vineri, 25 iunie 2010

Petitie catre soare

La inceputul saptamanii trecute, intr-o zi spre seara, norii s-au adunat la sfat si s-au luat la sfada. Nu au iesit scantei, dar au fost tunete si fulgere. Vantul, trezit din somnul odihnitor, s-a chinuit inutil sa  sparga trupa de nori bine incheagata   deasupra noastra. Toata noaptea a tinut vijelia, spre dimineata culoarea norilor modificandu-se de la negru inchis spre gri deschis. Insa ploii nu i-a spus nimeni ca cearta norilor s-a terminat. O perdea marunta si deasa precum o mocaneasca simpla de toamna a continuat sa cada din ceruri zile in sir. Sfarsitul de saptamana ne-a tinut pe toti in case, umezeala patrunzandu-ne in suflet. In fiecare dimineata  deschideaam ochii cautand razele soarelui sa imi zambeasca pentru o zi minunata. Neseriosi norii astia. Aseara erau tot pe cer. Sunt aproape zece zile de cand vremea nu ne lasa sa ne bucuram de vara.

Se apropie iar weekend-ul. Copii vor sa se joace afara, oamenii epuizati dupa o saptamana de munca vor sa mearga la strand, la plimbare, la mare sau pur si simplu sa se relaxeze sub o raza  de senin. Cine sunt norii astia si ce vor de la noi? Oricat de mult am iubi ploaia, ne vrem vara calduroasa inapoi. Am sa fac o petitie. Sa o semnam cu totii. Sa punem in ea gandurile bune,  zambete si fericire, raze de speranta si incantare. Sa  adaugam o urma de dor pentru  soare si sa completam cu iubirea din sufletele noastre inocente.
 Petitia astfel formata o vom trimite cu un zmeu colorat spre inaltul cerului, sa sparga tavanul negru si sa lase astrul calduros sa respire. 
Seninul din inimile noastre va inflori pe ceruri semanand zambetul pe buzele noastre. Cine e pentru? Cine e impotriva? Cine se abtine? Eu unul imi vreau coltul meu de senin  sa imi faca cu ochiul de sub coroana malinului din fata casei.
Voi semnati mai jos cu parerea voastra!

30 de comentarii:

Anonim spunea...

daa neseriosi si ei! :D, nu as vrea sa te necajesc dar acum ma uit spre cer si parca parca vad cateva raze de soare :P voi vorbi sa vina si pe tine in vizita

enjoyandrei spunea...

sa vina vara inapoi!!! :D

Alexandra spunea...

Cu mult drag semnez aceasta petitie :) Sper ca toate gandurile frumoase sa ajunga la soare si sa avem un weekend frumos, fara nori :)

DOAR NOI spunea...

PENTRU sa fie, om bun!
"Nesriosi norii astia"... mi te si imaginez spunand, cu voce joasa, stinsa, fara vlaga.
Gata! Se rezolva! Am vorbit eu cu mandrul soare si vine si la voi!
Fiti deschisi, primiti-l, cinstiti-l cum se cuvine!
Imbratisari si voie buna!

Ana Gabriela spunea...

Consemnez la petitie...

sa trimitem zmeul...ai grija sa nu descoperi electricitatea:)):)

Cony spunea...

Semenz si eu petitia ta. Ador vara si caldura si nu suport frigul. Nu am nicio problema cu canicula sau cu facutul dusurilor cat mai des, dar urasc vremea mohorata si rea. Si visez la mare si la mult soare, la iesiri in parc la miezul noptii pentru ca ziau e prea cald...
Dar soarele o sa vina, ca ne iubeste si e vara !

DOAR NOI spunea...

Ai leapsa la mine pe blog!
Weekend minunat sa ai!

Tudor Enea spunea...

anelise - aici ploua in continuare, cu ce raze de soare ai vorbit tu? :)))

enjoy - sa vina cat mai curand!

Alexandra - multumesc mult. Astept soarele si pe cer.

Multumesc Claudia (|DoarEu) pentru vorbele bune si pentru leapsa. O voi prelua in scurt timp.

raza de soare - pe tine te asteptam. multumesc mult. am ras cu pofta cu electricitatea:))

Cony - multumesc pentru vizita si comentariu. vara e vara. o sa iasa si soarele si va fi iarasi cald si frumos.

Tudor Enea spunea...

aici ploua necontenit si nu e nici un semn de la vreme ca ar vrea sa se indrepte. am adunat ceva semnaturi in petitie, dar parca tot mai trebuie pentru a sparge norii si a descoperi un nou colt de senin.

Anna spunea...

Rabdare...Ne putem plimba in inimile noastre. Ce cer traim dupa ploaie e cerul Invierii.

DĂSCĂLIȚA CREATIVE TRAINING spunea...

Si eu , si eu vreau soare!

Tudor Enea spunea...

Asa e, Anna, cerul senin de dupa ploaie merita toate asteptarile. multumesc.

miki - te-am trecut pe lista. multumesc de sustinere.

memori3s spunea...

eu vreau soare in viata mea.. afara poate sa fie nor, sa fie vant, sa fie ploaie, dar ochii mei vioi si tristi nu pot indura soarele, nu singuri, pot dansa cu picurii, ma pot pierde printre nori, pot canta cu vantul dar soarele nu mai e prietenul meu.. astept sa ne revenim amandoi.

memori3s spunea...

p.s. poate ochi vioi si tristi par a fi in dezacord dar asa ei's vioi, cauta fericirea si lucreaza la maxim

Tudor Enea spunea...

am incredere in tine ca iti vei regasi fericirea si soarele iti va zambi iar in viata si in sufletul tau. Fii optimista! Dupa norii intunecati intotdeauna e cer senin!

Liviu spunea...

Eu semnat. Sau, semnat și eu. Așstept vești despre zmeu. :)

codruta bocse spunea...

HI,HI,HI.....SEMNEZ SI EU

Tudor Enea spunea...

Liviu si Codruta (nana) si-au trecut si ei semnaturile pe zmeu. multumesc mult sa fie soare!

piticescu spunea...

iuhuuuuu, semnez cu drag! sa ne ia soarele in brate!

Tudor Enea spunea...

multumesc. te-am adaugat pe zmeu. trimit o raza de soare si pentru tine!

pandhora spunea...

gata...am semnat...acum vine? :)

Tudor Enea spunea...

teoretic asa functioneaza, numai ca nu stiu daca e valabil noaptea. :)

AA spunea...

Semnat! Poate totuşi e valabilă şi semnătura mea chiar dacă e noapte...

Tudor Enea spunea...

ieri a functionat. a fost soare si grade multe(erau cu minus, dar cine se mai pune la o liniuta:P)
multumesc mult, Adriana

AA spunea...

Îmi pare rău Tudor, se pare că n-a funcţionat...primăvara nu vrea să vină sub nici o formă...

Tudor Enea spunea...

sa-i acordam putina incredere si sa ne permitem putina rabdare. e aproape. vine! simti?

AA spunea...

Nimic! Am scos şi năsucul pe geam să văd poate poate simt parfumul de primăvară...Nimic! Nu vrea şi n-am ce-i face...

Tudor Enea spunea...

nu-ti pierde speranta. am vorbit cu cineva care are pile acolo sus. se misca mai greu din cauza birocratiei, dar sigur vine.

Maria spunea...

...din capitan de vas ai devenit ambasadorul anotimpului cald:)...frumos...si tine-te de cuvant mai repede ca inghetam la cristian danut:))

Tudor Enea spunea...

la cristian danut ar trebui sa fi cald mereu:) de la sufletul oamenilor de acolo. multumesc mult.