miercuri, 11 mai 2011

Miercurea fără cuvinte - Jucăuş


Gata. L-am prins! Şi am rămas surprins de calităţile lui in faţa aparatului de fotografiat. A dat o reprezentaţie pe cinste. Bucuraţi-vă de "Miercurea fără cuvinte" impreună cu un personaj deja celebru in curtea casei mele:




O idee marca  Wordless Wednesday 

61 de comentarii:

BlueRiver spunea...

Frumos! Pana la urma ce nume i-ai pus?... sau pisica nu avea nume? :)

Aliceee Traveler spunea...

Vai ce dragalas e! cred ca fiul meu ar fi fericit sa aiba un astfel de caine jucaus! :)

Happy Ww!!!

Tudor Enea spunea...

Catelul nu avea nume si inca nu are un nume sigur. Se oscileaza intre Ita(de la Oita), Lus (de la Albus) si inca vreo doua. multumesc mult, BlueRiver!

Tudor Enea spunea...

alicee - prima data nu mi=a placut de loc.. acum il consider deosebit. iti fac rost de un pui?!:)) multumesc. seara minunata!

Se-cret spunea...

Este un prieten vesel și de nădejde!

Tudor Enea spunea...

E inca in devenire, dar are tot timpul. Multumesc, se-cret. Seara minunata!

Anonim spunea...

Eu il vad pentru prima data, dar e atata de fain, incat deja l-am indragit :)

Tudor Enea spunea...

Ma bucur ca iti place, Teo. Mltumesc mult.

CARMEN spunea...

Vai ce dulce este! Ita-Lus deci :))
Cred ca toti ai casei, sunteti topiti dupa el. Este ca o jucarie!
Noapte buna! Happy WW!

Vera spunea...

Un cățel plin de viață,expresiv.Grozave fotografii!

Camelia Bucur spunea...

e super pufos:P

Tudor Enea spunea...

Carmen- e cu adevat ca o jucarie:) Happy WW! Multumesc.

Tudor Enea spunea...

Vera - e expresiv si chiar sta la fotografiat. pare sa ii placa:) multumesc.

Camelia - e aproape o "pufosenie", daca mi se permite sa folosesc termenul:))) multumesc mult.

Gabriela spunea...

In general, mi-e teama de caini. Dar asta este tare dragalas si prietenos.

Tudor Enea spunea...

Gabriela - animalele simt deobicei teama oamenilor si cred ca au si ele orgoliul lor. E mai greu sa te apropii de primul catel, apoi incepe sa iti placa si sa uiti de frica. Daca iti place asta mic, e un inceput. Multumesc.

pandhora spunea...

a mai crescut un pic...e tare jucaus vad...si curios :)
sper ca el si Piedone sunt deja prieteni buni :)

Costin Comba spunea...

Tudor sa iti traiasca, si sa fie cuminte. Eu am la tara un caine, as vrea sa tin si in apartament, dar imi e mila sa il tin inchis in casa.
La tara are curtea sa alerge, sa se joace, sa leneveasca pe sub copaci. Al meu e negru. Te salut.

Tudor Enea spunea...

Pandhora - Piedone se da inca stapan in fata lui si il trateaza de sus. mai ales cand se urca pe casa si asteapta mancare sau o portie de alint de la inaltime:))
Dar se tolereaza. incet incet o sa devina prieteni buni. seara minunata!

Tudor Enea spunea...

Te salut, Costin, pentru un caine e mai bine sa aiba o curte in care sa alerge. De aia nici legat nu il tin si nici nu am tinut prea multi caini legati. Sa fie in elementul lor, sa se simta liberi:) Multumesc mult. Seara minunata!

Sailor spunea...

Wow..that is a cute one!

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

L-ai și dresat?
http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/05/in-cautarea-armoniei-cosmice.html

.✿*E LENA*✿. spunea...

Wow ce drăgălaș este!
O zi superbă să ai!

eandrei spunea...

m-as juca cu el pana l-as strange de gat... :))

Escu spunea...

si foarte pufos...si energic. sa-ti traiasca! happy ww!

minoki spunea...

Tudor ai sanse mari la categoria poze cu animale. Foarte frumoase imagini! Te astept la mine pe blog sa votezi pana maine seara pozele favorite.

Sophie spunea...

greu de spus cine s-a distrat mai bine in timpul sedintei foto- tu sau el ?:)

Tudor Enea spunea...

Sailor - thanks. have a nice day!

INCERTITUDINI - nu l-am dresat, insa am impresia ca intr-o viaata anterioara a lucrat la circ. nu sta o clipa locului. multumesc.

ELENA - zi superba si tie. multumesc.

eandrei - chiara asa:))) multumesc.

Escu - Happy WW! Numai bine!

minoki - bine ai venit si multumesc de oportunitate. zi minnunata!

Sophie -multumesc. Am spus ca e un model veritabil, s-a distrat pe cinste si el:))) o zi miunata!

tylorika spunea...

pufoshenia...uite vezi inca un motiv sa facem gratar la tine in curte :D
p.s: eu mereu trec pe aici doar ca scriu mai rar pt ca sunt mai stangace si nu ma incadrez in peisaj :D

aA spunea...

e tare dragut, cred ca abia a iesit din stadiul de ghem pufos!

Scaietina spunea...

Da, stiu toata lumea spune acelasi lucru, asa zic si eu, e tare dragalas, sa-ti traiasca

BlueRiver spunea...

suna frumos si "Italus" :)... ce zici? daca as locui la curte mi-ar placea si mie unu :)

Sorin spunea...

Salut Tudor
Ce simpatic ! Sati aşa zici că Iţa sau Luş păi parcă e băiat şi atunci Iţa ??
Interesant de ştiut cum îl strigati acum până a-l boteza , bănuiesc că fiecare cum vrea şi nu e bulversat ?

Alina spunea...

Ce catel frumoooos! Jucarie vie :))) Strigati-l cu toate variantele de nume si va veti da seama foarte usor care-i place mai mult :)))

Carpe Diem spunea...

Zglobiu...intruchiparea vietii fara griji!

Irina spunea...

Vai cat de scump este. Nu ma satur saprivesc imaginile. Ma intreb daca o sa fie pufos si cand se face mare :P Sa il stapanesti sanatos!

Andrei Răduţu spunea...

Foarte frumos si dragalas ! O zi frumoasa !

Tudor Enea spunea...

tylorika - esti bine venita oricand. Scrii atunci cand simti nevoia. Eu stiu mereu ca esti pe aici. iti multumesc.

aA - inca mai are tendinte de ghem pufos:)) multumesc.

scaietina - multumesc frumos.

BlueRiver - suna frumos. O sa vedem cum reactioneaza:)) multumesc.

Sorin - sa sstii ca nu e bulversat. reactioneaza la fel la fiecare nume. De fapt cred ca are impresia ca de fiecare data il striga cineva. Am sa fac o proba sa vad daca reactioneaza la numele motanului. :) multumesc.

Tudor Enea spunea...

Alina - e bun sfatul. asta incerc sa fac. multumesc mult.

Ionut - e buna comaparatia. multumesc mult.

Irina - multumesc. Deocamdata nu stiu daca o sa creasca prea mare. sper sa ramana la fel:) multumesc.

Multumesc, Andrei. O zi minunata si tie!

Vero spunea...

E o dulceaţă de căţel - frumos, simpatic, jucăuş!

CELLA spunea...

noi vă dorim, cu căţei şi pisic, viaţă bună şi lungă împreună şi joacă cît cuprind:)

IULISA spunea...

Să te prinzi in joaca unui cătel o adevarată plăcere Un catel = un prieten de nadejde. O seară frumoasă!

Tudor Enea spunea...

vero - multumesc frumos.

CELLA - joaca e esentiala :) multumesc.

IULISA - nu degeaba se spune ca prietenul cel mai bun al omului e cainele:) seara minunata. multmesc.

angi spunea...

Un locatar al curtii care o sa va bucure si o sa va inveseleasca de multe ori.
E un dulce!

Tudor Enea spunea...

Cu adevarat asa va fi, Angi. Multumesc mult.

Unknown spunea...

CE dulcel este! frumusete de catel!

Numai bine Tudor!

Tudor Enea spunea...

Alice Georgiana - multumesc mult. O seara minunata!

psi spunea...

aiai... da fain s-a făcut. luş de la albuş? frumos foc...
cum se împacă cu motanul?

sonia spunea...

Miercurea fara cuvinte
De privit cu luarea- aminte...
Azi vedeta este Lus
Catelusul jucaus...!

Seara buna si stapanului...
Fericitule!

Tudor Enea spunea...

psipsina - motanul inca il tine la respect:)) dar toleranta e mare. multumesc mult. seara minunata!

sonia - ce versuri dragute:))) amuzante. multumesc si o seara minunata!

Alexandru spunea...

E superb cuţulică al tău! Seamănă leit cu Pufulică al meu (am pus poze cu el pe blog), de parcă ar fi fraţi! Iar la nebunii...este neîntrecut. Cea mai mare distracţie: să care papucii de la uşă! Îi face grămadă în mijlocul curţii şi se culcă peste ei, "victorios"!
Sufleţele minunate!
O seară frumoasă, Tudore!

Tudor Enea spunea...

Si al meu prinsese obiceiul de a fura papuci. L-am invatat insa sa iubeasca un singur papuc pe care si l-a transformat intr-un trofeu. Si asemanarile sunt convins ca pot continua. Multumesc si o seara miunata, Alexandru!

LiaLia spunea...

E superb! Ce m-aș mai juca cu el, m-aș tăvăli prin iarba grasă :) Frumoase fotografii! Și știu că nu e deloc ușor să prinzi în acțiune în jucăuș din ăsta :) Toate bune, Tudor!

Tudor Enea spunea...

LiaLia - iti multumesc mult. Sincer sa fiu am facut cateva zeci de poze pentru a reusi sa il prind in saritura, insa a meritat pe deplin:)
O seara minunata!

Gabriela Elena spunea...

Eu m-am bucurat foarte mult pentru ca iubesc animalele, in mod deosebit catelusii. Stand la bloc,am ales sa am un motanel, pe care-l iubesc foarte mult. :)

Tudor Enea spunea...

Gabriela Elena - cand stai la bloc cred ca un motanel e mai indicat in dauna unui catelus. Important e sa ii ofer caldura sufleteasca de care are nevoie. Iti multumesc si iti doresc o seara minunata!

Gabriela Elena spunea...

Cum sa-ti spun intr-o zi de miercuri, fara cuvinte, ca te-am adaugat la blogroll? :D

Tudor Enea spunea...

...Si cum sa-ti raspund aratandu-mi recunostinta mea in aceeasi zi de miercuri tot fara cuvinte?

Sebab spunea...

Beautiful! Had a bad week with all the blogger mess!

Tudor Enea spunea...

Hello Sailor, Thanks, the same for you!

Anna spunea...

Ce alb e. Si ce ochi blanzi are. Seamana cu stapanul. Stiai ca animalele pe care le avem seamana cu noi?

Tudor Enea spunea...

Anna - nu ma-m gandit la asta niciodata... s-ar putea sa ai dreptate:). Multumesc mult.