miercuri, 25 mai 2011

Miercurea fără cuvinte – anunţ angajare


Paznic desăvârsit, furios dar şi tenace, disponibilitate program prelungit, actualmente şomer, caut ceva de muncă. Intru ȋn graţiile oricui şi nu sunt mofturos. Ataşat vă ofer fotografii de la ultimul meu job. Aştept oferte şi remuneraţii:





O idee marca  Wordless Wednesday 

51 de comentarii:

Vera spunea...

Ce drăgălaș este!
Preferata mea este aceea în care își ascunde boticul cu lăbuța.Tare frumos!

Tudor Enea spunea...

Multumesc Vera. Am notat prima poza favorita;) seara minunata!

Se-cret spunea...

Tudor,te rog anunță-l că are loc de muncă asigurat la mine!Paznic îl vreau aici la mine!!!

Costin Comba spunea...

Anumite beneficii cum ar fi ; perna moale pe care sa se odihneasca, ora de scarpinat zilnica si papucul de ros sunt incluse in oferta de angajare?

Tudor Enea spunea...

Se-cret - sincer sa iti spun tocmai am aflat ca a fugit.A devenit peste noapte renumit si are auditii in toata tara. Raspunde la numele de Nelu. Cine il gaseste sa il pastreze. E un prieten bun. Multumesc. Seara faina:)

Tudor Enea spunea...

Costin - cu asemenea oferta pana acum ai batut orice concurenta. Am sa ii dau de stire. Multumesc. Seara minunata!

IULISA spunea...

Mi-a plĂcut anunţul tău ,demn de luat in seamă. Numai bine.

Tudor Enea spunea...

Multumesc mult IULISA! Seara minunata!

pandhora spunea...

deja ofertele incep sa curga...adevarul e ca merita :))

Tudor Enea spunea...

Pandhora - nu imi spune ca ai si tu o oferta mai buna?

CARMEN spunea...

:)) Si eu îl vreau! trebuie sa licitam acum, care da salariul mai mare?!
Happy WW! :D

Tudor Enea spunea...

daca stiam ca e atata interes faceam un contract inainte:))) Multumesc, Carmen. Seara minunata!

Lillee spunea...

Hehe cat de tare. Foarte frumos ai imbinat textul cu fotografiile. Cainele este genial!!!

Lumi RO spunea...

Daca poti, trimite-l la mine, vreau si eu unul.

Anonim spunea...

chiar fara cuvinte ....de bestial !

minoki spunea...

Apoi cu atitudinea aia nu-l angajeza nimeni. Tolanit cu ochelarii pe nas? Neeeee!!!!

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună Tudor!
Frumos câine!
O zi plăcută să ai!

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

Cu varianta „ochelari de soare„ este ucigător!!
L-aș angaja, necondiționat!!

http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/05/cand-obosite-pleoapele-se-inchid.html

Tudor Enea spunea...

Lillee - multumesc mult

Lumi Ro - te-am trecut pelista:))) multumesc.

ALm - multumesc mult.

Minoki - el se bazeaza pe atitudinea asta si se pare ca are ceva sustinatori:))) multumesc.

Multumesc ELENA.

Incertitudini - ochelarii de soare sunt esentiali acum:)) multumesc.

Gabriela spunea...

Am ras cu pofta. Deci am inceput dimineata bine.

Zina spunea...

La mine nu se vede nici o poză, ci numai un dreptunghi alb :(

Anonim spunea...

Mai, dar ce CV serios si-a tras gagiul :))
O zi faina, Tudor!

Anonim spunea...

super tare...isi gaseste repede loc...e tare dragalas..

Escu spunea...

Haios rau de tot. happy ww!

aA spunea...

clar, nu ramane fara job, iar cu ochelarii aia de soare, se incadreaza perfect! :))

Sorin spunea...

Tudor ,te salut !
Impune prin mărime ca dealtfel e prea uman . Anunţul m-am prins este pentru cine vrea să păzească un paznic .Tare-s simpatici când se plictisesc !!

Sophie spunea...

:)) cred ca o sa aiba foarte multe oferte; sunt de acord cu carmen trebuie sa faci o licitatie :)

eandrei spunea...

Nelu :)) mi-ai adus aminte de el. pe langa toate astea mai stie sa dea si noroc cu labuta. l-am invatat de bine. pacat ca a plecat.

Rontziki spunea...

Super simpatic! :)
Happy WW!

psi spunea...

frumoasă postarea ta de astăzi. :)

Irina spunea...

L-as angaja eu, ca am multe pisici in curte, cu toate ca imi plac pisicile. Dar la asa o descriere ma despart de pisici :)

Cristi spunea...

Foarte bun paznic! Sunt convins ca noaptea nu mai este asa de pasnic cum il arata fotografiile tale. :)

Nima spunea...

Happy WW!
Increzator !

Alina spunea...

Se vede c-a avut o noapte grea pazindu-si teritoriul. Dovada ca-si face treaba temeinic! Ii urez succes!

Tudor Enea spunea...

Gabriela - ma bucur. sper ca ziua a fost la fel de reusita. Multumesc.

Zina - ma ingrijorezi. e a doua saptamana in care sui ca nu se vad pozele. mai grav este ca esti singura care nu le vede. Da click pe dreptunghiul ala alb si in mod normal ar trebui sa se deschida fotografiile in pagina noua. daca nu, anunta-ma sa vedem ce putem face. multumesc.

Te salut, Teo. Multumesc mult.

Rokssana - multumesc mult

Escu - Happy Ww. Multumesc.

aA - asa am zis si eu. Multumesc.

SoriN - te salut, e corect ce spui. Chiar asa, cine vrea sa pazeasa un paznic? multumesc..

Tudor Enea spunea...

Sophie - ofertele inca vin neincetat. licitatia e imineanta:)) multumesc.

Andrei - trebuie sa stie lumea ca tu l-ai avut in grija si ai putea sa ii dai o recomandare pentru urmatorul proprietar:)) Multumesc. Unde sa fi plecat oare?

Rontziki - happy WW! multumesc.

Psipsina - stiu ca esti amatoare de pisici, ma bucur ca ti-a placut totusi catelul:) multumesc.

Irina - la cat e de pasnic, sunt convins ca pisicilor le va face placere compania lui:)) multumesc.

Cristi - sa stii ca are abilitatile lui, anuntul cuprinde si parti adevarate:)) multumesc.

Nima - happy WW! multumesc.

Alina - asa este. Multumesc mult.

Mariana spunea...

Ii sade tare bine cu ochelari de soare!E tare dragalas!

Mirela spunea...

Sa se fi pierdut comentariul meu?! Nu are importanta! Important este ca acest paznic e nepretuit! O singura intrebare am, sigur o intuiesti...Se imprieteneste cu pisicile? Civilizate, adevarate lady si care tolereaza si ele paznicii canini! Seara frumoasa!

Tudor Enea spunea...

Mariana - multumesc mult. ma bucur ca iti place! seara minunata.

Mirela P- imi cer scuze, insa de aseara pana azi pe la amiaza am avut niste probleme tehnice si e posibil ca unele comentarii sa nu se fi salvat. Catelul, Nelu pe numele lui adevarat e sociabil si deschis la voie buna cu persoane de acelasi statut social, asa ca pisicutele lady sunt pe placul lui cu sigurnata:)
Iti multumesc. Seara minunata!

andreiraduM spunea...

:)
Te salut, tudor!
Nu cred ca are nevoie de remuneratie, ci doar de papa si afectiune.
:)
Frumoase imagini.
Seara de poveste.

Tudor Enea spunea...

andreiradu - te salut. Remuneratia lui e doar apa, mancarea si afectiunea, cu siguranta:)
Iti multumesc. Seara deosebita sa ai.

Unknown spunea...

NO stress! Numai bine !

Alexandru spunea...

Ce simpatic este el cu ochelarii pe bot! Ca un agent de pază adevărat! iar poziţia de "şomat" cu burta-n sus, la soare...e mortală!
O seară bună, Tudor!

angi spunea...

Cand lenes,cand rusinos,cand smecher:).Mai e si paznic:)...

Tudor Enea spunea...

Alice - no stress. Seara faina!

Alexandru - cred ca si-a castigat postul. acum trebuie sa vina cate un pic la fiecare:))) seara min unata!

angi - numia calitati:) multumesc mult.

Grişka spunea...

Miao, ce cuţu simpatic!
Da sper că nu se oferă şi să muşte pisicile! :)

Zamfir de Turda spunea...

Leneşul ăla?! - aşa m-a rugat Ulise să scriu.
http://blogulise.wordpress.com/2011/05/24/pozne-cu-caini-vorbitori/

Tudor Enea spunea...

Grişka - nu are treaba cu nimeni. e prietenos chiar si cu pisicile:) multumesc. seara minunata!

Tudor Enea spunea...

Zamfir- Ulise stie el ce spune :)))
Multumesc mult. seara faina!

BlueRiver spunea...

e de-ajuns sa-l vezi tolanit langa usa, ca l-ai angaja imediat :)

Tudor Enea spunea...

BlueRiver - cu siguranta:) multumessc mult. Zi minunata!