miercuri, 1 iunie 2011

Miercurea fără cuvinte – copilarie

Cu siguranţă va fi tema saptămânii, insă să vă amintiţi astăzi mai mult ca oricând că in sufletul nostru vom fi ȋntotdeauna copii. Bucuraţi-vă şi fiţi fericiţi! La mulţi ani!



O idee marca  Wordless Wednesday 

48 de comentarii:

Costin Comba spunea...

Salutare, copile Tudor. Ai dreptate, cu siguranta va fi tema saptamanii. Am sa postez si eu ceva cu o mica domnisoara, care canta foarte frumos.
Ete important sa pastram mereu in sufeltul nostru o mica farama de copilarie. Asta ne face mai veseli si ne da puterea sa mergem mai departe. Cum ar fi lumea fara copilarie? Cum ar fi sufletul nostru fara sa fi fost copil?

Tudor Enea spunea...

Te salut "Copile" Costin. Multumesc de intelegere:) Lumea fara copilarie ar fi mai posaca, iar sufletul s-ar simti mereu batran cu siguranta. Toate bune si un zambet de copil:)

pandhora spunea...

plin de "baietei" pe aici :)
adorabile fotografii...happy ww :)

Tudor Enea spunea...

asa s-a nimerit, Pandhora. Pozele le-am comandat de ceva vreme insa mi-au ajuns abia in seara asta. nu am putut sa mai fac mofturi. asa ca sunt mai mult baietei. Iti multumesc. Happy WW.

Se-cret spunea...

Literalmente nu ai cuvinte!Să privești,să privești și să nu spui nici un cuvânt!

Se-cret spunea...

Da sunt și eu un copil,de altă vărstă,dar copil!

Tudor Enea spunea...

varsta chiar nu conteaza. Stii ca ti-am mais psu ca dupa o varsta incepem toti sa intinerim. Asa ca sa ne bucuram de copilarie mereu. Multumesc, Se-cret.

Sebab spunea...

Beautiful!

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

Ăn adâncuri, cred că toți rămânem copii!
La mulți ani tuturor copiilor !!


http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/06/viata-de-caine-bine-crescut.html

Gabriela spunea...

Se spune ca unii dintre barbati "copilaresc" pana mai tarziu.

eandrei spunea...

pai hai La Multi Ani!!! :)

Tudor Enea spunea...

Sailor - thank you

INCERTITUDINI - cu siguranta asa este. La multi ani:) multumesc!

Andrei - la multi ani, normal:))

Tudor Enea spunea...

Gabriela - sa te aprob, sa nu te aprob? asa este normal, dar e atat de placut uneori:) multumesc.

Anonim spunea...

La multi ani si tie !

Tudor Enea spunea...

ALm - multumesc:) o zi minunata!

Anonim spunea...

La multi ani, Tudor, sa nu dai niciodata uitarii jucariile, copiii, zambetele inocente si seninul fra de sfarsit!

.✿*E LENA*✿. spunea...

Superb filmulețul!
la mulți ani tuturor copiilor!
O zi superbă!

Grişka spunea...

Miao, mie-mi plac tare mult copiii, fiindcă sunt jucăuşi, ca mine! :)

Unknown spunea...

În lumea copiilor...

Carpe Diem spunea...

frumoase suflete ne arati...pure si fara ascunzisuri...

Irina spunea...

Uite ca mi-am adus aminte de ceva :) Sper sa mearga link-ul http://www.youtube.com/watch?v=Zk-H3oRiuNg

aA spunea...

cat sunt de draguti, noroc cu tine, ca mi-a iesit din cap ziua asta. la multi ani tuturor care se mai cred inca niste copii :)

Zamfir de Turda spunea...

Mândru c-are ocheri!
Aminteşte-ţi că aşa erai şi tu şi bucură-te că te poţi bucura văzându-i!

Nima spunea...

Multumesc !:))

La multi ani !

Cristi spunea...

La multi ani tuturor copiilor! Sa fim copii in aceasta zi! :)

Sophie spunea...

e invazie de "gandacei" :); la multi ani!

psi spunea...

la mulți ani, tudor, pentru copilul ce doarme în sufletul tău, pentru copilul ce va dormi cândva în brațele tale.
zi cu râs de cireșe rostogolite să ai și cu desene colorate cu creta pe inimă.

Madalina spunea...

eu-s non stop copilaroasa

Sorin spunea...

Tudor , te salut !
Corect şi nu numai că va fi săptămâna dedicată copiilor şi numai că azi ne simţim copii , noi tot timpul ne vom simţi copii , poate mai mult decât copii în sine , avem nevoie să fie aşa !!

Alisandra spunea...

La multi ani, Tudor!:)

IULISA spunea...

Sa ai mereu sufletul pur, zambetul gingas si viata fara griji, asemenea unui copil. Scoate azi la iveala copilul din tine!!!
Cea mai mare bucurie a unui copil este aceea de a se juca. Si ce bucurie imensa! Asa ca nu uita sa te joci si sa le amintesti si altora sa faca asta!
La multi ani copilului din tine!

Chiar daca am trecut de copilarie, toti suntem inca, in adancul sufletului, niste copii mici, care se bucura de orice... Eu inca ma bucur de o zi cu soare, de un zambet, de o floare, de orice lucru, oricat de marunt este...

Aliceee Traveler spunea...

Frumos colajul!
La multi ani! :)

Unknown spunea...

FRUMOSI FOC!
Numai bine iti doresc Tudor!

Mirela spunea...

Minunat!
La noi e chiar luna copilariei, ca e si serbarea de sfarsit de an scolar...clasa a VI-a, uite cum trece vremea, dar e si ziua scumpei mele fiice in 20, asa ca decretez: IUNIE, LUNA COPILARIEI! Pai...nu e VACANTA DE VARA la debut?! Frumos colaj! :)

Iany spunea...

Un sincer La Multi Ani de la o copila ce se gandeste cu nostalgie la varsta puritatii si a inocentei...Toti suntem copii cuiva..La Multi Ani tuturor!!!

Florina spunea...

Copiii sunt frumoşi prin inocenţă.

LiaLia spunea...

La mulți ani, copile! :)

Alexandru spunea...

Frumoase poze, dragă Tudore!
La mulţi ani tuturor copiilor, mari şi mici! :-)

Tatiana spunea...

La multi ani Vlad, daca te mai simti copil, sau macar daca mai dai cateodata in mintea copiilor! Iti mai aduci aminte de vechile cutii de bomboane cu care ne servea in fiecare an d-na invatatoare? :)

Tudor Enea spunea...

teonegura - niciodata. cu siguranta nu. Multumesc.

ELENA - La multi ani! multumesc.

Grişka - numai motanelul ala de pe fereastra ta ma gandesc. la inaltime mereu:) multumesc.

abbilbal - cu adevarat:) multumesc.

Ionut - ma bucur ca ti-a placut. multumesc.

Irina - melodia aia ramane memorabila. Cate vise, cate sperante pt anii pe care ii traim. POate mai tarziu, copiii nostri vor fi mai castigati. multumesc.

aA - ma bucur ca ti-am inseninat ziua. Sa fim mereu cu suflete pure. Multumesc.

Zamfir - inima mi-e plina de bucurie. Ma simt copil doar. Multumesc, asemenea!

Nima - la multi ani, multumesc si eu.

Cristi - asa e. si nu numai. multumesc

Sophie - chiar ca invazie:)) multumesc.

Psipsina - m-ai emotionat. sper sa nu se supere nimeni, insa cred ca e cea mai frumoasa urare pe care am primit-o. Multumesc frumos.

Madalina - nu ne opreste nimeni sa fim copilarosi. Putem sa o tinem asa toata viata:) multumesc.

Te salut, Sorin! Sunt sigur si toata lumea confirma ca avem nevoie de copilul din noi. Iti multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

G- la multi ani! multumesc mult de tot:)

IULISA - sa te bucuri mereu de tot ce e frumos in viata. Sa incrcam sa ne pastram mereu vie amintirea copilariei si inocentei pe care ar trebui sa o pretuim in sulfetele noastre. iti multumesc.

alicee - la multi ani, multumesc:)

Alice Georgiana - multumesc mult:) Urari de bine si voie buna!

Mirela P - multumesc, cu adevarat e inceputul vacantei si a verii. luna asta e speciala cu adevarat. La multi ani ficei, dar si noua tuturor:)

Oana (Iany) - nu stiu de ce dar am fost convins ca am sa te gasesc astazi aici. Iti multumesc mult. La multi ani si tie:)

Florina - asa este. Un mare adevar:) Multumesc.

Lia Lia - multumesc, asemenea!

Alexandru, multumesc, toata stima!

Tatiana - alea sunt momente care nu se uita:) multumesc ca mi-ai amintit de ele:)

Multumesc Sergiu de invitatie.

Leovi spunea...

Magnificent photos, very tender and sweet. Greetings.

Gabriela Elena spunea...

Urari de bine tie si cititorilor tai, Tudor!
Mi-a placut slide show-ul facut de tine! :D

Tudor Enea spunea...

Leovi - Wellcome! Greetings!

Gabriela Elena - multumesc, asemenea. Numai bine si tie!

Anonim spunea...

La multi ani,:*.

Tudor Enea spunea...

iti multumesc mult,Christina. La multi ani:)

Dan spunea...

Ne-a venit copila acasa Tudor! Abia acum e sarbatoare si pentru noi, suntem copii si ne întrecem în prostii.
La multi ani deci!

Tudor Enea spunea...

Te salut, Dan, multumesc! Cat de profunda e bucuria parintilor cand li se intoarce copilul acasa. Imi amintesc de ai mei cum am primeau cand mai treceam pe acasa dupa un timp indelungat. Ma bucur pentru voi nespus de mult! E atat de placuta bucuria regasirii intre parinti si copii. Numai bine sa fie acolo la voi!