miercuri, 15 iunie 2011

Miercurea fără cuvinte - Vreau să ating cerul


Pas cu pas urci mai sus şi cărarea se ȋndreaptă spre cer. Ignori oboseala şi mergi mai departe. Dincolo de creastă e infinitatea cerului ce te aşteaptă să o cuprinzi. Intinde mâna şi lasă-te ȋnconjurat de senin. Simţi? Acum eşti liber să zbori!



O idee marca  Wordless Wednesday

74 de comentarii:

aA spunea...

hmmm, as zbura, insa e atat de frumos ca mi se taie respiratia! cred ca odata ajuns sus nu mai conteaza nimic, doar absorbi frumusete si multumesti ca existi!

Tudor Enea spunea...

aA (redsky) - e minunat acolo sus. e cu adevarat fara cuvinte. merita orice efort. Cand ajungi in varf nu mai conteaza nimic decat ceea ce simti in acel moment. Multumesc mult.

Anonim spunea...

Si eu as vrea sa-l ating, sa vad cum e cerul de dincolo de cerul pe care-l stim noi :)

Anonim spunea...

Si eu as vrea sa-l ating, sa vad cum e cerul de dincolo de cerul pe care-l stim noi :)

http://lunapatrata.wordpress.com/ spunea...

Dincolo de nori... frumos! :) Na, surpriza de data asta, vorbesc.. Adica scriu. :)

pandhora spunea...

cerul e aproape tangibil in fotografiile tale...superbe locuri...reusite fotografii...

Tudor Enea spunea...

teo - dincolo e cerul pe care il stim se deschide o lume de vis. indraznesti? multumesc mult.

shayna - multumesc pentru cuvinte/ ganduri/privilegiu :)

Tudor Enea spunea...

pandhora - am urcat cu gandul sa ating cerul si din punctul meu de vedere l-am atins. iti multumesc.

Lillee spunea...

Frumos, incredibil de frumos. Si da, as zbura, dar am o frica de inaltimi... mama, mama. Prefer sa admir :)

Tudor Enea spunea...

Lille - asa credeam si eu pana am urcat prima oara. Apoi am realizat ca acolo nu mai este frica. E... ceva de nedescris. Multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Lillee am mancat un "e" cu scuzele de rigoare declar ca nu a fost cu intentie s nu o sa se mai intample:)

CARMEN spunea...

WOW! ti se taie respiratia! Ce peisaje, ce privelisti! Minunata drumetie!
Happy WW! :)

Tudor Enea spunea...

Carmen - Multumesc, ma bucur ca ti-au placut fotografiile. Happy WW!

Tudor Enea spunea...

Poate ar trebui sa precizez ca sunt facute in Masivul Bucegi pe traseul Jepii Mici - Cabana Caraiman - Crucea Caraiman - Coltii Morarului - Varful Omu.

Fosile spunea...

Aha,deci stii cum e sa fii cu capul in nori si cu picioarele pe pamint!
Frumoase fotografii si cred ca frumoase amintiri ai de acolo.
Mult bine,
Alexandru.

Tudor Enea spunea...

Cu siguranta stiu cum e. E cel mai palcut sa fii cu capul in nori si cu picioarele pe pamant. Multumesc, Alexandru. Chiar sunt amintiri placute insa le-as improspata imediat ce se iveste ocazia:)

angi spunea...

La mare inaltime te-ai urcat,dar cerul ramane un mister:).

Tudor Enea spunea...

angi - eu raman cu visele mele... cerul era doar mai aproape:) multumesc mult.

Unknown spunea...

"Un albastru infinit..."

Tudor Enea spunea...

cu adevarat infinit, abbilbal. Multumesc mult.

Se-cret spunea...

demne de tăcere sunt aceste superbe peisaje.Tăcere doar că să nu-ți lipsească nici unul dintre simțuri la apel!
Fantastice imagini,Tudor!!!

Tudor Enea spunea...

Multumesc mult, Se-cret. Toata stima!

Lumi RO spunea...

Imi deschid aripile, simt adierea vantului cum imi invalui corpul, simt imensitatea cerului care ma cheama sa ma contopesc cu el ....

Tudor Enea spunea...

Lumi Ro - e atata intensitate in simtirile tale... pana la urma asta vroiam sa simta cu totii. iti multumesc mult,

Lumi RO spunea...

Citeste aici: http://lhutanu.blogspot.com/2011/02/have-you-ever-smelled-blue-color-ati_27.html

.✿*E LENA*✿. spunea...

Superbe imagini,
rămâi fără cuvinte!
O zi excelentă,Tudor!

Zina spunea...

Splendide fotografii! Am rămas chiar fără cuvinte,la început. Pe lângă frumuseţe m-a amuţit şi surpriza: am recunoscut locuri pe care le iubesc mult, am trăit prin preajmă o bună bucată de vreme şi mi-e dor mereu de ele...

Mirela spunea...

Superb...natura are mereu ceva unic de comunicat. Fotograful reuseste uneori sa transmita "verbul" naturii....in imagini. Felicitari! :)

Anonim spunea...

Sunt superbe imaginile, unde anume sunt surpinse?
O zi plina de frumos!

andreiraduM spunea...

:)
Te salut, Tudor!
Dap... mi-ai facut POFTA de o drumetie.
Nu vreau sa ating cerul, dar vreau sa-mi chinuiesc musculetii pe potecile muntilor.
Frumos.
Multumesc de starnirea pohtei.
O zi minunata sa ai!

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

Este fabuloasă lumea ta ..Noi, ceva mai pragmatici-

http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/06/cine-rade-la-urma.html

Anonim spunea...

se pare ca sunt singura care nu poate sa vada pozele....o fi de la mine :(

Sophie spunea...

e mai mult decat frumos :)

Tudor Enea spunea...

Lumi Ro - am citit si mi-a placut mult. sunt lucruri care te fac sa vezi ca viata e frumoasa. Multumesc.

ELENA - iti multumesc mult. O zi frumoasa si tie.

Zina - cum spuneam si mai sus, e bine ca amintirile sa fie improspatate cu intamplari noi. Hai la munte :) Multumesc. Zi mminunata.

Mirela P - ma buucr ca am reusit sa captez si sa transmit frumusetea acelor locuri. Multumesc.

Acuarele - sunt in masivul Bucegi, am scris mai sus traseul. Multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Andreiradu - si eu mi-am facut pofta singur.. Abia astept sa urc din nou. Multumesc . Zi minunata si tie.

INCERTITUDINI - sper ca imaginea aia nu e cea care v-a intampinat cand v-ati intors din excursie:)) Multumesc.

Alis (irene) - incearca din nou, poate se incarca mai greu, daca nu iti trimit pozele e mail. zi frumoasa.

Sophie - multumesc. O zi minunata sa ai.

Irina spunea...

De ar fi atat de usor sa zburam... sa plecam atunci cand vrem si sa ne intoarcem atunci cand trebuie...

Tudor Enea spunea...

Buna remarca, Irina - sa zburam cand vrem si sa ne intoarcem cand trebuie. Am retinut:) Multumesc mult.

Anonim spunea...

Voiam sa te intreb unde sunt facute pozele,apoi am vazut ca ai specificat.
Superb peisaj,iti taie respiratia...

Tudor Enea spunea...

Multumesc, Scopio72! O zi deosebita!

Nima spunea...

Frumos !
Happy WW !

Tudor Enea spunea...

Multumesc, Nima! Happy WW!

Aniela spunea...

Ce imagini frumoase! Dar mai ales cata libertate inspira! O zi minunata!

Tudor Enea spunea...

Aniela - bine ai venit. Iti multumesc mult. Zi minunata!

fly2sky spunea...

Frumos tare! Imi amintesc..am zburat odata si eu pe acolo..doar ca nu asa sus :)

Sorin spunea...

Tudor , te salut !
beţia înălţimilor e ca un drog , odată încercat mai vrei senzaţia plăcută , şi merită şi ce tare merită !

Anonim spunea...

Da, apare la un moment dat caciula de dac... ;) Nu o vazusem initial, si nici la comentarii nu ma uitasem bine...

Alexandru spunea...

Ce frumoase imagini! Să tot "zbori" pe creste de munte, aproape de cer, cu capul în nori (la propriu!)...
O zi frumoasă, Tudore!

Costin Comba spunea...

Vrei sa dormi linistit, sa nu ai nici o grija, te muti in varful muntelui, fara televizor, fara telefon, fara nimic. Doar cea mai iubita persoana sa o ai langa tine.

by Cetateanu spunea...

La munte cu totii. Frumoase pesaje.

Unknown spunea...

SUPERB!
O seara frumoasa!

IULISA spunea...

Sunt peisaje exceptionale, avand an vedere dinastia culorilor.

Tudor Enea spunea...

fly2sky - oricand e loc de mai bine:) multumesc.

Sorin. te salut! ai dreptate ca deobicei. E unul din drogurile acceptate:))) multumesc. Seara minunata.

acuarele - daca ai recunoscut cusma de dac sigur ai experimentat aceste senzatii:) Seara faina!

Alexandru, multumesc mult. O seara deosebita!

Tudor Enea spunea...

Costin - nici nu stii cat de bine te relaxezi si uiti de toate acolo in varf de munte. Multumesc mult.

by Cetateanu - hai, repede. la munte toata lumea:) multumesc. seara minunata!

Alice Georgiana - multumesc. Seara frumoasa!

IULISA - fiecare culoare are rolul ei si completeaza peisajul. Multumesc.

Costea spunea...

Seară frumoasă!

Tudor Enea spunea...

Multumesc, Costea. Asemenea!

VertAnge spunea...

Imagini care ma lasa intr-adevar fara cuvinte!

Tudor Enea spunea...

VertAnge - ma bucur ca va plac fotografiile mele. Multumesc. seara minunata!

Neuroanchiloza spunea...

Ah, nici nu mi-am dat seama pana acum cat de mult imi lipsea muntele..
Superbe poze, Tudor!

Tudor Enea spunea...

Neuroanchiloza - bine ai venit. Sunt incantat de efectul pozelor asupra tuturor. Multumesc. seara miunata!

tetris spunea...

Superbe! Nu as fi ghicit ca sunt din Bucegi, desi am facut si eu, candva, traseul
Mi-ai starnit dorul de duca :)

Tudor Enea spunea...

tetris - bine ai venit. e un dor in plus acum. daca ar fi sa plecam toti s-ar umple cararile bucegiului de lume:) Multumesc. Seara minunata!

Liliana spunea...

E la fel ca in viata! Urcusul si efortul merita pentru ca, astfel, iese la iveala frumusetea ! Esti norocos ca ai ajuns pe acele culmi si ai admirat asa peisaje...
Toate cele bune! Zile senine si drumetii multe! :)

Tudor Enea spunea...

LOLITA - imi place comparatia ta. urcusul cu viata. E adevarat. iti multumesc mult. seara senina!

cammely spunea...

Excelent, superbe poze si probabil si amintirile sunt pe masura!

Tudor Enea spunea...

cammely - multumesc. amintirile sunt cu adevarat pe masura, insa si dorinta de a le inprospata este maxima. Multumesc mult.

Anonim spunea...

Beautiful!!!! but need some wings first!!1 :-)

Tudor Enea spunea...

androxa - let your dreams to made your wings!

Sailor spunea...

What a beautiful slide show! Breathtaking.

Andrei Răduţu spunea...

Da, chiar ca fara cuvinte ! O sa revin si eu cu astfel de postari. Toate cele bune si salutari !

Cristi spunea...

Sunt superbe imaginile! Bravo, Tudor!

Tudor Enea spunea...

Va salut D-le Iacob. Fiindca e vorba de Iasi orasul meu de suflet, am adaugat linkul:) Felicitari pentru portal.

Salilor - this is the beauty of Romania montains. Enjoy. have a nice evening.

Te salut, Andrei. Toate bune. Multumesc, asemenea.

Cristi - iti multumesc mult.

michi spunea...

zboara copile, zboara dar mai coboara si cu picioarele pe pamant.Poate vedem o miercuri fara cuvinte de la o nunta ...a ta

Iasi spunea...

Multumesc
L-am adaugat si eu linkul dumneavoastra
O zi buna

Tudor Enea spunea...

michi - atunci cand zbori zbori. iar cand trebuie sa faci altceva, faci altceva. Mereu in viata asta, toate se intampla la timpul lor. Multumesc.

Iasi - multumesc. Sa auzim numai de bine!