miercuri, 8 iunie 2011

Miercurea fără cuvinte – Relax


Ce face omul când e plictisit? Stă relaxat la  soare savurând ceva răcoritor sau ȋşi pierde timpul ȋn cel mai plăcut mod cu putinţă sau…(?) Ia să vedem dacă fotografia e destul de sugestivă. Voi vă daţi cu părerea şi eu vă confirm:



O idee marca  Wordless Wednesday

69 de comentarii:

Anonim spunea...

si eu as sta la soare savurand ceva daca as avea voie...asa ma multumesc cu o muzica buna, un film de comedie sau imi deschid geamul si simt mirosul verii

Tudor Enea spunea...

alis - lasa-te purtata de visul verii. Ignora restul ce par sa te deranjeze. Simte vara si zambeste! Multumesc.

Anonim spunea...

hmm da ar trebui, dar vara asta nu voi mai face asta.

Tudor Enea spunea...

alis - vara trecuta ti-ai propus lucruri pe care le-ai dus la indeplinire si ai fost multumita de asta. De ce sa nu incerci si acum?
Vara abia incepe!

pandhora spunea...

omul tau pare cazut pe ganduri :)

Tudor Enea spunea...

Pandhora - asa pare in prima faza:) am sa iti spun mai tarziu ce face de fapt. Multumesc!

Anonim spunea...

cred k tipu din imaginea ta, prezinta moda intr-un mall/magazin. si este imbracat asa ca de plaja, visand la apa marii

Se-cret spunea...

Se gândește deja la weekend!
Ce va face?

pandhora spunea...

acum ma lasi in asteptare...curioasa :)

Tudor Enea spunea...

alis - am putea considera presupunerea ta corecta. multumesc.

Se-cret - cu siguranta la week end e gandul si la marea mai sus enuntata de irene(alis). Multumesc.

Tudor Enea spunea...

pandhora - sa iti spun, sa nu iti spun...? :P am sa iti spun... dar nu acum

by Cetateanu spunea...

Pai omul tau pare a fi unul gonflabil.

Costin Comba spunea...

Seara buna Tudor. Omul de plictiseala isi face de lucru. Meditatia si controlul respiratiei, din cate vad a dus degetul la nas sa isi simta respiratia, te ajuta in caz de plictiseala.

Tudor Enea spunea...

by Cetateanu - sa fie chiar un manechin? :)) Buna observatie. multumesc si seara faina!!

Costin - finuta remarca, excelenta concluzie. Multumesc si numai bine!

Unknown spunea...

Decolorat de soare sau îngălbenit de timp, tot una este pentru omul căzut din eter pe Planeta Pământ. Mai bine e de noi, cei care ne pârlim la soare.

Tudor Enea spunea...

Thank you, Sailor! Have a wonderful night!

Abbilbal - cazuti pe pamant sau zburatori din alte timpuri, tot la acelasi soare ne parlim cu totii:) Multumesc mult! Noapte linistita

Sorin spunea...

Si mie-mi pare manechin , curios de ce priveşte-n zare atât de gânditor , încremenit cu mâna pe obraz ...

Tudor Enea spunea...

Pana la urma, ganditori suntem cu totii. Gandul lui e departe, se relaxeaza, asta e esential. Multumesc, SoriN, toate bune!

Lumi RO spunea...

Este mana unui artist, care isi retuseaza arta.Earta in gheata? Mi-ar place sa ma joc cu gheata cand afara sunt peste 35C.

Zina spunea...

Azi nu pot fi romantică, sunt pusă pe glume. Plictisitul tul tău pare că bagă degetul în nas ! :(

Maria spunea...

he he he....o fi gasit si el un punct sensibil de relaxare pe fata lui si voi acum.....il criticati:)))zi frumoasa!!:)

Anonim spunea...

O fi intrezarit concediul ce se-anunta? :P Bun gasit, Tudor!

Mirela spunea...

Eu nu ma pot plictisi vara, e cel mai plin de atractii anotimp, fie si pentru ca zilele sunt lungi, iar noptile catifelate, scurte, dar intense. Diminetile pline de farmec, serile magnifice, arome, culori, soare....cum sa te plictisesti?! Pare o masca, un mulaj al portretului cuiva, poate chiar mulajul unul manechin, are trasaturile stas. Oricum, sa savuram vara din plin! happy ww! :)

Sophie spunea...

daca nu e ganditor atunci...?

aA spunea...

merg pe mana celui care a zis ca se scobeste in nas :))
stiu ca nu-i frumos, dar asta mi-a sugerat imaginea la prima privire!

eandrei spunea...

trage ceva pe nas? :P

Irina spunea...

Tzzztzzz, eu cand ma plictisesc nu pot sta cu burta la soare :)) Pur si simplu nu pot, trebuie sa iau plictisul in maini si sa ii vin de hac. Cat despre omul tau - eu zic ca sigur e in magazin, dar cred ca e un fel de manager care sta cu ochii pe angajati si da directive. Cel putin asta este atitudinea unui manager - se face ca e atent si sta cu degetul in nas :))

Tudor Enea spunea...

LumiRo - nu e gheata din nefericire. Era ideala gheata pe caldura asta, nu-i asa? Multumesc mult.

Zina - nu e nevoie de romantism la o asemenea activitate:)) multumesc.

Doamna Maria - importanta e relaxarea, multumesc de sustinere:))
Zi frumoasa!

Te salut, Teo - cred ca acel gand catre concediu duce la stari de bine. Multumesc:)

Mirela - ce frumos ai descris vara. Insa la servici lucrurile se schimba putin cand stii ca stai inchis intre patru pereti si afara ai avea atatea de facut. Normal ca intervine gandul care te duce departe. Multumesc.

Sophie - ganditor e cu siguranta. Multumesc.

aA - frumos sau mai putin frumos, artistic sa fie:))) Ai ochiul format. Multumesc.

Andrei - uite ca al asta u m-am gandit. Buna observatie:)) Multumesc.

Irina - cred ca ar putea fi asemanat cu un manager. Se preface atent la altii si de fapt are cu totul alte preocupari si ganduri indepartate :) Multumesc.

Alexandru spunea...

Faină poza! Păi da, când cade pe gânduri, omul mai dă şi cu degetul prin nas, nu?
O zi faină!

Tudor Enea spunea...

Intentionat sau nu, Poate intra in reflex la un moment dat:))) Multumesc, Alexandru! Zi minunata!

fly2sky spunea...

toate actiunile isi au rostul lor :)) ..macar sa faca ceva util daca tot se plictiseste..chiar daca nu e frumos..asa..in public :)

Tudor Enea spunea...

fly2sky - nu stiu cat e de util, dar alunga plictiseala. Iar publicul lipsea cu desavarsire:))) Multumesc si zi senina!

Anonim spunea...

Trecand cu privirea "el fugitivo" mi s-a parut a fi George Enescu si arcusul lui magic.

Tudor Enea spunea...

Anonim - stii ca ai dreptate. Aduce un pic cu George Enescu. Multumesc.

andreiraduM spunea...

:)
Te salut, Tudor!

sapiensul din imagine confectioneaza.. cacamutze!

:)
O zi plina de umor, tuturor!

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

Viață de huzur!

http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/06/in-fanul-de-curand-cosit.html

Tudor Enea spunea...

Te salut, Andrei Radu! e un lucru practic din plictiseala:) Multumesc si zi senina!

INCERTITUDINI - cam asa pare. trandavie si lipsa de stres. Multumesc. Zi minunata!

Cristi spunea...

Mi-ar placea sa cred ca omul mediteaza... Daca face bilute dupa ce s-a scobit in nas inseamna ca e plictisit rau de tot. :)

Tudor Enea spunea...

Sa spunem doar ca mediteaza avand si alte ocupatii. :)) multumesc, Cristi. Zi minunata!

Unknown spunea...

Eu zic ca are o neliniste metafizica si incearca sa o rezolve prin metoda clasica: scarpinatul in nas!:))
Numai bine!

Tudor Enea spunea...

Alice Georgiana - nu puteai sa o spui mai bine decat atat! :))
Zi minunata sa ai!

Dan spunea...

Si eu spun ca parca face bilutze! Asta nu exclude si alte preocupari mai elevate!

Tudor Enea spunea...

Stii cum se spune, Dane - cand nu ai ce face, fa bilute! :))
multumesc si numai bine!

psi spunea...

dacă duce mâna la nas, acesta poate fi un gest voalat de ascundere a unei minciuni pe care tocmai a spus-o! :))

Tudor Enea spunea...

buna asta, psipsina. Chiara asa. dca e sa studiem semnele ar putea fi si asta o interpreare, numai caa tace... nu ne spune nimic:)) Multumesc, seara faina!

michi spunea...

ori mediteaza ori face plja important este ca sta degeaba

Tudor Enea spunea...

sta degeaba meditand la nemurirea sufletului:))) plaja e doar la reflector. multumesc frumos.

catalina spunea...

eu am fost capul rautatilor =)))

Tudor Enea spunea...

asa sa fie oare? :)) Multumesc, Catalina.

CARMEN spunea...

:) omul tau si-a pus o masca de protectie împotriva eruptiilor solare? :) sau este în concediu la mare si vrea sa-si ascunda scârba fata de duhoarea algelor putrezite?! Ah, televizorul si stirile astea negre!
O seara minunata! Happy WW!

Alina spunea...

Mi se pare curajos artistul care a surprins un om atat de frumos intr-un dintre cele mai intalnite ipostaze - scarpinandu-se sub nas :) Si e adevarat ca unii au acest reflex atunci cand gandesc :)

Tudor Enea spunea...

Carmen - ignora stirile negre. eu asa fac. Si pentru asta exista o masca :)
Iar gandurile sunt departe, la mare, la munte, la vara care abia incepe, insa e o masca cu zambet sa stii. Iti multumesc. Seara faina!

Tudor Enea spunea...

Alina - sincer sa fiu nu m-am gandit nici un moment la fotografia ce o sa iasa. Mi-a placut ipostaza si am apasat butonul. abia apoi am realizat ce a iesit:)
Iti multumesc mult.

Gabriela Elena spunea...

Deci este o fotografie cu masca.
Miercurea viitoare urmeaza partea a doua:
FARA MASCA! :D
Mi-a placut cum ai prezentat tacerea acestei zile. :)

Tudor Enea spunea...

Gabriela Elena - acum trebuie sa fac continuarea fara masca? :)) asta da provocare. Multumesc. Seara minunata!

LiaLia spunea...

Hmm, mie îmi pare că omul zâmbește, în niciun caz nu se scarpină în nas :p Eu mă bucur 200% de vara superbă suedeză, cu lumină până târziu și căldură exact cât trebuie. Toate bune, Tudor!

Tudor Enea spunea...

LiaLia - cred ca vara suedeza e anotimpul perfect. nici prea cald nici frig, ziua lunga, noaptea foarte scurta. ideal pentru o vacanta deosebita. Multumesc mult. Sa auzim numai de bine!

BlueRiver spunea...

Omul e plictisit si incearca sa faca bilutze :)... gandindu-se ca i-ar prinde bine un weekend la mare.
Eu nu am timp sa ma plictisesc si nici sa plec la mare, deocamdata :)

Tudor Enea spunea...

BlueRiver - nici nu stii cand vine si timpul tau. Vara e lunga. De ce sa nu profiti de ea? multumesc.
Seara albastra:)

Anonim spunea...

Relax...??? A fly just got in my nose :-)

Tudor Enea spunea...

androxa - so true. But nobody saw me, isn't it? :)) thank you!

Zamfir de Turda spunea...

Mie mi se pare ca o mască mortuară.

Tudor Enea spunea...

Zamfir - orice dar mortuar sa nu fie:)
Multumesc. Zi faina.

Lillee spunea...

Se scarpina in nas :))

Tudor Enea spunea...

Lillee - a devenit cam evident:))) Multumesc mult.
Seara faina!

. spunea...

sigur e cu gandul la o fata frumoasa :)o seara faina sa ai

Tudor Enea spunea...

Buna, buna asta, buna Iulia:)))
Seara faina!

Liliana spunea...

E un Don Quijote gânditor în aşteptarea Dulcineei sale! :)))
Trăsăturile fixiste l-au dat de gol... :)))
Un week-end fabulos !

Tudor Enea spunea...

LOLITA - multumesc! Imi place teoria ta! Sa-ti fie week-end-ul de top!