miercuri, 29 iunie 2011

Miercurea fără cuvinte – Stare de spirit

De la vechiul loc de muncă am plecat pentru că nu ȋmi mai permiteam uneori să am timp şi de mine. Angajat ȋntr-o altă locaţie, am avut atât de mult timp liber ȋncât mi-am găsit un al doilea job. Acum pe lângă faptul că nu mai am timp de nimic mă simt exact ca ȋn prima fotografie:



 Ȋnsă cine să mai aibă timp de somn?

Sursa foto aici si aici.
O idee marca  Wordless Wednesday


58 de comentarii:

pandhora spunea...

ufff...din lac in put...
trebuie sa mai si traiesti...
vad ca zmeul nu prea zboara vesel in vara asta...
>:D<

Tudor Enea spunea...

ei... toate se pot rezolva. e doar o stare de moment (sper). Zmeul e mereu vesel. Chiar si cand doarme. Multumesc.

Alisandra spunea...

Iti ofercu cu mult drag o saptamana din vacanta mea.. dar pentru asta trebuie sa zambesti. Ce spui?:)

CARMEN spunea...

Ah vai! cât de sugestive sunt cele doua fotografii!
Happy WW! :)

Tudor Enea spunea...

Draga G. saptamana de vacanta e mai mult decat binevenita:) Multumesc mult. Ofer zambete fara nici o retinere!

Tudor Enea spunea...

Carmen - multumesc mult:) e fara "vai". Happy Ww!

Unknown spunea...

Noa serbus. Legat de mâini nu cred că eşti, să nu poţi merge pe la soare când simţi cum capul te mai doare de multă oboseală. Şi când la soare ai ajuns, priveşte cerul cel de sus şi când privirea ţi-a ajuns la margine de infinit,să vezi ce bine te mai simţi uitând puţin de munca ta.

Să ai o zi liniştită.

Tudor Enea spunea...

abbilbal - ai amintit acum de un lucru pe care il fac des. Privesc dincolo de infinitul cerului si zambesc mult. Iti multumesc mult.
Linistite sa fie toate!

Vero spunea...

Încă mai ai timp - cel puţin pentru "miercurea fără cuvinte"! :)

Tudor Enea spunea...

ei, da... nu as fi putut rata "Miercurea" in nici un caz. Multumesc mult. Vero.

Se-cret spunea...

Te simți așa,dar sper în culori:)!
De odihnit/dormit,nici blogul nu te lasă!
Adevărat?

Tudor Enea spunea...

Cum sa nu iti dau dreptate? Doar uite la ce ora iti raspund:)))Multumesc si noapte linitita.

Sebab spunea...

From birth to death human carry the burden!
Cruise Pictures

Tudor Enea spunea...

This is a great truth, Sailor! Thank you!

Zina spunea...

Depinde de noi cum ne facem viaţa şi cum o trăim...De regulă, ne stabilim prea multe obiective materiale. Trebuie să învăţăm să ne întrebăm, de câte ori ne zbatem să mai acumulăm ceva, "Am nevoie neapărat de asta, depinde viaţa mea de ea ?" Şi să învăţăm să renunţăm la inutil. Aşa dobândim timpul pentru a dormi !

Lumi RO spunea...

Ma asteptam la nu stiu ce cand ti-am citit postarea, dar cand am vazut pozele am ras si am simtit o mare usurare. De ce? Happy WW!

Anonim spunea...

:)) ca in prima fotografie m-am simtit si eu de multe ori...

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună Tudor!
Fi mai optimist..
Să ai o dimineață frumoasă!

Anonim spunea...

Functionezi cu cheita? Nope... iti recomand bateriile Duracell! :D

Anonim spunea...

Ce e mult strică, chiar şi la tinereţe!
Ce e prea mult dărâmă, surpă!
Oricum ar fi, niciodată nimic nu e de ajuns. Concluzia: să ai timp şi de tine!
O zi bună!

Iany spunea...

Puiutz,esti unic..cum le faci tu nu le face nimeni :)
Un gand bun din departare si multa sanatate si putere de munca!
Nu uita...munca innobileaza omul :))
Te pupicesc

eddy spunea...

Foarte potrivite imagini, cu starea pe care o avem mai toti la momentul acesta .

Andreea Toma spunea...

Si se mai invarte cheita? :)))

Anonim spunea...

happy ww :)

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

Extraordinară alegere!!

Știi cum simt? ca o durere surdă..fugim , muncim, căutăm , cine mai suntem, cu adevărat?

http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/06/lumea-vazuta-din-tren.html

Monica spunea...

renunta la unul dintre joburi si se simplifica viata!:P

psi spunea...

dacă faci ceea ce îţi place, eu cred că satisfacţia este imensă. dacă nu, atunci la povara lipsei de timp şi a oboselii se mai adaugă nemulţumirea. şi ea este cumplită.
mi-a plăcut ideea ta de astăzi.

IULISA spunea...

Daca e doar o stare de moment atunci totul se va rezolva.Gânduri bune.

Tudor Enea spunea...

Zina - "să învăţăm să renunţăm la inutil" - asta e un lucru excelent. Daca am reusi sa facem asta, ar fi excelent. Iti multumesc.

Lumi Ro - cu siguranta usurarea pe care ai simtit-o e normala. asa ma simt si eu acum. Sincer sa fiu am dormit in sfarsit pana la 12(nu se supara nimeni sper:)) ) Multumesc.

scorpio72 - cred ca suntem multi care ne-am simtit sau inca ne simtim asa mereu. Dam vina pe sistem si mergem mai departe. multumesc mult.

Buna ELENA! Sunt optimist. Dimineata asta m-am trezit la amiaza:)) Multumesc mult.

Lunapatrata - chiar asa! in epoca in care tehnologia e departe, eu am ramas pe cheita. Trebuie sa facem un upgrade:))) multumesc.

Danielle Wolf - iti dau dreptate. Am sa retin concluzia. E esentiala. Multumesc mult.

Iany (Oana) - esti draguta si atenta ca de fiecare data. Iti multumesc mult. Toate bune sa fie si la tine!

eddy - cum spuneam si mai sus, nu putem decat sa dam vina pe sistem si sa incercam sa renuntam la inutil, avand printre altele grija si de noi. Iti multumesc. Salutari!

Tudor Enea spunea...

Andreea Toma - am primit o oferta sa trec pe baterii. Cred ca e o afacere buna:))) Multumesc.

rokssana - multumesc. Happy WW!

INCERTITUDINI - cred ca uneori uitam sa ne gandim la noi si sa mai cautam sa aflam cine suntem. Dar e un moment trecator. Viata e frumoasa!

Monica - e cea mai simpla idee.Multumesc mult.

Psipsina - un sfat binevenit. Iti multumesc mult. O zi minunata sa fie!

Tudor Enea spunea...

Iulisa - e o stare de moment. Exista solutii destule. Iti multumesc.

Cristi spunea...

Foarte sugestive pozele!

Tudor Enea spunea...

Multumesc mult, Cristi!

Alexandru spunea...

Din păcate...cam aşa este! Ar trebui să mai avem timp şi de noi, căci viaţa trece mult prea repede.
O zi frumoasă, Tudore! :-)

Tudor Enea spunea...

Alexandru - viata e scurta. ai dreptate. Iti multumesc mult.

Anonim spunea...

fix asa ma simt si eu acuma.

Tudor Enea spunea...

balaurdegradina - bine ai venit. multumesc.
Luam o pauza de zambet si relaxare?:)

William K Wallace spunea...

I know the feeling of the first picture all to well. A couple of cans of engry drink usually works wonders for me.

andreiraduM spunea...

Te salut, man!
... asa suntem toti, insa preferam sa nu ne dam seama.
Intr-o forma sau alta, cheita ne impulsioneaza.

O zi fara de "cheita" iti doresc!
:)

Tudor Enea spunea...

William K Wallace - The energy drink works good on me yesterday. Today I find the time to sleep. Thank you. Have a nice day!

Tudor Enea spunea...

andreiraduM - salutari. ai dreptate. Cred ca uneori nu realizam ca avem cheita in spate mereu. Pana la urma cheita e totul:)) Zi faina sa ai!

Sophie spunea...

atata timp cat cheita merge si ai energie este bine :); o saptamana usoara

ANA MARIN spunea...

Poate in curand vine vacanta si pentru omuletii obositi!Happy WW:)

Anonim spunea...

intoarce cheita!!!

Sorin spunea...

Salutare Tudor !
Vezi tu , acestea două sunt marile noastre probleme , ori nu ne ajunge timpul ori nu ne ajung banii , bine cel mai rău şi cel mai problematic este , nu-i aşa când nu ne ajung ambele .

Andrei Răduţu spunea...

Mult succes si toate cele bune atunci ! Sa ne (re)citim cu bine !

Tudor Enea spunea...

Sophie - multumesc mult. asemenea si tie:)

ANA MARIN - astept vacanta - acus vine:) multumesc mult.

SoriN - ma intreb oare daca le ignoram pe amandoua unde ajungem? multumesc mult.

Andrei - salutari si numai bine! Multumesc.

Lillee spunea...

Iti doresc multa putere si multa bafta. Poate ca se va schimba ceva in bine.

Tudor Enea spunea...

Lillee - schimbarea trebuie sa fie numai in bine, nu-i asa?
Multumesc!

elena marin-alexe spunea...

Te asteptam cu postare pe Amprente! Hai ca se poate, desi esti in criza de timp.
Numai bine iti doresc Tudore!

C.L.M. spunea...

Prea multa munca, strica.

Games Online spunea...

Salut,
Doresti un schimb de link cu site-ul meu de jocuri si anume cu http://allgamesonline.org
Momentan am page rank 2 si peste 2.000 de pagini indexate in google.
Daca doresti un schimb de link te rog sa-mi adaugi urmatorul cod la tine pe site Games Online
iar apoi sa-mi dai un e-mail cu codul tau la contact@allgamesonline.org
Numai bine!

Zamfir de Turda spunea...

Hei, cam mult pesimism.

Costin Comba spunea...

Inteleg situatia cu locul de munca. Mereu ne dorim sa avem destul cat sa ne traim viata fara griji, dar ajungem sa ne creem cat mai multe griji.
Salutari Tudor.

Tudor Enea spunea...

C.L.M - ar trebui sa iau o pauza, intr-adevar. Sa nu se strice cheita:))) Multumesc mult.

Zamfir - nu e pesimist. E un fel de a face haz de necaz:) Multumesc.

Costin - salutari. Multumesc mult de intelegere.

Toate bune tuturor!

Dan spunea...

Trebuie schimbata doar alimentarea. Cheia aceea este cam inestetica!

Tudor Enea spunea...

Multumesc Dan. am luat masuri. Seara minunata!

Anna spunea...

Let it be.