vineri, 10 august 2012

Spre un nou început


Vine un timp când renunţi să te mai uiţi înapoi şi păşeşti înainte. Îţi aduni cu tine un sac de amintiri şi îl porţi aproape de inima. Alte bagaje sunt de prisos, lucrurile materiale contează mai puţin. Azi plec departe. Ştiu ce las în urmă, ştiu ce am in suflet, iar dincolo de emoţiile despărţirii, şi inima şi gândul îmi sunt împăcate şi pregătite pentru un nou început.



 În ianuarie vă spuneam că acest an va fi plin de schimbări pentru mine.
Am scris mai mult, am publicat, am muncit mai mult şi mi-am umplut timpul şi mintea cu multe lucruri pentru a nu mă îmbăta în euforia sucesului. Am bătut ţara în lung şi lat şi am redescoperit România în nenumarate feluri, care mai de care mai fascinante.
Mi-am făcut prieteni noi şi i-am ţinut aproape pe cei vechi.
Poate cel mai important este că am încercat să mă îndrăgostesc şi am oferit sentimente, cântându-mi iubirea acolo unde am considerat că e nevoie de dragostea mea.
Regrete există: că nu am scris mai intens, că nu am publicat mai mult. Că nu am muncit suficient, că nu am oferit mai multă atenţie celor din jur. Poate nici nu am călătorit destul, încât să descopăr toată această tară minunată în care trăim şi uitam deseori să fim mândri de ea.
Cel mai mare regret pe care îl am este că nu am iubit îndeajuns de mult încât să fiu nevoit să rămân. Pentru că dragostea ar fi fost singurul lucru pentru care nu aş fi făcut acest pas.
Şi acum plec! Plec spre alte orizonturi încercând să descopăr lumea.
Pentru prima dată în viaţă, am să îmi părăsesc ţara, cu speranţa în suflet că acolo unde voi merge îmi voi găsi împlinirea. Cineva îmi spunea de curând că “fericirea nu e completă dacă nu te simţi împlinit”. Oricât de vesel şi plin de voie bună, oricât de fericit şi împăcat cu mine aş fi fost aici, nu aveam speranţe prea mari să îmi găsesc împlinirea. Plecarea mea nu e o soluţie de moment, ci o oportunitate care mi s-a ivit pentru împlinirea unui vis. Aceasta nu este o despărţire de oameni, ci doar începutul unei noi perioade din viaţă.
Am să călătoresc, am să muncesc acolo unde e nevoie de mine şi voi fi apreciat pentru ceea ce fac, am să cunosc oameni noi, culturi şi civilizaţii despre care până acum am citit doar prin cărţi. Voi zâmbi mai mult şi voi căuta împlinirea în lucruri noi şi simple ce aşteaptă să fie descoperite.
Voi reveni aici cu poveşti de departe, bucurându-mă întotdeauna, alături de voi, de frumuseţile lumii.
Să priviţi mereu înainte şi să ne vedem cu toţii având  inimile pline de armonie!

P.S. Din tara plec pe 21 august, pana atunci voi fi pe litoralul romanesc, cu prietenii si apoi la muntele pe care il ador atat de mult, in statiunea mea preferata,  Busteni!

32 de comentarii:

Irina spunea...

Suna foarte bine! :)
Succes,sa fie dupa visele si vointa ta !

Tudor Enea spunea...

Irina - multumesc mult de tot:) Zambete si bucurii!

Iany spunea...

Multa bafta dragul meu Vladutz..urmareste-ti visul si fii fericit..pe deplin !Te sustin de departe,mereu vei fi alaturi de mine (indirect) si sper ca filele nescrise ale vietii sa ne aduca implinirea mult dorita!Pupici dulci,dulci :*

Cristi spunea...

Drum bun si multa bafta! Sa ne recitim cu bine! :)

Allure spunea...

Mă bucur să te întîlnesc, Tudor, chiar dacă în momentul în care te pregătești de plecare :) Îți doresc mult succes pe noul drum și un motiv de a nu mai pleca niciodată de undeva ;) Felicitări pentru toate realizările de pînă acum. Sper că vei continua să scrii...drum bun! :)

Diana spunea...

Iti doresc ca toate sperantele sa ti se materializeze; sa-ti fie drumul lin si sufletul senin!
Armonie si belsug, si sanatate in primul rand!
Succese!
Viata fericita!

Tudor Enea spunea...

Iany - multumesc frumos de sustinere. :) Sa ne revedem cu bine!

Tudor Enea spunea...

Cristi - multumesc mult. Nici nu se pune problema:) Salutari cu bine!

Tudor Enea spunea...

Allure - intotdeauna sunt bucuros de oaspeti. Dupa cum spuneam, despartirea nu e de oameni. Raman aici, chiar daca dispar pentru cateva zile. Iti multumesc mult si ne auzim curand.

Tudor Enea spunea...

Kundalini - la fel doresac si eu si tie si tutror. Mii de multumiri:) sa ne regasim cu bine.

pandhora spunea...

iata ca a sosit si acea clipa... :)
chiar azi am postat o fotografie cu un cer minunat de frumos fara sa stiu ca te pregatesti de drum...
stii ce lipseste cerului,nu? :)
sa zbori cat mai sus si sa zambesti mereu amintirilor,te imbratisez >:D<

Tudor Enea spunea...

pandhora - mereu am fost un zmeu ratacit in infinitul cerului senin...Va veni si ziua in care ma voi aseza pe o stea si voi zambi cu adevarat fericit. Iti multumesc mult de tot...

Anonim spunea...

Vlad , anul asta e anul nebuniilor totale ,al trairilor intense ,al coincidentelor , al schimbarilor...Nu stiu cand pleci ...eu am avionul maine ...plec si eu...dar spre deosebire de tine , eu ma voi intoarce...ma bucur nespus pentru tine ...tinem aproape ...succes !

Andrei Răduţu spunea...

In acest caz, mult succes si sa gasesti ceea ce te va face implinit !

Tudor Enea spunea...

Anonim - plecam, ne intoarcem, plecam iar, fiecare om cu drumul lui si cu intersectiile sale. "Tinem aproape". Multumesc mult, succes si tie!

Tudor Enea spunea...

Andrei Răduţu - te salut! Multumesc mult. Speranta moare ultima:) Toate bune!

RobertN spunea...

Multa sanatate iti doresc si multe impliniri! Don't forget to write!:)

Tudor Enea spunea...

Robert Nicolaescu multe salutari! Nu voi uita sa scriu! Iti multumesc mult de tot! Sanatate!

DOAR NOI spunea...

Succes maxim, cu toate ca, crede-ma, nicaieri nu e ca acasa.... nimeni nu se va purta frumos cu tine... mai ales ca romanii au deja un statut murdarit... nicaieri nu te asteapta cineva ..sa iti spuna.. vaaaii...bine ai sosit in tara noastra... aveam nevoie de tine... :)

dar..poate tu porti cu tine norocul de MOldova...

bafta.. :)

Tudor Enea spunea...

Doar Noi - atunci cand stau sau plec am intotdeauna in gand dorinta de a reusi, optimismul si bucuria vietii. Sunt ingrediente suficiente pentru a-mi asigura bunastarea si de a-mi crea un mediu propice acasa sau in orice colt de lume, pentru ca mereu, acasa e acolo unde te simti cel mai bine. Iti multumesc mult si ne vedem/auzim cu bine!

Ana Maria spunea...

Tudor, nu pot decat sa iti urez mult succes!

Tudor Enea spunea...

Multumesc mult, Ana Maria! Ne auzim cu bine:)

Nicol spunea...

Iti doresc sa ai un nou inceput frumos si sa te simti implinit! Distractie placuta cu prietenii la mare si la munte! Strange cat mai multe amintiri frumoase !

Zina spunea...

Tudor, îți doresc din tot sufletul mult noroc. Să izbândești în tot ce îți dorești și să nu rupi legătura cu noi, cei rămași acasă. Scrie pe blog, cât de puțin, dar nu te opri. (Și) de aici îți vor veni puterile să treci prin toate !

Dan spunea...

Vacanta frumoasa si pe urma bafta, întotdeauna ai nevoie de ea!

Tudor Enea spunea...

Foto de inginer - multumesc frumos. Distractia e deja in toi:) sa ne auzim mereu cu bine!

Tudor Enea spunea...

Zina - multumesc din suflet, e minunat sa stiu ca ma pot baza pe atat de multe persoane chiar daca multi dintre voi nu m-ati cunoscut decat prin intermediul cuvintelor mele.

Tudor Enea spunea...

Dan - te salut! sa fie! Am nevoie si eu si oricine. Multumesc mult!

MONICA spunea...

Te ador pentru curaj!
Sa fie toate bune acolo!:)

Fireworks on the sky spunea...

Sper sa gasesti ceea ce cauti ,dar daca nu vei gasi?Pleci atat de hotarat si plin de optimism , dar totusi daca nici acolo norocul nu este de partea ta ? Nu vreau sa te dezamagesc,chiar iti doresc mult succes in acest plan maret si sper ca visurile tale sa se indeplineasca.Drum bun!

Tudor Enea spunea...

Monica - multumesc frumos. Sa fie intr-un ceas bun.

Tudor Enea spunea...

Fireworks on the sky - optimismul e unul din punctele mele forte. Orice ar fi nu voi renunta niciodata usor. Multumesc mult.