marți, 7 august 2012

Miercurea fără cuvinte – Trăieşte clipa

Simţi firul de nisip cum se scurge din palmele tale în bătaia vântului? Aceea e clipa care trece prin noi fără să avem şansa să o reţinem şi să o întoarcem înapoi.


O idee marca  Wordless Wednesday
thx BGC!

58 de comentarii:

Vera spunea...

Intr-un timp eram fascinata de scurgegea nisipului in clepsidre...

Tudor Enea spunea...

Vera - E cam acelasi lucru zic eu:) Multumesc.

BGC spunea...

sa-mi cer drepturile sau sa te mai las?:))

adriana spunea...

prea repede se scurge si prea putin il folosim

Nicol spunea...

Traieste clipa , Tudor!
Seara frumoasa !

Tudor Enea spunea...

BGC - mai lasa-ma o clipa... vreau sa o traiesc pana la capat:)

Tudor Enea spunea...

Adriana - intr-adevar. prea repede... si descoperim asta atat de tarziu... multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Foto de inginer - Vreau sa o traiesc! MUltumesc mult de tot!

Unknown spunea...

Meditaţii în timp pentru timp.

Tudor Enea spunea...

Asa sunt Liviu:) Multumesc!

copilarim spunea...

Eu vad nisip si ma gandesc la mare si la valurile sale inspumate:)..

Tudor Enea spunea...

Copilarim - nisipul e parte din mare si din vraja ei:) Multumesc mult!

Unknown spunea...

Carpe diem!
frumoasa fotografie! este ca o poezie romantica! felicitari Tudor!

PS :) tema plaja am ales-o si eu... coincidenta sau telepatie?
happy WW!

Tudor Enea spunea...

Oricum ar fi, Carmen e o tema romantica si de vara. Multumesc mult de tot!

Slowaholic spunea...

Mi-e dor de mare, mi-e dor de nisip. Cand ajung, voi face si eu acelasi lucru. :) :) :) Un moment pretios, Tudor.

Zina spunea...

Poți concura la un concurs de fotografie cu imaginea asta, frumoasă și grăitoare. Felicitări !

Sara spunea...

Așa este.. ni se strecoară timpul printre degete, precum nisipul...
Să-l trăim frumos!
O zi frumoasă!

geanina spunea...

frumoasa imagine! :)

Aniela spunea...

Ce maini colorate! :)))

angi spunea...

Cand poti admira scurgerea nisipului printre degete dragi,zambeste.Timpul trece pentru VOI.:)
Zi frumoasa sa ai!

Tudor Enea spunea...

Slowaholic - sa faci tot ce iti doresti sa faci. Nu rata nimic:) Multumesc frumos!

Tudor Enea spunea...

Zina - cand am facut fotografia am gandit-o ca un suvenir de la mare :) A iesit mai mult decat atat. Multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Sara - sa-l traim frumos, cu adevarat. MUltumesc mult!

Tudor Enea spunea...

Geanina - multumesc. Zi frumoasa!

Tudor Enea spunea...

Aniela - frumos colorate:) MUltumesc.

Tudor Enea spunea...

Angi - frumoase cuvinte. Multumesc mult de tot.

RobertN spunea...

Cred ca sunt unul dintre cei care inteleg cel mai bine lucrul acesta. Salutari din Brasov!

Tudor Enea spunea...

Te salut, Robert. Stiu ca asa e, insa nnu ar trebui sa lasam loc de regrete, ci sa mergem inainte. Tu ai puterea asta:)
Multumesc si numai bine!

aA spunea...

manichiura frumoasa, nisip, o mare ghicita undeva aproape, eu zic sa traim clipa intens! lasam zilei de maine grija viitorului :)

Tudor Enea spunea...

aA - in conditiile date, "maine" ala poate sa vina altadata. Astfel de clipe nu vrei sa le transformi in amintire, ci sa le traiesti mereu si mereu. Multumesc mult!

BGC spunea...

cand ti-am retinut clipa de fericire vreodata?pupicei si o zi plina de racoare :)

Tudor Enea spunea...

BGC - ideea e ca am vrut eu sa o retin si sa o transform in eternitate. Dincolo de acea clipa, lumea s-a schimbat. Multumesc din suflet.

Mircea Florescu spunea...

faina ideea... si totusi in fotografie nisipul nu curge

Tudor Enea spunea...

Te salut Mircea! Ai dreptate. Privind la fotografie, totul este importalizat si poate ramane vesnic. Multumesc mult!

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună Tudor!
Frumoase cuvinte!
Trăiește clipa,Tudor!
O zi excelentă îți doresc!

Tudor Enea spunea...

Buna Elena! Traiesc clipa. Multumesc mult de tot. Zi frumoasa!

Raki spunea...

Nu stiu cum ai gasit titlul si nu stiu cumde am fost eu inspirat sa intru sa citesc, este citatul meu preferat.
Carpe Diem!

Tudor Enea spunea...

Raki - lucrurile bune atrag oameni buni. In cazul de fata, cuvintele potirvite atrag oameni care stiu sa le inteleaga. Multumesc mult!

anastasia spunea...

Minunat suvenir!
O zi cat mai frumoasa!

Tudor Enea spunea...

Multumesc mult, Anastasia! La fel si tie:)

SoriN spunea...

Nu pot sa am decât cuvinte de admiratie!
Felicitari !!!

AndreeaG spunea...

Oamenii din spatele fotografiei par foarte frumosi! Adica CEA din spatele manichiurii si CEL din spatele obiectivului :)
Frumos blog!

download firefox spunea...

Salut,
Porpun un schimb de link-uri cu
http://downloadfirefox14.blogspot.com/
Aici sunt informatii despre browserul
Mozilla Firefox.
Multumesc frumos.

Unknown spunea...

Poate sunt eu mai altfel, dar simt dureros scurgerea timpului...

Tudor Enea spunea...

Sorin - te salut, multumesc mult de tot.

Tudor Enea spunea...

AndreeaD - toti oamenii sunt frumosi cand compun acelasi zambet. Iti multumesc frumos.

Tudor Enea spunea...

download firefox - salut, vorbim in privat. Multumesc.

Tudor Enea spunea...

elly weiss - - intuitia feminina nu da gres niciodata. Am sa povestesc zilele astea cum se traduce trecerea timpului meu si disparitia clipei care parea candva eterna. Multumesc mult.

BGC spunea...

s-a schimbat pt ca ai actionat oarecum impotriva vointei ei,ai fortat nota si acolo s-a pierdut "gloria"...o sa fie bine oricum ar fi ...;)

Diana spunea...

Traieste clipa! E singura care ne apartine - spune un proverb :) Si nu degeaba se zvoneste despre clipa care nu se mai intoarce! :)

Happy WW!

Cristi spunea...

Zboara timpul, nu alta... :)

Spunsieu spunea...

pai scurgerea nisipului e chestie de secunde, nisipul in sine are o varsta...geologica. De ce oare asociem nisipul cu efemerul vietii noastre?

Tudor Enea spunea...

BGC - o sa fie bine oricum ar fi:) Multumesc.

Tudor Enea spunea...

Kundalini - foarte frumos spus. MUltumesc mult.

Tudor Enea spunea...

CRisti - salutari. Si ce zboara...:) MUltumesc.

Tudor Enea spunea...

Spunsieu - salutari. DE acord cu punctul tau de vedere, dar o fi nisipul cu varsta lui, insa fiecare fir luat in parte se risipeste in bataia vantului precum clipele din timpul omului. MUltumesc mult.

Alex spunea...

Cum trece timpul...clipă cu clipă, ca nisipul într-o clepsidră vie...
Faine poza şi gândul.
O zi cât mai bună, dragă Tudore! :-)

Tudor Enea spunea...

Te salut, Alex. Multumesc mult. Sa ai o zi minunata, deasemenea!