duminică, 19 iunie 2011

Tot mai sus!

Nu m-am priceput niciodată la muzică. Şi nu am să mă pricep niciodată. Şi mai mult decât atât nici nu am pretenţia asta. De aceea m-am şi ferit să pun prea multe melodii pe blog de-a lungul timpului. Gusturile nu se discută, dar pot lăsa loc de interpretări. Cu toate astea, ascult muzică în fiecare zi. De toate genurile (a nu se citi nici măcar din greşeală manele) şi fredonez ce îmi rămâne în cap în limba mea de afon. Nu există muzică nevandabila sau muzică comercială, pentru mine muzica se împarte doar în două categorii: cea care îmi place şi cea care nu îmi place.
 În condiţiile date poate să îmi placă şi AC/DC şi Roxette, dar şi Nicu Alifantis sau Michael Jackson (exemple ar putea fi zeci din genuri diferite). Există  artişti pe care îi admir, există însă şi piese care îmi plac dar ale căror nume de compozitori nu îmi spun nimic. Astfel îmi asum responsabilitatea de a fi numit în orice fel vreţi voi dacă promovez astăzi o melodie în locul poveştilor cu care am obişnuit pe toată lumea.
 Inspirat ca în fiecare zi de frumuseţile vieţii, am găsit în melodia următoare bună dispoziţie, voie bună şi un plus de optimism şi entuziasm. Chiar dacă iniţial am vrut să scriu o cronică mai lungă despre beneficiile muzicii în viaţă de zi cu zi, mă opresc aici, convins fiind că mesajul piesei e mai mult decât elocvent. 
 Va doresc  tuturor o duminică minunată, iar săptămâna ce urmează să fie vă fie de top!



23 de comentarii:

Andrei Răduţu spunea...

Frumoasa melodia. Ar fi multe de spus, dar ma rezum la faptul ca e simpatica si iti aduce o buna dispozitie. Salutare si un weekend placut in continuare !

Tudor Enea spunea...

Salutare, Andrei. Multumesc si numia bine.

Sorin spunea...

Salutare Tudor !
Mi-a plăcut !
O duminică frumoasă şi o săptămână ce urmează la fel de frumoasă cu tot ce decurge din asta .

Tudor Enea spunea...

Salut Sorin, Duminica minunata si sa auzim numai de bine!

Anonim spunea...

e o piesa optimista si are un ritm interesant. o zi frumoasa!

pandhora spunea...

ritm si incredere...o melodie foarte vie...potrivita pentru dimineata asta in care ma simt si chiar sunt ingrozitor de lenesa :)

Liliana spunea...

Foarte tonica melodia! Versurile sunt mai mult decat graitoare... O duminica placuta si o saptamana dupa sufletul tau! Aaa, era sa uit: lăsaţi-vă visele să zboare sus, sus tot mai sus !:)))

CARMEN spunea...

O duminica frumoasa!
sa ai gândurile si visele libere, usoare si curate, sa te poarte sus, sus, mai sus!

danpamfil spunea...

da-da vlad, sus, tot mai sus!
si tot vorbind de inaltimi, pe cand un munte? :))

duminica faina tuturor! :)

Tudor Enea spunea...

ADA - multumesc, toate bune:)

Pandhora - sper ca duminica a fost pe masura si ca acum esti pregatita pentru o noua saptamana. multumesc.

LOLITA - visele zboara, nu le retin de loc. Iti multumec mult.

Carmen - multumesc asemenea. O saptamana de top sa fie:)

Dane - hai pe muntele ala, oricare ar fi el. tre sa urcam cat mai sus, nu-i asa? si de preferinta repede:)) Multumesc mult. O saptamana execental si tie si tuturor.

Alex spunea...

O săptămână frumoasă, Tudore! :-)

Tudor Enea spunea...

Alex - Multumesc. La fel si tie:)

psi spunea...

mi-a plăcut mult felul în care ai spus că nu te pricepi de fapt la muzică. puțini am recunoaște că, deși ascultăm voluntar sau mai puțin voluntar, zilnic, muzică, de fapt nu ne pricepem la ea.
o săptămână bună să ai.

Tudor Enea spunea...

psipsina - multumesc mult de apreciere. O seara minunata!

Anonim spunea...

draguta melodia...am ascultat-o ieri si azi cand m-am trezit imi umblau versurile prin cap

Tudor Enea spunea...

cypy - cam asta a fost efectul si la mine, deja e a treia zi cand ma trezesc cu ea:)) multumesc. zi minunata!

BlueRiver spunea...

Nici eu nu m-as putea defini printr0un singur gen muzical... ascult muzica de la rock la clasic, jazz, muzica alternativa, slow, bloes... toate genurile de muzica, chiar si lautareasca( fara manele)... important pentru mine este ritmulsi mesajul pe care il transmite ;)... de cateva zile imi place melodia asta:
http://www.youtube.com/watch?v=wCV2mSj3t3w&feature=player_embedded

elena marin-alexe spunea...

Frumoasa melodia Tudore!Ma bine dispus...:)
O seara buna!

Tudor Enea spunea...

BlueRiver - multumesc de melodie:) Ma prinde:))) Seara minunata.

Doamna Elena - Va multumesc mult. O seara minunata!

Tatiana spunea...

"arunca-ti toate visele intr-o geanta si pleaca...grabeste-te ca trenul asta nu asteapta"...
:)

Tudor Enea spunea...

versurile alea doua mi-au placut in mod deosebit:)
Multumesc, Tatiana!

BlueRiver spunea...

Ma bucur ca iti place! :)

Tudor Enea spunea...

BlueRiver - dupa cum spuneam - nu ma pricep, insa gusturile nu se discuta. Multumesc incaodata.