marți, 13 august 2013

O raza de... Stockholm

Dupa un an de locuit in Norvegia, unde am trecut de la "Oau!", la vremea primului impact cu o tara scandinava, la "Ahh...!" pe la mijlocul perioadei si am ajuns la "Hmm..." in zilele noastre, a venit timpul sa fac o incursiune intr-o tara vecina si prietena, la doi pasi si poate jumatate de locul in care ma aflam, vizitand, pentru aproape o saptamana, Suedia. Si daca orase precum Karlstad sau Nykoping nu va spun prea mare lucru, de Stockholm precis a auzit toata lumea.


Sub stresini randunicile dansau a ploaie, agitate atat in miscari cat si in sunetele lor ascutite, semn ca pe aici toamna e aproape. Era o vreme mohorata, cu nori ce mangaiau varful brazilor si ploaie marunta si deasa care alunga lumea in case. Si noi, in loc sa ne ascundem sub patura groasa, la caldura camerei din hotel, ne-am adunat ceva lucruri intr-un rucsac si am plecat la drum.














Nu mult. Vreo 600 kilometri. Atat ne-au trebuit ca sa redescoperim vara. Tanjeam dupa soare si cer senin, ravneam dupa raze fierbinti sa ne dezmierde pielea, iar Stockholm avea cu siguranta sa ne implineasca toate dorintele.














E drept lumea asta e uriasa, iar eu sunt poate abia la inceputul calatoriilor mele, insa capitala Suediei imi va ramane mereu ca un punct de reper.


Sunt multe de spus despre lucrurile pe care le-am facut, despre noutatile pe care le-am descoperit si despre impresia puternica pe care ne-a lasat-o.

 Locurile sunt minunate, istoria e foarte bine pusa in evidenta si inclusa excelent printre noutatile arhitecturale, iar oamenii (comparativ cu Norvegia) sunt extraordinar de deschisi si frumosi.














Am surprins pentru voi cei de acasa si nu numai, parte din ceea ce am vazut si va ofer calatoria mea in Suedia, prin ochiul obiectivului, in cateva fotografii.












Sper ca oricare dintre voi sa-si gaseasca printre raze de vara visele si sa si le poata implini in totalitate. Sa aveti mereu zambet senin si caldura in suflet!



(clik pe fotografii pentru o mai buna vizualizare)

8 comentarii:

bba01 spunea...

Buna/Salut , numele meu este Alexandru , un mic blogger si observ ca ai un blog superb .
As dori daca se poate sa facem schimb de linkuri/bannere cu blogul tau , imi place .
Adresa blogului meu : www.descopera-travel.blogspot.ro ( page rank 3). Astept un raspuns pe site-ul meu intr-un comentariu la o postare sau pe buboal_photography@yahoo.com
As dori daca vrei sa imi dai un like la acesta pagina de facebook : www.facebook.com/descoperatravel .
Like te rog la pagina .
Multumesc !!!

Anonim spunea...

Multumesc pentru "raza", multumesc pentru vara.
Cat despre vise,le caut in senin.

Zambet si caldura sa ai si tu!

Elena Staicu

Tudor Enea spunea...

BBa01/Alexandru - incantat sa te cunosc si multumesc de oferta. Insa locul unui astfel de mesaj ar trebui sa fie in pagina de Parteneri pe care o gasesti in coloana din dreapta din dreapta. Tinem legatura. Salutari cu bine!

Tudor Enea spunea...

Elena - raza si vara sunt la pachet cu zambetele si voia buna:) MUltumesc mult.

Floarea bunica spunea...

Frumoasa tara,frumoase fotografii,frumos continut.

Unknown spunea...

Salut!
Imi place blogul tau... Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/
si daca ai placere sa ma urmaresti...
:) O vara frumoasa iti doresc!

Tudor Enea spunea...

Floarea bunica - multumesc mult. Salutari cu bine!

Tudor Enea spunea...

Cristina C - multumesc de invitatie. Toate bune!