marți, 26 ianuarie 2010

Premiu de la Magda


Am primit astazi un premiu. Am ramas profund impresionat. Nu sunt genul de om care sa astept recunostinta pentru ceea ce fac.


Multumesc mult Magda.



Regulile inmanarii premiului sunt urmatoarele:


1.Fiecare Scriitor Superior(SS)trebuie să dea mai departe premiul la cinci prieteni speciali;

2.Fiecare Scriitor Special să-şi creeze o legătură pe net la blogul(şi autorul-bloggerprieten) de la care a primit premiul;

3.Fiecare Scriitor Special trebuie să posteze aceste aceste reguli pe blogul lui.


Poate premiul nu insemna mare lucru pentru multa lume, poate unii deja l-au primit, insa eu il ofer mai departe unor persoane deosebite, care m-au impresionat prin cuvintele exprimate si mai ales prin intelesul lor.



CORA


Sonya


alseba19


Ina


Chu Nam Cuong



5 comentarii:

CORA spunea...

Iti multumesc din suflet pentru premiu, dar mai ales pentru gandurile bune!

Anonim spunea...

iti multumesc pentru premiu,nu ma asteptam

Sonya spunea...

multumesc taaare mult pentru premiul acordat, ma bucur ca te-au impresionat cuvintele mele, sa stii ca si tu meriti acest premiu, si ma bucur ca Magda ti l-a oferit deja:D, multumesc taare muuult!!!>:D<

Sonya spunea...

cu acest premiu mi-ai adus si tu zambetul pe buze, multumesc inca o data!!!o zi frumoasa in continuare:D

Anonim spunea...

Iti multumesc din inima pentru premiu. O să âncerc traduce ân vietnameză.