marți, 28 decembrie 2010

Poveste din Perla Moldovei


Farmecul iernii poate să intre în sufletul fiecăruia atunci când   magia sărbătorilor se îmbină cu euforia creată de căderea fulgilor de nea. Astfel, în Piatra Neamţ, oraşul de poveste, clipele imortalizate de aparatul foto pot deveni amintiri veşnice. Din dorinţa de a împărtăşi cu voi  momente magice, vă  ofer în dar de final de an imagini de vis. Vă las să trăiţi povestea, să percepeţi visul şi să îl împărtăşiţi mai departe celor dragi.

După o noapte de ninsoare abundentă, oraşul se trezeşte la viaţă sub trena de zăpadă:

Ziua decurge normal sub euforia zăpezii, iar seara aprinde rând pe rând fiecare luminiţa de pe strazi şi din parcuri:


Noaptea vine iar, vântul şopteşte poveşti cu zâne şi crăiese de zăpadă, aducând în atmosferă  romanţe cu parfum de iarna si  valuri de iubire. Povestea curge de la sine, precum iubirea incălzeşte sufletele tuturor îndragostiţilor:

 Fotografiile sunt din amabilitatea  D-lui Ciprian Lupan, cu stimă şi mii de mulţumiri.

13 comentarii:

Alisandra spunea...

La pénultième photo est superbe.

Tudor Enea spunea...

merci beaucoup, G.

DOAR NOI spunea...

acum stiu la cine sa apelez pentru fotografiile de nunta in 2011. :)

frumoasa iarna la Piatra Neamt... linistit oras... :)

din pacate la capitolul ornamente nu am vazut vreaun oras decorat cu gust. mai am avem de invatat. :)

Monica spunea...

ce frumoase sunt fotografiile:):X

Tudor Enea spunea...

Claudia - te-ai scos cu fotografiile :P
cat despre ornamente, fotografiile nu redau decat lumina, gustul nu se poate discuta, iar faptul ca fiecare copacel e imbracat in luminite denota voie buna. multumesc.

Monica, ma bucur ca iti plac:) multumesc.

DĂSCĂLIȚA CREATIVE TRAINING spunea...

imagini desprine parca dintr-o poveste

DOAR NOI spunea...

ador raspunsurile tale asa profesioniste. :))

nici in Bucuresti nu imi place cum e impodobit orasul, decat in anumite zone. ma gandeam ca am preluat din afara acest obicei... dar nu am preluat si bunul gust. la noi e prea mult, este kitch.

nu am spus ca nu denota voie buna. uneori ma intreb, chiar asa de vesele sunt niste luminite atat de reci in esenta? :)

cred ca bucuria sta in noi...

multumesc si eu (sa nu ies din tiparele bunului simt).

DOAR NOI spunea...

Un dar pentru tine...
http://povestilelizei.blogspot.com/2010/12/fulgul-puf.html

iti dedic aceasta poveste! bucura-te de iarna, de oameni, amintiri frumoase, cadouri si nu uita nicio clipa: FII TU!

ganduri alese si imbratisari!

Tudor Enea spunea...

miki - multumesc. ma bucur ca am reusit sa crez atmosfera de poevste.

Claudia - in general de multi ani incoace, in tara naostra s epune pret pe ambalaj si mai putin pe continut. asa si cu luminile de sarbatori. daca e lumina, ce importanta mai are pe ce gust e:))
multumesc mult de urari si de poveste.

pandhora spunea...

frumos orasul tau sub zapada...chiar pare desprins din povesti :)
eu am sa astept totusi cu incredere sa infloreasca malinlul si...o sa-mi amintesc sa privesc din cand in cand cerul si dupa zmeul cel uitic :)
un An Nou mai frumos iti doresc,care sa-ti aduca ce i-a lipsit acestuia si in plus tot ce iti doresti tu mai mult si mai mult :)
la multi ani si sper sa ne citim si in 2011 !

darry.anna spunea...

La Multi Ani! Un An Nou frumos si bogat in reusite si vise implinite!

Anonim spunea...

Chuc Mung Nam Moi !

La Multi Ani !

Tudor Enea spunea...

pandhora, darry.anna, Chu Nam Cuong - La multi ani tuturor si urari de bine, va multumesc mult.