vineri, 31 decembrie 2010

Ce a fost si ce urmeaza

Vine o zi cand te uiti in spatele tau si privesti la lucrurile pe care le-ai facut. Astfel de zi e astazi, cand anul ce-a trecut isi face bagajele cu bune si rele, pregatit sa faca loc unui an nou, plin de speranta.  Am privit in urma si am cautat momente, marcate de soarta care ar fi putut sa imi duca pasii in alta directie fata de cea actuala.
In viata personala, ati trait clipele alaturi de mine si mi-ati fost alaturi chiar daca lucrurile nu au fost intotdeauna  prea vesele. Insa viata mea nu ati fi cunoscut-o daca nu era un amume moment si o anume persoana care sa  imi deschida ochii catre ceea ce pot face.

Pana la inceputul anului 2010, blogul meu era fara rost, absolut inutil. Pe 5 ianuarie cand am scris Catelusul schiop , Cora mi-a sugerat sa scriu mai mult. Atunci a fost practic momentul in care am realizat ca pot sa transform o intamplare banala intr-o poveste. Atunci am  descoperit ca orice moment aparent neimportant poate avea un rost in viata. Apoi, cu ajutorul lui Adrian Roman am reusit sa imi  reconstruiesc blogul in folosul cititorilor. Si au urmat peste 100 de articole pentru sufletul meu si pentru buna voastra dispozitie. Pe masura ce vremea a trecut au aparut multi oameni care sa ma sustina. Nu mi-ar ajunge  timpul si nici spatiul sa ii enumar pe toti, insa ei se stiu. Sunt oamenii care se afla mereu aici, citindu-ma zilnic si sustinandu-ma neconditionat,  lasandu-mi uneori sugestii si comentarii, mai bune, mai rele, traind alaturi de mine viata prin prisma cuvintelor ce le astern in povestirile mele. Acelor oameni le multumesc din tot sufletul si le doresc liniste si buna vointa in anul care vine.
Pentru anul nou  nu fac promisiuni. Vreau doar sa fiu la fel de optimist. Si plin de voie buna indiferent de greutati si necazuri. Este o vorba  pe care am auzit-o de la cineva intamplator, dar  care mi-a ramas pe veci in ganduri: “Nu plange cand viata rade de tine, zambeste la ea si o sa rada cu tine” . Visez cu ochii deschisi ca vom rade cu totii facand mereu greutatile neinsemnate.
In final am sa va rog sa imi spuneti  pe ce  tematica ati dori sa ma axez mai mult in noul an, votand in chestionarul din dreapta sus sau argumentand in comentarii. Mai multe  articole cu fotografii, mai multe sentimente, mai multe povesti fanteziste, mai mult umor, mai mult despre ceea ce fac sau alta tema care credeti  ca merita mai multa atentie.
Va multumesc. La multi ani!
Acest articol a fost scris acum cateva zile si  generat automat la aceasta data, eu fiind  intr-o zona fara acoperire in aceasta perioada. Voi raspunde  imediat  ce voi reveni  acasa. 

15 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Ce a fost, s-a dus in mare goana.Acum asteptam sa vedem ce va fi.
Da-mi voie sa -ti urez sanatate si senin in suflet, pentru 2011!

DOAR NOI spunea...

La mulţi ani sănătoşi, frumoşi, prosperi!

Şi nu uita: SCRIE şi participă la concursuri literare. Te susţin... vreau să fac întrecere cu Cora. :)[doar avem amândouă rol în educaţie - ha ha ha].

Gânduri alese!

vanesa spunea...

la multi ani, tudor. toate bune.
(ai putea sa scrii mai mult desre viata ta) cu drag,Vanesa

Tudor Enea spunea...

Doamna Elena, ca de fiecare data vorbele dumneavoastra sunt intelepte. Aceleasi urari de bine si multumiri!

Claudia, iti multumesc din suflet. Intrecerea e de prisos. se stie ca si tu m-ai sustinut de atatea ori.

vanesa - la multi ani si tie. multumesc pentru sugestie. am sa tin cont.

anne spunea...

La multi ani ! Felicitari pentru cuvintele frumoase si intelepte din textele pe care le gasim aici .Sensibil si expresiv!Continua si in 2011!Si mai ales fi fericit!
Un an bun si frumos!

Maria spunea...

....sincer nu prea conteaza ce scrii...adica nu cred ca trebuie sa-ti dam idei....ai tu destule...sanatos si binedispus sa fii tu..sa nu ne uiti si sa ne incanti asa cum doar tu stii s-o faci....foarte mult succes in noul an...si sper mai fructuos pentru tine!!!:)..(poate o carte?....:)...)

Tudor Enea spunea...

anne - multumesc. urari de bine si catre tine. te mai astept pe aici oricand.

Doamna Maria - am inteles idea pot sa promit ca am sa lucrez mai intens si cine stie poate reusesc o "surpriza". multumesc de sustinere.

Chroniqueur spunea...

Vă doresc tuturor fericire, în acest nou an 2011.

Tudor Enea spunea...

Mii de multumiri RPL. Numai urari de bine si pentru tine si cei dragi tie!

Anna spunea...

Surad si ma gandesc ca ti-am scris aici ceva, dar fiind pe mobil comentariul nu s-a dus. . .
Va veni o zi in care mainile ei vor culege in tine dimineata. Si-n imbratisarile ei iti vei naste viata. Caci tot ce a fost este pentru ce va fi. Sa-ti vina fata din palma careia sa-ti inalti stelele.

Tudor Enea spunea...

Anna ma emotionezi de fiecare data cand scrii. cuvantul tau e mangaiere in sufletul meu. multumesc mi se pare prea banal pentru a-mi exprima recunostinta.

Kiwi Girl spunea...

Imi place blogul tau, scrii frumos. Sa ai parte de tot ce iti doresti in noul an!

Tudor Enea spunea...

iti multumesc, Kiwi Girl. te astept oricand. la multi ani si tie cu taote bune!

oatea spunea...

La multi ani si din partea mea!
chiar daca scriu mai rar,iti citesc postarile si ma simt bine dupa aceea.
Iti doresc din tot sufletul ca anul acesta sa fie frumos pentru tine.Iti doresc ca anul acesta sa ai mereu sufletul plin de senin si de inspiratie,Sa scrii,pentru ca scrii foarte frumos.La tine totul vine de la sine,indiferent de ce scrii!Esti profund,romantic si copilaros!Mult succes!

Tudor Enea spunea...

La multi ani, Oatea. multumesc mult. sarutmana de urari.