miercuri, 18 mai 2011

Miercurea fără cuvinte - Soare pe Marea Moldovei


  Vă place lacul? Muntele? Adoraţi plimbările? Ce spuneţi astăzi de o plimbare armonioasă într-un peisaj scăldat de razele soarelui de primăvară? Bucuraţi-vă de o călătorie pe Marea Moldovei:





Iar ca bonus un clip edificator despre Lacul de acumulare Bicaz si nu numai:



O idee marca  Wordless Wednesday 

57 de comentarii:

Vera spunea...

Un vis exprimat în imagini!Minunate imagini!

Tudor Enea spunea...

Multumesc mult, Vera! Seara minunata!

Se-cret spunea...

Este cu siguranță prima preferință:muntele.Locurile propuse de tine sunt frumoase în mod special!

Tudor Enea spunea...

se-cret - salutari. Ma bucur ca iti place muntele. Impartasim aceleasi ganduri. Multumesc!

pandhora spunea...

frumoase locuri...
era un apus de soare?lacul pare din argint...

Tudor Enea spunea...

Pandhora - da, era aproape de apus. Soarele era la un pas sa se ascunda dupa munte. Ma bucur ca iti palc fotografiile. Multumesc.

Zina spunea...

La mine nu s-a văzut fotografia, ci numai videoclipul. :( Dar eu am văzut "pe viu" lacul Bicaz, , e foarte frumos acolo.

.✿*E LENA*✿. spunea...

Super imagini!
Mulțumesc Tudor!
O zi superbă!

Tudor Enea spunea...

Zina 0 imi pare rau ca nu ai vazut fotografiile. Blogspotul continua sa aiba cateva erori cand ti-e lumea mai draga. Acum pare sa mearga ok. Sa ai o zi minunata. Multumesc.

ELENA - multumesc. O zi deosebita si tie.

Escu spunea...

superbe imagini. happy ww!

Unknown spunea...

Peisaj de vis! Am fost de cateva ori la Bicaz si este superb! Numai bine!

Anonim spunea...

N-am mai ajuns de mult timp pe acolo, si paca mi-ai facut dor, iti multumesc! :)

Sophie spunea...

sunt niste peisaje bestiale acolo

Tudor Enea spunea...

Escu - Happy WW! multumesc

Alice Georgiana - ma bucur ca iti palce. Zi frumoasa!

teonegura - fa-ti timp si da o fuga. e grozav. Multumesc.

Sophie - e deosebit, cu adevarat. Multumesc.

Andreea Toma spunea...

Ah, m-ai facut sa-mi fie dor...n-am mai fost de cativa ani pe acolo...e superb!

Tudor Enea spunea...

andreea toma - si lacul si muntele te astepta:) zi senina!

Zamfir de Turda spunea...

Lacul Bicaz cu podul curbat de la Poiana Teiului, m-au fascinat de la prima vedere: aveam 8 ani (în '61!). Evident că le-am revăzut de mai mukte ori. Mi-e dooooor!

Rontziki spunea...

Superbe! Happy WW! :)

Tudor Enea spunea...

Zamfir - daca ti-a ramas in amintire podul, cu siguranta te-a impresionat si stanca de acolo. Fa o vizita curand, poate te astepta...:) mulumesc si o zi minunata!

Rontziki - multumesc. O zi deosebita!

ANA MARIN spunea...

Foarte frumoase imaginile! Multumesc de vizita:)

Tudor Enea spunea...

ANA Marin - iti multumesc si eu. Zi minunata!

Irina spunea...

Este atat de frumos la Bicaz, am fost de cateva ori si m-as mai duce :) Happy WW!

P.S.: Gata si la mine in lista :)

Tudor Enea spunea...

Irina - ma bucur ca iti place. Multumesc frumos! O zi minunata!

aA spunea...

frumoase imagini, soarele schimba perspectiva si face totul sa straluceasca. ador vara si razele reflectate in apa!

Tudor Enea spunea...

aA - Ma bucur ca iti place:) Iti multumesc frumos. Sa ai o zi minunata!

digodana spunea...

Eu nu imi mai amintesc Bicazul, am fost demult acolo...
Mi-ai trezit dorinta de a merge, de a fi acolo si de a simti totul...
Felicitari pentru fotografii!

Tudor Enea spunea...

digodana - poate reusesti sa il pui pe una din destinatiile de vacanta. Nu ai ce pierde. E minunat aici. Multumesc de vizita si voie buna!

Anna spunea...

N-am fost niciodata..

Cristi spunea...

Foarte frumoase imagini! Avem locuri frumoase in tara, dar trebuie sa avem grija de ele. :)

Tudor Enea spunea...

Anna - cand vii? Zi senina!

Cristi - sunt multe locuri frumoase in tara si atat de putin puse in valoare. Inca un deficit mare al nostru din pacate. Insa sa ne bucuram de ce avem deocamdata:). multumesc. O zi deosebita.

Nice spunea...

Ador lacurile, in special cele glaciare, dar si cele de baraj antropic au farmecul lor. Superbe imagini, felicitari! :)

Tudor Enea spunea...

Lacurile galciare au un alt farmec, aparte. Iti multumesc, Nice. Bine ai venit. Sa ai o zi minunata!

Anonim spunea...

Beautiful !!! Would love to be there now at the lake instead of bucuresti !! :-)

Tudor Enea spunea...

so, come on! The sun is shining and the lake is great! thankyou Androxa!

psi spunea...

am revăzut cu drag bicazul toamna trecută, atunci când am vizitat și târgul neamțului (apropo, așteptăm poze cu cetatea, pe mine m-a impresionat mult). și voi fi din nou prin preajmă la vară, de ziua ceahlăului.

Tudor Enea spunea...

psipsina - uite ca mi-ai dat o idee cu cetatea. e renovata si arata ca noua. s-a cam dus aerul de epoca care era printre ruine, insa a ramas interesanta. Multumesc mult. O zi minunata!

CELLA spunea...

ca de la munte la munte:)
fain! al tău. TARE FAIN că are mare
da...
'al nostru-i mai frumos':)e o gumă dar cu mare acoperire
numele?
APUSENI!

Andreea Toma spunea...

Daca voi avea timp la vara, macar o excursie de-o zi...si sa mergem si la Chei...

Nima spunea...

Frumos !
Happy WW!

minoki spunea...

Vrei sa castigi iar bag seama. cele mai frumoase peisaje vazute pna acum si foarte frumos surprinse.

Gabriela spunea...

Ador muntele, asa ca m-am incarcat pozitiv privind dipozitivele tale.

IULISA spunea...

Locuri nespus de frumoase,fascinant ,fără cuvinte.Intodeauna aleg muntele

Anonim spunea...

Imagini care iti taie respiratia :)
Multumesc!

BlueRiver spunea...

Na ca am uitat sa ma semnez si am ramas anonim :)... de la poze, mi s-a taiat respiratia :)

Sorin spunea...

Salut Tudor !
Mulţumesc , a fost reconfortant , un vis trăit aievea !

Maria spunea...

oh...Bicazul...3 ani la rand am poposit la baraj cu corturile, numai noi, asa de capul nostru, liceieni fiind:)foarte frumos!!multumeeeesc!!!

Alexandru spunea...

Foarte frumoase imagini. Mi-a plăcut tehnica de fotografiere "contra soarelui". Au ieşit nişte poze superbe. Oricum, zona Bicazului este un vis!
Numai bine, Tudore!

Gabriela Elena spunea...

Ne pare rau ca nu putem beneficia de placerea unei balaceli, in Marea Moldovei. :)
Foarte frumoasa este colectia de fotografii prezentata!

Tudor Enea spunea...

Cella - e greu sa compari doi masivi muntosi. Fiecare are farmecul sau aparte. Am fost in Apuseni Si am facut tot traseul din zona Cetatilor Ponorului, Pestera Focului viu, Cheile Galbenei. Nu exista "mare", insa e mai mult decat deosebit. Sunt dispus oricand la un "schimb de experienta". Multumesc mult.

andreea toma - daca veniti poate aveti nevoie de ghid:)) multumesc mult.

Nima - Hapyy WW! multumesc mult.

minoki - castigul meu e bucuria celor carora se bucura de fotografii. Multumesc mult.

Gabriela - ma bucur ca ti-a placut. multumesc.

IULISA - muntele e mai mult decat o optiune. multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

BlueRiver - emotiile sunt intelese. ma bucur ca am reusit sa le creez. Multumesc.

SoriN - te salut - de ce nu transformi visul in realitate. Poate fi mult mai placut:) multumesc.

Doamna Maria - multumesc. nici nu imi faceam griji ca nu var placea ce e aici:) cand reveniti?

Alexandru - pe asta am mizat si eu si cred ca pozele nu ar fi avut acelasi efect daca nu reuseam sa surprind razele. ma bucur ca am reusit si mai ales ma bucur ca iti palce. multumesc.

Gabriela Elena - cred ca apa a inceput sa se incalzeasca. O excursie pe aici v-ar putea transforma dorinta in realitate. Multumesc.

Seara minunata tuturor!

Costin Comba spunea...

Cheile Bicazului, un loc aparte al Romaniei, imi place acel loc. Acolo imi place sa admir biciclistii cum urca, printr-un efort urias acele serpentine. Muntele, viata se reinoieste dupa o vizita pe munte

Tudor Enea spunea...

Costin - Cheile Bicazului fac parte si ele din aceasta zona minunata a Masivului Ceahlau. Iti multumesc.

angi spunea...

Locuri superbe ,racoritoare uneori:).
Soarele de pe marea ta incalzeste pana aici,in Bihor atmosfera.

Anonim spunea...

Superb intradevar. am fost acolo, dar doar iarna...sper sa ajung si vara sa fac o baie

Tudor Enea spunea...

angi - daca s-a simtit pana la Bihor inseamna ca mi-am atins scopul. Multumesc mult. seara minunata!

cypy - nici nu stii ce pierzi daca nu incerci. apa e numai buna pt baie. seara faina. multumesc.

CARMEN spunea...

( abia astazi am ajuns si eu aici)
Grandioase fotografii, excelent videoclip, minunata ideea de a le prezenta!

Tudor Enea spunea...

Multumesc mult de tot Carmen. Ma bucur ca ti-a placut:)