miercuri, 2 noiembrie 2011

Miercurea fără cuvinte – Pitici


Mi-am amintit azi de un fost coleg de  facultate. Om obișnuit care mai trăgea din când în când anumite ”fumuri”. Totul era ok până când se simțea sub influența piticilor.  Firavi, gingași amuzanți, pe noi ne făceau să râdem,  pe el îl amenințau. Fiecare cu piticul lui până la urmă.  



O idee marca  Wordless Wednesday

61 de comentarii:

Escu spunea...

Eu aveam un amic caruia ii era frica de porumbei...tot sub influenta fumurilor :))

Tudor Enea spunea...

Escu - fumurile astea:))) Multumesc, Escu. Seara cu vise, de perferinta:)

Anonim spunea...

Un pitic atât de mic făcea baie într-un ibric!
Aici piticii fac plajă :)!

Alexandru spunea...

Ha, ha! Sau fiecare cu...piticii lui! Că unii au mai mulţi! :-)
Mi-a plăcut mult poza. O lume de poveşti.
O noapte frumoasă, dragă Tudore!

Zina spunea...

Doamne fereste ! Da'piticii astia de gradina sunt draguti. Nu sunt ei opere de-ale lui Rodin, dar arata foarte bine printre flori si tufe.
Noapte buna !

Unknown spunea...

Noa serbus. Am ajuns şi IO la iarmarocul piticilor. Faină adunare.

adriana spunea...

Doamne, fereste!Prea multi pitici infumurati!

catalina spunea...

versurile erau cam asa ..."un pitic atat de mic facea baie intr-un ibric,si ibricul s-a varsat si piticul s-a inecat" hi hi hi :)

pandhora spunea...

ce veselie...piticeasca :))

Tudor Enea spunea...

tu1074 - da... si era cald si bine atunci:))) MUltumesc frumos!

Alexandru - fiecare cu ai lui. Sigur ca da:) Multumesc mult. Seara minunata!

Tudor Enea spunea...

Zina - piticii de aici stau la soare si fac plaja, in rest, fiecare cu ai lui:))) Multumesc mult.

abbilbal - o adunare mai pitica in seara asta:)) Salutari cu bine!

Adriana - sunt chiar zambareti daca ii privesti atenta:) Multumesc.

Tudor Enea spunea...

Catalina - Zici tu ca faceau baie? eu zic ca numai plaja:)) Multumesc.

Tudor Enea spunea...

Pandhora - nu-i asa? HI hi Multumesc!

alex-varu spunea...

ca tot ai adus in discutie piticii . nu stiu daca stii da in drum spre Iasi e un tip care are in fata portii mai multi pitici de vanzare. imi aminteste de reclama aia:" a murit americanu!:)))))"

Tudor Enea spunea...

Alex - imi amintesc de poarta cu pitici. Sa tot fie ani buni de cand au aparut in peisaj. Nu-mi mia amintesc insa faza cu "americanul"... :)) Noapte buna, multumesc!

Lumi RO spunea...

Cu fumuri sau fara fumuri, dar toti avem cate unul sau mai multe stoluri!

ruma spunea...

Hello, tu26dor.

The graceful sense wraps your artworks.
It's excellent and lovely...

The season of colored leaves, heartwarming atmosphere.

The traditional celebration, kimono infants.

The prayer for all peace.

Greetings.
From Japan, ruma ❀

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună Tudor!
Superbă poza cu pitici..dacă aș sta la curte și eu aș vrea câțiva!
O zi de miercuri cât mai frumoasă,Tudor!

Max Peter spunea...

Eşti cel mai original! Ce haioşi sunt!...
Acum cred că ştii vorba, unii ţin piticii în grădină, dar mai sunt şi alţii, care au pitici pe creier... :))

emahategan spunea...

S-a inceput poezia cu piticii,dar nu s-a terminat.O spun eu:
Un pitic foarte mic,
Face baie-ntr-un ibric.
Pe sapun aluneca
Si piticul se-nneca.
Vai,vai,ce pacat
Ca piticul s-annecat!
Am auzit cu sunt"duhurile bune"ale gradinilor.

Sara spunea...

Ce expoziție de pitici aici! Care de care mai arătos...
O zi frumoasă! :)

broderie manuala spunea...

ce multi! ...foarte faina poza :)

geanina spunea...

o lume minunata in care vom gasi numai pitici:). great work!

aA spunea...

moamaaaa, a uitat alba ca zapada sa se mai opreasca! a umplut gradina cu pitici!!!
gingasa poza! happy ww!

Diverse spunea...

Simpatici piticii de gradina! Cei personali depinde din ce unghi ii privesti.. :)
Zi frumoasa!

Mircea Florescu spunea...

unele persoane au pitici in gradina, altele pe creier

Tudor Enea spunea...

Lumi RO - pasarele sau pitici, cu siguranta exista ceva la fiecare:))) Multumesc. Zi senina!

Ruma - Thank you for your visit and words. Regards. You are welcome anytime. Have a wonderful day!

Elena - Multumesc, Zi senina si tie, in fiecare zi.

Max Peter - salutari si multumiri. In gradina sau pe creier, ce mai conteaza, pitici sa fie:))) Toate bune!

Tudor Enea spunea...

emahategan - si eu am auzit ca un pitic in gradina te-ar feri de rele, nu stiu insa cum e cu piticul de pe creier. :))) MUltumesc mult de tot.

Sara - au si ei o intrunire :) Multumesc mult.Zi frumoasa.

Calator spre infinit - sunt vreo doi:)) Multumesc mult. Zi minunata!

Geanina - merge si asa:) Multumesc. Zi senina!

Tudor Enea spunea...

aA - era si ea intr-un cadru, statea prea relaxata cas a ii pot face poza:)) Multumesc mult. Zi minunata!

Diverse - am sa am grija la "unghiul" de vedere:)))) Multumesc mult. Salutari cu bine!

Mircea Florescu - si iti dai seama ca fiecare pitic are utilitatea lui, indiferent unde se afla:)) Multumesc. Toata bune!

Alina spunea...

piticii ar trebui sa ne faca sa zambim:)
dar cand se-aduna atatia pitici... :)) mai suntem in siguranta:) ? simtea el prietenul tau primejdia :))
mie-mi place fundul ala de catel care pare sa fi ajuns deja in centrul pamantului :)))

Tudor Enea spunea...

Alina - nu stiu sincer ce simtea colegul de facultate, dar era ingrozit rau cand vorbea de pitici:))) catelul ala o fi fost strut intr-o viata aterioara:))) Multumesc mult. Zi senina!

eandrei spunea...

reclama era cam asa... "cand am reqalizat prima serie de pitici de 7 bucati, i-am luat si i-am pus la poarta. N-au trecut nici 10 minute, ca a oprit un domn cu un jeep si mi-a spus in felul urmator:
- deci esti in stare sa-mi faci si mie vreo 800 de pitici?
m-am apucat sa fac. la vreo doua luni de zile primesc un telefon...ca a murit americanul :))

Tudor Enea spunea...

Andrei - multumesc ca mi-ai amintit:))) "Acum eu ce sa fac cu 300 de pitici?" Zi faina!

Aniela spunea...

Personaje de basm! Cu sau fara fumuri! O zi frumoasa!

Tudor Enea spunea...

Aniela - toti piticii sunt de basm, chiar si aia din vis:))) Multumesc mult.

Unknown spunea...

Simpatici piticii.....fiecare are cel putin unul!:))

Tudor Enea spunea...

Alice Georgiana - si nici macar nu tre sa stai la casa ca sa ti-i poti permite:))) Multumesc. O zi minunata sa ai!

Doru spunea...

Să nu fim misongi.
Fiecare cu pitica şi piticul lui ...

Tudor Enea spunea...

Doru - mi-a placut replica:))) Uite un om integru. Sa dam si piticelor o sansa! Multumesc mult. O zi faina!

Mona spunea...

Asta e grădina cuiva sau este una de prezentare? Haioasă, oricum. De evitat noaptea... cine ştie ce stafii piticeşti apar! O seară frumoasă! :)

Tudor Enea spunea...

Mona - fotografia e facuta in drum spre Oradea/Baile Felix. Cred ca e pe undeva mai departe de Cluj. Nu retin exact localitatea. E o curte mare plina de pitici si alte figurine, toate de vanzare. Noapte nu am stat, spre norocul meu:) Multumesc mult. Seara minunata.

Cristi spunea...

Piticii sunt de mare exceptie! :)) Happy WW!

C.L.M. spunea...

ce draguti sunt:) parca ar fi un sat cu pitici :))

Anonim spunea...

eu vreau gradina...pitici am eu destui... :)

CARMEN spunea...

:)) si Bula avea probleme cu un pitic!
Din cauza piticului, Bula a ajuns chiar sa si consulte un doctor:
- Doctore, fac pipi pe mine in timpul somnului. Am putrezit salteaua, imi miros toate hainele, vecinii si prietenii ma ocolesc, sunt disperat!
- Dar cum, de ce? visezi cumva urat si te sperii?
- Nu, dimpotriva, in fiecare noapte visez un pitic dragalas care face tumbe si tot felul de giumbuslucuri si apoi ma îmbie:"Hai sa facem pipi!
- Daca mai vine, spune-i ca ai facut...
A doua zi, Bula intra în cabinet, negru de suparare:
- Doctore, mi-ati facut-o. A venit piticul, mi-a spus sa facem pipi, i-am raspuns ca am facut si el mi-a replicat: "Atunci, hai sa facem caca"!.
Happy WW! :)

eandrei spunea...

a remarcat cineva cainele pe jumatate in pamant? ;))

Lavinia Dance spunea...

Mie imi plac piticii!

angi spunea...

In gradina e bine sa ai cat de multi pitici ,dar pe creier ba.:)
Asa "alintam" eu neamul prost...are pitici pe creier.
Bancul lui Carmen e de tot rasul:))).
Seara frumoasa!

Cristina Plescan spunea...

Se spune ca unii au pitici pe creier;)) Poate omul se saturase de ei de ii era groaza :D

Tudor Enea spunea...

Cristi - salutari - Nu stiu la care pitici te referi cand spui ca-s de exceptie:))) Multumesc mult.

C.L.M. - chiar asa, un sat de pitici:) MUltumesc.

rokssana - asta e o replica ideala:)) Multumesc.

Carmen - am ras cu pofta la bancul tau. Ce ti-e si cu piticii astia:))) Multumesc.

Tudor Enea spunea...

Andrei - l-a vazut Alina mai sus, dar cred ca sunteti singurii care l-ati remarcat cu adevarat:))) Multumesc.

£avi H. - sunt prea putini cei care refuza sa0i adore:) Multumesc.

Angi - am inteles ideea:)) Multumesc mult.

Little Thoughts - e posibil sa fi avut prea multi de acum si dadeau pe dinafara:)) Multumesc.

Zi minunata tuturor!

Napocel spunea...

Protest contra FMI! Hehehehe

Tudor Enea spunea...

Napocel - buna observatie. :))) Salutari cu bine!

IULISA spunea...

E greu si cu piticii astia, mai ales cand sunt multi :-) ….dar sunt simpatici uneori.

Tudor Enea spunea...

Iulisa - nu e greu cu piticii, cred ca le mia greu lor cu noi:)) Multumesc mult.

karma police spunea...

haha f adevarat

Tudor Enea spunea...

Karma police - multumesc mult:)
Toate bune!

Neuroanchiloza spunea...

Un batalion de pitici! Super! Unde i-ai gasit, Tudor?:)

Tudor Enea spunea...

Neuroanchiloza - sunt pe drumul dintre Cluj si Oradea. cel putin acolo erau ultima data cand i-am vazut:))) Multumesc. Zi senina!

Costin Comba spunea...

Fiecare cu vrabiuta lui, numai ca unii au stoluri. Te astept sa participi la provocarea Life in Pictures. Te poti inscrie duminica silunea.

Tudor Enea spunea...

Te salut, Costin, Multumesc mult de tot.
Un sfarsit de saptamana minunat pentru toata lumea.