miercuri, 1 august 2012

Miercurea fără cuvinte – Rază de soare

Am să prind soarele în palmă, să-l aşez în palma ta. Să ţi se alinte raza printre degete şi să te bucuri de iubirea mea.


O idee marca  Wordless Wednesday


30 de comentarii:

Unknown spunea...

frumos!! happy ww!!

anastasia spunea...

o zi minunată!

Unknown spunea...

Noa serbus Tudore. Frumoasă compoziţie. Să ai o zi la fel de frumoasă.

Anonim spunea...

Frumos... imi plac si unghiile si inelele... :-)

Zina spunea...

Frumosss ! Vezi să nu te zgârie ! :))))))))))))))))))

Alex spunea...

Frumos ai "vânat" raza jucăuşă de soare!
O zi frumoasă, Tudore! :-)

Tudor Enea spunea...

Vanessa - multumesc Happy WW!

Tudor Enea spunea...

Anastasia - o zi minunata! Multumesc!

Tudor Enea spunea...

Liviu - te salut. O zi minunata! Multumesc!

Tudor Enea spunea...

Dordefemeie - ma gandeam eu ca cineva o sa aprecieze :) Multumesc.

Tudor Enea spunea...

Zina - am scapat de zgarieturi:) Multumesc.

Tudor Enea spunea...

Alex - era jucausa raza. Am reusit sa o prind pana la urma:) MUltumesc.

Sara spunea...

Frumoasă imaginea cu soarele ce se strecoară printre degete!
O zi frumoasă vă doresc!

Tudor Enea spunea...

Sara - iti multumesc mult. Zi frumoasa si tie!

BGC spunea...

noroc de mine ca m-am bagat si eu in seama cand faceai poza :))) nice :>

Tudor Enea spunea...

BGC - sa stii ca da:) Multumesc mult pentru asta:)

Pishky spunea...

Un gest foarte frumos... astă miercuri a fost singuru blog pe care am zăbăvit minute întregi uitându-mă la poze și la text! Multa fericire să vă aducă razele de soare! Happy WW!

Tudor Enea spunea...

Pishky - mii de multumiri. Ma simt onorat. Sa ai o zi senina in fiecare zi!

Nicol spunea...

Ai reusit sa-l prinzi ! Ma bucur pentru voi !

Tudor Enea spunea...

L-am prins. Am sa il tin bine:) MUltumesc mult.

SoriN spunea...

Frumoasa îmbinarea dintre fotografie si cuvinte !
O seara frumoasa!

Tudor Enea spunea...

Te salut, Sorin! Multumiri din suflet!

angi spunea...

Razele jucause stiu foarte bine sa se joace in palmele celor fericiti!:)
Seara frumoasa!

Tudor Enea spunea...

Angi - multumesc frumos. Asa este. Seara faina!

CARMEN spunea...

frumoasa declaratie de dragoste!
Sa va tina toata viata! numai gânduri bune!
happy WW! :)

Tudor Enea spunea...

Multumesc Carmen! Zi senina!

adriana spunea...

Arde!!!

Anonim spunea...

mioara.marin: intr-adevar...fara cuvinte. ne bucuram alaturi de voi

Tudor Enea spunea...

Adriana - arde, frige, dar uneori nici nu conteaza:) MUltumesc frumos!

Tudor Enea spunea...

Mioara.Marin - mii de multumirii!