sâmbătă, 25 august 2012

Prima zi din cele ce urmeaza


Rar mi se întâmplaă să nu îmi găsesc cuvintele. La fel de rar mi se întâmplă în ultimul timp să găsesc ceva ce mă poate surprinde. De curând însă s-au întâmplat amândoua lucrurile odată. Am fost surpins şi am rămas fără cuvinte. Mai jos sunt primele rânduri pe care le-am scris când am ajuns în ceea ce este deocamdată noua mea casă:

Nu contează cu ce ajungi. Nu contează dacă zbori, mergi pe apă sau vii pe jos.  Nu contează nici timpul, nici oboseala de pe drum. Daca vrei să fii aici, ai să ajungi oricum.
Vremea nu are nici ea nici o importanţă. Poate ai venit dintr-o vară toridă, poate dintr-o iarnă blândă sau o primavară superbă sau toamnă ploioasă. Aici ai să le găseşti pe toate la superlativ. Nici  o zi din an nu are cum să fie atât de obişnuită precum era acasă.  
Pe 21 august 2012 când am ajuns la Hornsjo era  soare. Şi odată cu razele soarelui lumea  zâmbea de bun venit. Mai târziu am  descoperit că zâmbetul e o parte componentă a vieţii de aici.
Lumea munceşte, învaţă şi trăieşte zâmbind. Aici e o şcoală condusă de studenţi care ştiu să trăiască muncind, într-o organizare perfectă.
Acum e târziu, însă noaptea e un amurg continuu în perioada asta a anului. Voi adormi pentru prima dată aici, cu gândul că mâine viaţa mea va fi altfel. Ne vedem dimineaţă, zâmbind!

19 comentarii:

pandhora spunea...

continua sa zambesti...vei avea din ce in ce mai multe motive :)

Dan spunea...

Prima zi din restul vietii...
Succes!

BGC spunea...

zambetul face parte din tine ..tu nu stii sa fii trist si nici nu trebuie sa inveti ...take care

RobertN spunea...

Un inceput promitator! Multa sanatate si fericire iti doresc!

Folii auto spunea...

Ce frumos! Ai fost intampinat cu zambete, asta e de bine! Multa bafta in continuare, sa ai numai zile frumoase si fericite!

Tudor Enea spunea...

Multumesc mult tutror. Salutari cu bine de aici din Norvegia. Voi reveni curand cu povestile mele. Sa auzim numai de bine!

Monica spunea...

ce frumoasa prima zi :)

Zina spunea...

Tudore, îți doresc mult noroc. Ai grijă de tine !

elena marin-alexe spunea...

Bine te-am regasit, Tudore! Imi face placere sa te citesc.

alex-varu spunea...

Varu', iti doresc sa iti fie bine acolo unde esti si sa ai parte de realizari pe toate planurile!
Te imbratisam cu drag de la Viisoara!

Tudor Enea spunea...

Pandhora - asa este. Multumesc!

Tudor Enea spunea...


Dan - corect:) Multumesc!

Tudor Enea spunea...


BGC - bun sfat. O sa imi ramana in minte. Multumesc mult!
de aici. Multumiri din suflet!

Tudor Enea spunea...


Robert NIcolaescu - Te salut, multumesc mult!

Tudor Enea spunea...

Folii auto - salutari. Sa fie! Multumesc mult!

Tudor Enea spunea...


Monica - multumesc mult!

Tudor Enea spunea...

Zina - mii de multumiri.

Tudor Enea spunea...


Doamna Elena - multumesc mult. Salutari din Norvegia acum:)

Tudor Enea spunea...

v
Varu - salutari tuturor! mii de multumiri din Scandinavia!