sâmbătă, 19 iunie 2010

3 in 1

In articolul de astazi am sa ma refer la trei lucruri diferite. Fiecare pe scurt si binenteles la obiect: un premiu, o "leapsa" si o parere legata de actualul design al blogului.

Premiul este de la Anelise.  Mii de multumiri! Il voi oferi astazi unor persoane pe care nu le-am mai premiat niciodata pana acum. Nu vreau sa para o ofensa  pentru cititorii mai vechi ci doar un stimulent pentru cei mai noi.





Premiatii  acestei luni sunt:
"Leapsa" este de la Doamna Elena si ma obliga sa numesc  10 lucruri care nu imi  fac placere  in viata de zi cu zi:
 1. nu suport lingusitorii (pupincuristii)
 2. nu agreez sa fiu acuzat pe nedrept
 3. nu imi plac oamenii delasatori
 4. nu simpatizez barbatii care poarta posetele femeilor
 5. urasc minciuna
 6. evit oamenii cu doua fețe
 7. nu suport mustele
 8. lasitatea nu e o caracteristica demna de lauda
 9. cruzimea si lipsa de respect nu ar trebui sa existe 
10. razbunatorii nu sunt pe placutl meu.

Binenteles ca orice este bine venit sa  preia si sa  ofere mai departe   catre alti cititori, atat premiul cat si leapsa.

In final am sa va rog sa va dati cu parerea asupra noului desingn al blogului. 
Orice critica e bine venita pentru  revizuirea si imbunatatirea aspectului acestor pagini.
Alaturi de critici si pareri, am rugamintea sa va exprimati optiunea si in sondajul alaturat.
Va multumesc mult de tot!



28 de comentarii:

Anonim spunea...

mie imi place!!:*

Tudor Enea spunea...

multumesc alis. de doua ori. odata pentru premiu, odata pentru parere.:)

Camelia Bucur spunea...

multumesc frumos de premiu:P e asaa, de vara;))

Tudor Enea spunea...

placerea e de partea mea,Camelia. multumesc frumos.

elena marin-alexe spunea...

Ai un caracter frumos.Iti doresc o duminica placuta!

Tudor Enea spunea...

Doamna Elena, multumesc pentru tot.
un sfarsit de saptamana minunat.

. spunea...

Ma inclin in fata gestului tau simbolic,dar cu atat mai mult de apreciat!Multumesc frumos de aprecieri....
Cat despre pagina,arata exact ca si tine: vesela,optimista si cu chef de viata!

Tudor Enea spunea...

multumesc de asemenea, de doua ori:)

Monica spunea...

e frumos:)

interesanta faza cu barbatii si posetele:P

Tudor Enea spunea...

Monica - multumesc frumos. cat despre faza cu posetele sa stii ca mama m-a invatat asta inca de pe cand eram mic :)

Ana Gabriela spunea...

mie imi place noul aspect...

Tudor Enea spunea...

multumesc raza de soare.

Teo Dor spunea...

Cand gandurile sunt bune, ce le-ar mai putea imiedica? Si de cand 'te citesc' aici, numai ganduri bune citesc. Acum, iata! imi intregesc intr-un mod minunat lecturile citind si gandurile tale, si ma bucur! Multumesc, tudor!

Tudor Enea spunea...

ganduri bune Teo dor! si eu iti multumesc mult de tot!

Alisandra spunea...

Holograf-Au-delà des nuages se trouve mon monde!
:)

danpamfil spunea...

E primitor, asa de vara :). Imi place, mai putin imaginea aleasa cu orasul noaptea. Poti pune ceva mai vioi ... orasul Piatra e superb ziua! (cel putin asa il vad eu care il vad din an in Paste)
pana una alta, continutul e cel mai important si pana acum a fost de calitate. sa te vedem si mai departe.

p.s. nu vreau premiul desi eu sunt cel care il merita pana acum ... am fost mai aproape de subiect decat altii. no offence pentru cei care au postat pana acum dar asa sunt eu ... mai modest (daca nu credeti intrebati-l pe vlad)

toate cele bune!

Tudor Enea spunea...

Dumitru Caruntu - am sa studie. multumesc.

G - J'ai compris. Merci beaucoup.

Dane - modest ca intotdeauna! pentru tine am un premiu special :))
multumesc mult de tot pentru comentariu sincer si la obiect!
Cat despre vizite, te astept mai des!

danpamfil spunea...

da-da! partie (cu celofanul), gratarele a la vlad, telegondola si nu in ultimul rand kurtos kalacs - sau cum ii zic eu, chiurtoşcolak :))

Tudor Enea spunea...

oho... cata reclama... ma simt flatat, dane!

DĂSCĂLIȚA CREATIVE TRAINING spunea...

Arata foarte bine in "hainuta noua"!Numai bine!

Tudor Enea spunea...

multumesc mult, miki!

Ada spunea...

multumesc mult pentru premiu! chiar nu ma asteptam.
iar aspectul blogului e la fel de senin si frumos ca si continutul sau :)

Tudor Enea spunea...

Ada - multumesc si eu!

Anonim spunea...

pentru ca tot a venit vara iti ofer un premiu:)

Anonim spunea...

acu am vazut pe blogul meu instiintarea d epremiu. multumesc frumos. chiar ma bucur de el. :) am sa il dau si eu mai departe.

Tudor Enea spunea...

Ioana- iti multumesc. Sunt surprins sa primesc iarasi un premiu.
Pipo - multumesc

Diana Slavu spunea...

Iti multumesc foarte mult.m-ai lasat fara cuvinte,pentru ca e primul premiu primit pe blog.Avand in vedere ca am cam abandonat blogul,poate ca acesta este un motiv sa ma reapuc de scris:) thx again

Tudor Enea spunea...

mult succes. premiul e pe merit. tu singura poti sa decizi ceea ce faci mai departe!