sâmbătă, 12 iunie 2010

Marea iubire intr-un vis de vara

De sub umbra timida a  malinului din curte  privesc  in orizont. Soarele se joaca cu muntii si transforma formele statice in miscari ondulatorii. Intreaga zare  pare sa danseze sub bataia razelor toride. Caldura toropeste simturile si arde trupurile.  Cu ochii stransi si gatul uscat ma intind pe banca si ma bucur de coltul meu racoros. Ieri, clopotelul de la scoala a sunat pentru ultima data, dand startul la vacanta cea mare. Prichindeii din vecinii au fugit cu totii pe la bunici, la munte sau  cat mai departe de casa. Parintii lor s-au retras si ei fara griji in strand, pe malul lacului sau in padurile dese, unde soarele nu are nici macar curiozitatea sa intre.  In jur a ramas  liniste si doar pasari fara grija mai tulbura vazduhul si cerul senin.
 De sub  pleoapele aproape inchise privesc printre frunze infinitul senin. Ma pierd printre vise, alergand ca un copil peste campuri cu flori pana la marea cea mare. Simt nisipul fierbinte cum imi mangaie talpile si fuga mea se opreste in valuri. Ma arunc  in adancuri si ma ridic catre cer - marea ma primeste mai fericita ca niciodata. Un pescarus imi sopteste de bine si dragostea mea ma asteapta la mal. Simt  buzele ei intre buzele mele pierdute laolalta intr-un tandru sarut. Dorinta in noi se aprinde ca soarele si iubirea e mai fierbinte ca astrul torid de pe cer.   Retrasi intr-un cort la capat de plaja pustie ne traim dragostea intr-o poveste de vara.  Tu si eu, pescarusii din valuri, plaja si cerul senin.  Am ochii inchisi si razele inca se joaca printre genele mele. Visele se impletesc cu iubirea si gandurile mele plutesc  catre infinit. 
Cu frunzisul bogat, deasupra mea imi zambeste racoros malinul. Pe banca eu inca stau si imi contemplez visele intr-o raza de soare. Mierla si-a amintit ca rolul ei este sa cante si imi tulbura linistea, trezindu-ma la realitate.
Vara e lunga. Si spre norocul meu abia incepe. 
"Ce zici iubito? Fugim impreuna la mare?"

Sa aveti o vacanta  lunga si plina de surprize placute. 
Tuturor  - cer senin si racoare  multa!

28 de comentarii:

DOAR NOI spunea...

Oauuu...
Ce frumooos! Vacanta frumoasa, distrcatie placuta, ganduri senine!
Imbratisari la malul marii!

Tudor Enea spunea...

Claudia - multumesc mult... dupa cum spuneam, vacanta abia incepe.

Anonim spunea...

imi place cum visezi tudor! am zambit in timp ce iti citeam randurile

Anonim spunea...

ah, am uitat, ti-am daruit ceva la mine pe blog.

Tudor Enea spunea...

anelise - multumesc mult. si pentru comentariu si mai ales pt inghetata de pe blogul tau:)

-O zi din viata unei agrafe, spunea...

hei. si eu visez tot la mare. :P

voiam sa iti spun ca avem acelasi nume de familie. Ce coincidenta! nu? :)

Alexandra spunea...

Foarte frumos...Pe masura ce citeam vedeam malinul si imi doream sa-i simt racoarea. O vacanta frumoasa plina de lucruri interesante :)

Tudor Enea spunea...

"voiam sa iti spun ca avem acelasi nume de familie. Ce coincidenta! nu? :)" - chiar e interesanta coincidenta. :) multumesc.

Alexandra - malinul e o binecuvantare, mai ales vara si primavara. multumesc mult. O vara minunata!

. spunea...

salutari de la mare si briza!!!!!!
te asteapta....

Tudor Enea spunea...

ferice de cei care sunt deja acolo... bravo. distractie mare. multumesc mult.

Ana Gabriela spunea...

frumos de tot...o vacanta calda si plina de iubire...

Tudor Enea spunea...

multumesc raza de soare.

Anonim spunea...

stii, vad tot mai multi oameni de o varsta inaintata, sa spunem, care au blog. si nu scriu pe el chestii super sofisticate si incalcite ci scriu din suflet, pt suflet. am umblat pe multe bloguri, in sus si in jos si am dat de multe bloguri a caror proprietari bat varsat de 28, 30 de ani. si toti par copii. si nu copii in sensul ca au gandirea ca atare ci ca isi arata acea parte a sufletului ce l-au avut candva. scriu aratand ca pot visa, ca pot fi moi in lumea asta care pare a te darama daca nu esti tare. voi reveni caci imi place ce vad aici!
http://szmu-peoplebutterfly.blogspot.com/

DĂSCĂLIȚA CREATIVE TRAINING spunea...

Iti doresc o vacanta frumoasa!

Tudor Enea spunea...

pipo - fiecare dintre noi, indiferent de varsta, ar trebui sa ne pastram in suflet o particica de copilarie si sa ne-o punem in valoare de fiecare data cand simtim nevoia. multumesc mult pentru cuvintele tale si te mai astept mereu cu drag.

miki - multumesc mult, asemenea.

lenjerie cu staif spunea...

happy holidays

Tudor Enea spunea...

multumesc mult. asemenea!

Maya spunea...

Immmmmm! Ce frumos! Cine citeste aproape ca e tentat sa raspunda...da, fugim! Miroase a alge si nisip fin, se simte briza...

oatea spunea...

as fi zis ca recitesc ceea ce as fi scris candva,cand eram ca tine...
imi place cum visezi,imi place cum scrii,ma regasesc la modul incisiv in aceasta postare
imi vine sa raspund "haidem,odata!"
asadar iti doresc sa ti se raspunda tot asa si,desigur,sa-ti implinesti visul acolo unde dragostea este la ea acasa

Tudor Enea spunea...

Maya- nu ma asteptam la nici un alt raspuns de la tine. multumesc mult.

he he... Oatea, e interesant cand spui ca te regasesti in scrierile mele. ma simt intr-un fel "protejat". multumesc din suflet.

Alisandra spunea...

Le grand amour?Dans un rêve d'été?
Cet été est plein d'espoir?

Tudor Enea spunea...

Tout est possible. L'espoir est décédé le dernier. C'est tellement agréable de rêver!

bartleby spunea...

hm...vous parlez français tous :P

>:D<

ce romantic incurabil, nicio ironie nu-ti scapa, nicio autoironie...placut

Tudor Enea spunea...

Mon français est pathétique, insa iti multumesc mult pentru cuvintele tale.

Anonim spunea...

VACANTA PLACUTA!

Alisandra spunea...

Agréable?
Je ne suis guère d'accord avec toi.
Quand on se réveille dès "le beau rêve"...on se rend compte que l'espoir n'existe pas..
J'ai cessé de rêver ..mais je ne peux dire que je me sens mieux ainsi..



à "bartleby "
Le français est la plus superbe langue:)

Anna spunea...

Vis de vara sa ai, implinit.

Tudor Enea spunea...

Chu Nam Cuong multumesc. la fel si tie.

G - ne cesser de rêver! Merci beaucoup!

Anna - Implinit sa fie si al tau, multumesc!