duminică, 12 decembrie 2010

Zborul fulgilor de nea

Mă plictisesc. Nu că nu aş avea ce face, ci doar din cauză că albul îmi  crează o stare sinistră. Afară e frig. Frig de tot. Am ieşit puţin, dar mi-a îngheţat nasul. Eram bine îmbrăcat, însă mereu se gaseşte ceva să îngheţe. De îndată ce ieşi din casă gerul se repede şi muşcă din tine. Poţi să încerci să pari imun, poţi să zici că nu îţi pasă, dar  într-un final te rapune. E drept că suport frigul mai bine decât căldura toridă, însa extremele nu cred că sunt pe gustul nimănui.
Gerul a colorat zăpada în albastru cenuşiu, făcând-o să scârţâie de durere. O durere seacă care îţi îngheaţă în suflet. Muntele s-a scufundat în zăpada gri, înălţimile lui confundându-se cu  norii  de aceeaşi culoare. Pădurile altădată verzi stau grave aşteptând primăvara să le dezgheţe culoarea. Păsări mai ciripesc rar, când zboară din cuibul călduros în căutare de firmituri răzleţe. Peisajul e acelaşi fie că îl priveşti peste munţi, peste lac sau peste satele din care  se mai văd doar coşuri care fumegă. Iarna ne decolorează pe toţi în alb.

M-am întors repede la confortul scaunului meu de la biroul de lângă calorifer. Nu mi-am pierdut obiceiul de a adora iarna  când o privesc de la fereastră. Într-un exces de euforie cauzat de fulgii de nea, mi-am agăţat o instalaţie luminoasă  la fereastră. Tot din acelaşi exces am facut să ninga şi pe blog. Sper să vă placă.
Acum nu mă mai plictisesc. În ciuda stării naţiunii, oamenii aleargă spre bunăstare, căutând şi visând la cadouri şi armonie. Când lumea e în mişcare, mă las dus de val, alerg, zbor şi iubesc. Vise împlinite vă doresc!

20 de comentarii:

Anonim spunea...

tu mereu ma oftici cu zapada asta de la tine. sa imi dai si mie reteta macar si pe blogul meu sa ninga.
cred ca cel mai important e ca iubesti!

Camelia Bucur spunea...

eu vreau căldură:( frigul mă depimă:P

Alisandra spunea...

Il neige d'une manière très belle ..

DOAR NOI spunea...

:) Da... este ger. Aici macar este soare care a un oarecum optimism. este timpul sa stai cu tine si sufeltul tau, sa scrii (incearca sa scrii o scrisoare pentru fiecare om drag tie - astept si eu una, asa din curiozitate; ha ha ha; si nu glumesc) si sa citesti.

Fulgii de nea de pe blogul tau sunt tare draguti... dar nu se potrivesc cu fundalul ploios. daca tot te plictisesti, ia modifica-l! (ah..ce carcotasa sunt... dar asta o fac cu prietenie, crede-ma!). nu de alta.... dar mi-e teama de o lapovita si un polei urat... :))

zambete si imbratisari calduroase!

Alisandra spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=tGqr-d9X9H0

Tudor Enea spunea...

alis - toate sunt importante, nu numai iubirea. am adaugat adresa cu instructiunile pentru ninsoare.

Camelia - bine ca e iarna acum, pentru ca dupa iarna vine primavara!!! :))

G. - merci beaucoup.

Claudia - sa stii ca am cautat o imagine cu un peisaj de iarna, insa nu am gasit nimic sa se incadreze aici. deocamdata imagineaza-ti fundalul blogului ca fiind o fereastra pe care s-au topit fulgii de nea. da senzatia de caldura. cat despre scrisori, e o initiativa buna. multumesc.

Anonim spunea...

Oricum,ti-as trimite caldura inimei de a mea tropicală, si tututor Romani!
Te imbratisez cu drag! :)

Tudor Enea spunea...

la tine acolo e cald si frumos:) multumim de caldura. si gandul bun ne incalzeste. numai bine iti doresc.

DOAR NOI spunea...

:) azi chiar sunt carcotasa. stiu ca poti sa gasesti ceva pentru fundal. chiar exista. cauta cu atentie. ;)

deci, astept scrisoare? urraaaa... de abia astept.... :) multumesc anticipat!

toata zapada te rog trimite-o la Alis... probabil ca ea sta la bloc. :) daca ninge, promit ca o chem sa faca voluntariat la dat zapada din curte. :))

bucurii, zambete, impliniri si ganduri alese tuturor!

Tudor Enea spunea...

sa inteleg ca nu iti palce fundalul meu? :))
alis ia te uita ce invitatie ai primit:)))
multumesc de urari. toate bune si la tine!

pandhora spunea...

o sa vina si vara si marea si soarele :)
dar acum se apropie Craciunul...sa ne bucuram ca ii avem alaturi pe cei dragi noua...o sa miroasa a brad si a cozonac :)
si Piedone o sa toarca fericit...invata putin de la el :)

Tudor Enea spunea...

piedone e fericit in orice perioada a anului atata timp cat e alintat si bine hranit:)))
acum se bucura de caldura din casa.
multumesc, Pandhora.

memori3s spunea...

Stii ca daca nu treci prin fiecare anotimp cum sa il apreciezi pe urmatorul? eu vreau iarna, vreau zapada, nu ma deranjeaza, vreau sa imi inghete si mie nasucul si sa fie frig, pentru ca apoi o sa vina primavara si o sa o apreciez mai mult, asa cum o sa vina vara apoi si o sa o apreciez si mai mult si tot asa, iar iarna e simpatica si ea chiar daca e asa mai "rautacioasa" cu frigul asta de care tot ai parte... asa ca vreau sa ninga!!:((
Hmm, daca nu vrea si nu vrea sa ninga, vin in vacanta la tine!:))

Tudor Enea spunea...

e normal sa apreciem feicare anotimp. ma bucur ca a venit iarna pentru ca in sfarsit pot sa spun: dupa asta vine primavara! daca nu ninge la tine esti binevenita aici. iarna si-a intrat linistita in drepturi. multumesc mult, memori3s.

Monica spunea...

he he as vrea sa vina si la Bucuresti...
maine plec la munte pt ca vreau zapada:)
si mama imi zicea ca e zapada mare acasa:P:)

Tudor Enea spunea...

monica, iti trimit cu drag un fulg virtual. muntele te asteapta.

elena marin-alexe spunea...

Pe la noi chiar ninge asa frumos! Are si iarna farmecul ei aparte si fericit cel ce il afla.

Tudor Enea spunea...

vorbe simple dar de duh, Doamna Elena. multumesc mult.

Carmen spunea...

foarte frumos scris. :)
mie imi place iarna. cu siguranta imi place fiecare anotimp. fiecare cu farmecul lui. iar zapada asta si frigul ma incarca de bucurie! :)

Tudor Enea spunea...

carmen - multumesc de vizita. ma bucur sa aflu ca iti place iarna. e placut de stiut ca unii oameni se incarca cu energie pozitiva si cand e frig afara. sa auzim numai de bine.