miercuri, 16 noiembrie 2011

Miercurea fără cuvinte – Oraș de vis


Nu am mai vorbit de mult de orașul și locurile  în care trăiesc. De fapt e și greu să mai spui ceva când s-au spus deja atât de multe. Ȋntrerup azi seria fotografiilor și vă prezint un clip “fără cuvinte”.





Asta a fost  varianta scurtă. Pentru cei interesati, vă ofer  mai jos si clipul complet. Merită. 


O idee marca  Wordless Wednesday


53 de comentarii:

catalina spunea...

pff..super clip ..bravos :D

Tudor Enea spunea...

Multumesc, Catalina!

Aniela spunea...

E tare frumos acasa la tine! Sa ai o zi frumoasa!

Tudor Enea spunea...

Aniela - multumesc mult. Toate bune!

Alexandru spunea...

Frumos o mai fi să locuieşti în astfel de locuri minunate!
Noapte bună, Tudore! :-)

Zina spunea...

Am fost mai demult la Piatra Neamt si acum, vazand clipul, mi-a facut mare placere sa recunosc locurile pe unde am calatorit. Multumesc ! Foarte reusit !

anastasia spunea...

frumos clip! n-am mai fost în zonă de 8 ani, cred. multe s-au schimbat de-atunci!
nopate bună, Tudor!

Tudor Enea spunea...

Te salut, Alexandru. E minunat aici la mine. Noapte senina sa ai!

Unknown spunea...

Noa serbus Tudore. M-am uitat direct la varianta lungă. Este foarte frumos. Ştiu oraşul tău dintr-o excursie mai veche. Cred că s-a achimbat mult de atunci.

Max Peter spunea...

Piatra Neamţ este un oraş frumos. Anul trecut am fost pe acolo, am făcut un reportaj. Am şi un prieten care mă invită de luni de zile să-l vizitez, dar uite că n-am apucat...
O seară frumoasă îţi doresc!

Tudor Enea spunea...

Zina - ma bucur ca ti-a placut. Sper sa revii curand. Locurile se schimba in fiecare zi in mai bine. Multumesc.

Anastasia - s-au schimbat multe de anul trecut pana azi si maine vor fi altele. Parca nici nu mai recunosc orasul de acum opt ani:) Esti binevenita oricand sa revezi si sa te bucuri de meleagurile nemtene. Multumesc mult.

CARMEN spunea...

m-a luat cu furnicaturi... câta frumusete! O realizare de nota 10! Faina alegere!
Toate cele bune! :)

Tudor Enea spunea...

abbilbal - schimbari sunt, minunatii erau si atunci si acum. Ma bucur sa stiu ca ai trecut pe aici. Iti multumesc.

Max Peter - niciodata nu e prea tarziu. Acum intreaga zona centrala e un santier si in plus se construieste si a doua partie de sky. Pentru amatori si nunumai e minunat! Multumesc mult. Sper ca reportajul viitor sa fie de un real succes:)

Tudor Enea spunea...

Carmen - iti multumesc. Sa ai o noapte linistita. Cand vii in tara poate iti faci timp sa vizitezi macar putin din tot ce e frumos in patria asta.

Anonim spunea...

Superb orasul, am petrecut un Craciun acum cativa ani acolo si am ramas impresionata...

pandhora spunea...

se vede cat de mult iti iubesti orasul...ai si de ce...minunate locuri vezi in fiecare dimineata :)

Tudor Enea spunea...

lunabeteluna - salutari cu bine. Nu pot decat sa ma bucur cand vad atea reactii pozitive asupra locurilor in care traiesc. Multumesc mult de tot.

Tudor Enea spunea...

Pandhora - si tema blogului o spune. :) Iti multumesc mult. Tu cand ajungi pe aici?

geanina spunea...

da stiam ca e foarte frumos :)! clipul este fenomenal! felicitari realizatorului!

Tudor Enea spunea...

Geanina - Multumesc. Omul asta a facut un film de exceptie intr-un loc de exceptie. Merita toata lauda.

Anonim spunea...

Foarte frumos!A meritat într-adevăr să vizionez versiunea lungă!
Ce dezvoltare față de ceea ce am văzut eu cu peste 40 de ani în urmă !

Tudor Enea spunea...

tu1074 - cred ca acum 40 de ani era doar mult mai multa verdeata. Acum tehnologia si-a spsu si ea cuvantul dincolo de cadrul natural in care e asezat orasul. Multumesc mult.

Dani P. spunea...

Nu cred, ca e cineva, sa nu-si doreasca, sa ajunga pe meleagurile astea de exceptie, dupa ce vede clipul asta nemaipomenit.
Eu am fost la Neamt in urma cu vreo 30 de ani ... in tabara.

Tudor Enea spunea...

Dani - salutari - cum spuneam si mai sus, Orasul s-a schimbat mult si merita o vizita, macar pentur un week end. Imprejurimile ofera surprize deosebite: manastiri(Neamtul este judetul cu cea mai mare densitate de manastiri), Cheile Bicazului, Rezervatia Si masivul Ceahlau, Lacul Izvorul Muntelui si multe multe altele. Multumesc mult si sa auzim mereu numai de bine!

Costin Comba spunea...

Este intr-adevar un oras in plina dezvoltare. Am fost acolo, in urma cu un an, de Craciun.

Tudor Enea spunea...

Salutari Costin - la capitolul ornamente nu prea se pricep edilii orasului, insa in rest nu cred ca displace cuiva. Multumesc mult.

Călin spunea...

felicitări pentru ce-ai făcut pe aici, chiar mi-a plăcut. pînă la urmă tot a trebui să fac o plimbare pînă acolo, fie şi numai pentru Cheile Bicazului şi Ceahlău :)

pandhora spunea...

probabil voi ajunge atunci cand ma astept mai putin :)

Tudor Enea spunea...

Calin - clipul nu imi apartine, insa sunt mandru de realizare. Daca vrei sa urci Ceahlaul si nu numai, te insotesc bucuros:) Salutari cu bine!

Tudor Enea spunea...

Pandhora - asa e soarta:)

Melly spunea...

Un oras frumos prin care am trecut de multe ori dar nu l-am vizitat niciodata!

minoki spunea...

Un oras foarte frumos! Am trecut de cateva ori in drum spre Bicaz si mi-a placut foarte mult. Mi-ar fi placut sa locuiesc acolo.

RobertN spunea...

Foarte reusit! O zi buna!

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună Tudor!
Foarte frumos orașul tău!
Îmi place că este totul verde..
O zi senină îți doresc!

aA spunea...

foarte fain realizat, am recunoscut multe locuri. oricum zona e vizitata la maxim, era necesara realizarea unor clipuri performante!

Mona spunea...

Frumos oraş. Am lucrat la o firmă care avea sediul acolo. Vreo 2 ani jumătate am tot fost clientă la Central... :)
Happy WW!

Mircea Florescu spunea...

fain clipul, fain si orasul

Sophie spunea...

foarte frumos; esti un norocos :)

Anonim spunea...

foarte frumos :)

Anonim spunea...

un video absolut impresionant

Cristi spunea...

Frumos! Happy WW! :)

Aurora Georgescu spunea...

Intr-adevăr oraş de vis, cu multe, multe flori şi printre multe altele, casa memorială a "amantului nestrămutat al naturii": Calistrat Hogaş un narator ca nimeni altul al intâmplărilor din drumeţiile pe cărări de munte. La prima vizită (în vara anului 1980)a acestui oraş de poveste, la plecare am trimis o telegrama de felicitare primarului oraşului pentru curăţenia impecabilă şi frumuseţea aranjamentelor florale pe străzi. Am revenit cu diverse ocazii . Aveţi cu ce vă mândri.

adriana spunea...

Este pentru prima data cand vad imagini cu orasul tau (spre rusinea mea. Frumos oras aveti voi acolo!

elena marin-alexe spunea...

Cum să nu fie FRUMOS, în oraşul de su Pietricica?

Tudor Enea spunea...

Melly - cu siguranta intr-o zi ai sa iti faci timp sa te si opresti, nu doar sa treci. Multumesc.

Minoki - iti multumesc. Ma bucur ca iti palce atat de mult.

Robert Nicolaescu - te salut. Multumesc, O zi minunata!

Elena - multumesc mult. Sa ai o zi deosebita!

Tudor Enea spunea...

aA - sunt o multime de clipuri si o multime de artisti care realizeza mereu alte clipuri noi. Iti multumesc mult.

Mona - esti practic de a casei:) Multumesc.

Mircea Florescu - salutari, multumesc mult.

Sohpie - sa stii ca sunt:) Multumesc.

Tudor Enea spunea...

rokssana - multumesc mult.

cypy - salutari, multumesc.

Cristi - te salut. Multumesc.

Tudor Enea spunea...

D-na Aurora Georgescu - mai rar oameni ca dumneavoastra care sa trimita telegrame de felicitare:) Va multumesc mult.

Adriana - daca esti interesata gasesti foarte multe clipuri pe internet ca sa te convinga sa ii faci o vizita:) Multumesc mult.

D-na Elena - va asteptam cu opiniile. Speram sa va placa clipul la cat de mult va place orasul. Multumesc. Salutari de sub Pietricica.

SoriN spunea...

Te salut, Tudor!;
Super fain clipul! Piatra Neamt ,minunate locuri!Seara buna!

IULISA spunea...

Mi-a placul clipul, superbe meleguri.Seara excelenta îti doresc!

Tudor Enea spunea...

Sorin, Iulisa, salutari. Va multumesc mult. Sa aveti o seara minunata!

Diverse spunea...

Frumoas orasul tau natal! N-am mai fost de ceva vreme pe acolo.. :)
Zi buna!

Tudor Enea spunea...

Diverse - salutari cu bine. Multumesc mult.