miercuri, 1 august 2012

O nouă apariţie editorială

Un nou volum din antologia Amprente Literare a apărut astăzi. Mulţumesc mult tuturor colaboratorilor, colegilor de cenaclu şi mai ales soţilor Geanina şi Cristian Lisandru.



Eu sunt "Amprenta inconfundabilă a dorului,..." aşa cum mă numeşte Geanina, şi caut în paginile acestei cărţi să mă regăsesc între sentimente, vise  şi realităţi, fără să mă pierd în non-sensuri, redescoperindu-mă aşa cum nici eu nu credeam că pot fi vreodată, mai bun, mai iubitor şi mai plin de viaţă.
Mai jos găsiţi clipul de prezentare pentru o carte cu esenţă tare de literatură românească (eu apar  la 00:52):





14 comentarii:

DOAR NOI spunea...

Felicitari.

Asadar, stept volumul? sau anulezi promisiunea facuta?:)

Tudor Enea spunea...

Intotdeauna imi respect promisiunile. Mai mult decat atat, ce zici daca ti-l inmanez personal?

Cristian Lisandru spunea...

Toate gândurile bune, Tudor, spor la scris în continuare, ne bucurăm fiindcă eşti alături de acest cenaclu, de multă vreme. Un drum literar frumos, unul pe care îl construim împreună, cu fiecare volum şi cu fiecare text, indiferent dacă este vorba despre poezie sau proză...

Andrei Răduţu spunea...

Felicitari si la mai mare !

Tudor Enea spunea...

Cristian Lisandru - nu as fi reusit niciodata fara voi. Va multumesc din suflet!

Tudor Enea spunea...

Andrei Radutu - multumesc mult. Salutari cu bine!

Nicol spunea...

Felicitari Tudor!
Clipul de prezentare este deosebit ! Geanina Lisandru este autorul ?
Felicitari tuturor !

Tudor Enea spunea...

Geanina si Cristian Lisandru sunt fondatorii si coordonatorii acestui cenaclu literar si cei care fac posibila aparitia volumelor de "Amprente". In acest volum au fost inclusi 14 autori, iar printre ei am fost onorat sa ma aflu si eu. Multumesc mult.

DOAR NOI spunea...

Wooow,,, si mai frumos. :) MULTUMESC. :)

Tudor Enea spunea...

Si eu iti multumesc:)

Ana-Maria spunea...

Felicitări!
Mă bucur din suflet că se mai scriu şi cărţi valoroase.
Te felicit din suflet!

Îmi poţi spune editura lacare a apărut sau eventual mi-o poţi trimite în format electronic?

Chiar mi-aş dori să o citesc!

Tudor Enea spunea...

Ana-Maria - multumesc frumos. Antologia e aparuta la editura Pim Bucuresti. Am vorbit de formatul electronic, te anunt cat de curand daca este disponibil. Seara faina!

Diana spunea...

Felicitari, Tudor!

Recunosc ca nu cunsoc tot continutul blogului tau dar citind "fragmente" pe ici-colo m-am gandit ca trebuie sa ai... veleitati de artist!
Azi aflu ca nu m-a inselat instinctul! La mai mult! La mai mare! Succese!
Iti doresc ca muza sa nu te paraseasca!
Viata fericita!

Tudor Enea spunea...

Kundalini - cred ca totul tine de muza :) Multumesc mult de tot. Sa auzim numai de bine!