Am fost fara sa vreau egoist! Viata e prea scurta ca sa stai sa plangi si sa te ascunzi, negandu-ti existenta!

Se  spune ca prietenul adevarat se cunoaste la nevoie. Mi-am amintit ca  am langa mine oameni care ma plac asa cum sunt - Oameni simpli si fara pretentii. Oameni care isi cauta si ei ca oricine rostul in viata. Oameni care au curaj sa viseze. Acesti oameni sunt prietenii mei! 
Sunt prieteni care m-au sunat, prieteni care mi-au scris si care m-au certat   pentru ca am uitat sa fiu vesel!
Va intrebam ieri daca am voie sa fiu trist. Daca am voie sa uit de toate si sa ma ascund in vitrina mea de gheata. 
Raspunsul a venit simplu, justificat si  unanim: NU! 
Nu am voie sa uit sa zambesc!
Nu am voie sa uit sa traiesc!
Nu am voie sa uit sa iubesc!
Sunt un om simplu care  inspira prin buna dispozitie  pe alti oameni simpli. Suntem cu totii intr-o legatura profunda agatati de un zambet  in schita sinistra pe care ne-o deseneaza soarta. 
Nu avem  voie, nici eu, nici voi sa uitam sa iubim/traim/zambim/si mai ales sa visam... 
Frumusetea vietii izvoraste din noi si  se scurge cu folos prin oamenii care ne sunt  alaturi. 
Frumusetea vietii mele vine de la oamenii care sunt fericiti alaturi de mine.
Voi zambi din nou, voi sfarma vitrina de gheata si voi continua sa visez la ceea ce imi rezerva soarta. Oricare din noi este un campion, oricare din noi are dreptul sa ridice un trofeu  deasupra capului si sa se simta invingator. 
Voi ridica intr-o buna zi  trofeul meu catre cer! Intr-o zi voi fi invingator.
Pana atunci traiesc, zambesc si iubesc! Fara pauza.
Cand traiesti cu adevarat nu ai nevoie de interferente, totul vine de la sine.
Daca ieri tineam in palme Timpul,   fara sa il las    sa treaca si fortandu-l sa se intoarca, astazi am doar un suras.
Fiti fericiti! Astazi tin in palme zambete... si le ofer pe toate catre voi!


18 comentarii:

Alexandra spunea...

Ma bucur ca ti-ai regasit zambetul si multumesc pentru cel care ni-l oferi aproape zi de zi.

Alisandra spunea...

Souris!

Tudor Enea spunea...

Eu iti multumesc Alexandra!

G - merci beaucoup!

MedeeaS spunea...

eiii.. nu fi prea dur cu tine insuti. fiecare mai uita sa zambeasca si are zile cand se lase in voia nostalgiilor sau uraste sa se dea jos din pat dimineata. si zilele astea au farmecul lor, dar cu atat mai mult apreciem partea plina a paharului.
ps: a venit primavaraaaaaaaa! :)

Tudor Enea spunea...

multumesc de incurajare... zambetul meu are flux continuu... nu am voie sa ma opresc, nu ai vazut ca m-au certat prietenii pentru starea de spirit emanata in articolul anterior?
revenind la primavara, are un rol esential in marimea zambetului meu.
m-am nascut primavara, deci in sufletul meu e o primavara vesnica.

DOAR NOI spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Maya spunea...

Bine ca ti-ai revenit. Ca altfel...stii tu ce te astepta! Eu am deja echipamentul de sport pe mine...:D

Monica spunea...

ooooo...mi-a placut atat de mult articolul asta:):*:*:*

Tudor Enea spunea...

Maya, multumesc, dar ... ma fac ca nu inteleg pt ce e echipamentul sportiv...
Monica - ma bucur ca ti-a placut. multumesc.

magda spunea...

Ma bucur ca nu uiti sa zambesti...mi-e mi se intampla deseori sa uit....

Anonim spunea...

nu trebuie niciodata sa uitam sa zambim... :)

Tudor Enea spunea...

magda, ina - drept, nu ar trebui niciodata sa uitam sa zambim...
multumesc mult!

Iany spunea...

Te felicit pt puterea de a trece mai departe si pt ca ..simplu..EXISTI pt mine,pt noi cei ce ne numesti "prietenii tai".Cu drag Oana

Tudor Enea spunea...

Oana, multumesc si eu mult de tot.

J.J. spunea...

Trebuie sa admir optimismul tau si faptul cu scrii atat de frumos si pui mult suflet... Mi-a creat o stare foarte buna "Sa nu uit niciodata sa zambesc", ceea ce inseamna ca stii sa patrunzi in sufletele oamenilor:).

Tudor Enea spunea...

Iti multumesc pentru vizita si pentru cuvintele tale. te stept oricand.
sa auzim numia de bine si normal, sa nu uitam sa zambim.

Diana spunea...

Un blog cu zambete de bucurie, sensibilitate si autenticitate. Felicitari1

Tudor Enea spunea...

Iti multumesc mult, Diana! Bine ai venit aici!