miercuri, 9 noiembrie 2011

Miercurea fără cuvinte – Realitate sau trucaj?


Mă uit în ochii tăi și sper…Apoi mă-ntreb:  ești tu, reală, ești mister?  Să fie oare doar un vis sau ești aievea, chiar aici? Să îmi continui visul sau doar, atipic să trăiesc, vă-ntreb pe voi, dacă mă credeți, că…iubesc? 




Ca să nu apară confuzii de la început, dincolo de latura literară a textului, eu doream doar să vă intreb dacă modelul din fotografie a fost real sau poza e trucată. Imi pare rău pt cei pe care i-am dus în eroare (din nou) că aș fi îndrăgostit. Happy Ww!

Update: 11.11.11
Cu toate ca imi place sa ma joc cu misterul, de data asta nu am sa mai intarzii raspunsul, pentru a nu ma juca cu rabdarea  nimanui. Adevarul este ca tipa e un model  si a avut de curand o sedinta foto pentru un brand international de vestimentatie. Fata e reala, fotografia la fel, insa fotografia pe care am afisat-o aici este fotografia unei fotografii. De aceea au iesit ochii fara caldura si totul parea fals. Multumesc tuturor pentru pareri, argumente si gandurile bune exprimate.
Salutari cu voie buna!


O idee marca  Wordless Wednesday





51 de comentarii:

pandhora spunea...

este un manechin in poza ta...ochii nu au nici un fel de expresie :)
si aproape te-am crezut cu indragosteala:P

geanina spunea...

ce e rau in a fi indragostit?! nu mi se pare o imagine trucata insa modelul e foarte frumos!:)

Tudor Enea spunea...

Pandhora - mai asteptam alte pareri, nu pot sa te aprob sau dezaprob din prima. poate luminita din ochi iti spune ceva? Multumesc.:)

Tudor Enea spunea...

Geanina - nu e nimic rau in a fi indragostit. Insa deocamdata se pare ca Dl Cupidon ma cam ocoleste. Multumesc.

Alexandru spunea...

Frumoase gânduri! Şi de ce n-ar fi adevărate? Toamna este un anotimp care ne predispune la melancolie, la sentimente puternice...
Cât despre poză...parcă nu pare a fi prelucrată, dar nu ştiu.
Noapte bună, Tudore!

Unknown spunea...

Ce contează că fotografia este reală sau trucată? Important este că-i o fotografie reuşită, chiar dacă ar fi a unui manechin la care dacă-i schimbi peruca iese altceva la fel de interesant.

Tudor Enea spunea...

Alexandru - salutari, adevar ai grait despre toamana, un anotimp mai melancolic nu cred ca exista. Iti multumesc mult, toate bune!

Abbilbal - mereu gasesti cate o vorba buna:) Iti multuemsc mult. Salutari cu bine!

CARMEN spunea...

nici mie nu mi se pare a fi trucata. Dar depinde ce întelege fiecare prin "fotografie trucata"... Draga mea prietena - Pandhora, e de parere ca ochii nu au expresie. Eu zic ca faptul ca fotomodelul este fotografiat dintrun unghi inferior fetei, si deci persoana (vie)nu priveste spre camera, induce acest efect.
Mda... si eu am sperat ca esti îndragostit de-adevarat! ;) Cu siguranta esti, dar nu vrei sa recunosti, în aceasta noapte de Miercure fara cuvinte :)) Dar mâine... mâine ne spui adevarul, asa-i? :))

cammely spunea...

ireal de reală
e bine aşa? :lol:

Şi acum că am rezolvat dilema, hai să-ţi zic ceva la ureche să nu ne audă nimeni: bună rău (poza) :lol:

Max Peter spunea...

Şi dacă e manechin şi nu... "manechină", că s-au mai văzut cazuri...? :))
O seară frumoasă îţi doresc!

Tudor Enea spunea...

Carmen - tu exsti experta in fotografii. Deja am ramas eu fara cuvinte:))) Dar maine,... maine e o noua zi, nu-i asa? Multumesc frumos.

Cammely - salutari cu bine. deja m-ai dat gata, cum sa-ti mai raspund al aseamenea replica. Deja doua persoane odata care ma lasa fara cuvinte in asa scurt timp:))) Iti multumesc frumos.

Max Peter - salutari! Cazuri sunt, manechine sunt si ele destule:))) Multumesc mult.

Costin Comba spunea...

Pai sa zicem asa : spranceana de la ochiul stang spune ca este un manechin confectionat. La fel si Pleoapa ochiului stang.

Tudor Enea spunea...

Costin - nu pot sa ontrazic niciodata un expert:))) Ochiul tau vede tot. Multumesc mult. Noapte linistita.

Anonim spunea...

Mi se pare că este un mugure de realitate ,peste care s-au făcut reparațiile /retușurile necesare!
Realizarea este artistică oricare ar fi adevărul !
O seară frumoasă și liniștită !

Tudor Enea spunea...

tu1074 - exista posibilitatea sa ai dreptate. Inca nu stiu nimic. Nu ma crezi , nu-i asa? :))) Multumesc mult. Toate bune!

Neuroanchiloza spunea...

Cred ca estomparea culorilor nu-i o idee prea buna. Ochii aia au probabil o culoare superba in realitate(daca nu vorbim despre trucaje).

Lumi RO spunea...

Trucata, clar, prea inexpresiva, ochii prea reci, nu poti fi indragostit de acesti ochi, happy WW!

Anonim spunea...

nu prea mi se pare a fi trucata...

Anonim spunea...

:)) stii ce mi-ai facut tu? zambeam asa tare apoi la sfarsit :(. pai se poooate? :D
poate manechinul este fata din visurile tale? si reala :D

Zina spunea...

Vezi sa nu te indragosteşti de manechin, sa paţeşti ca Pygmalion ! Astăzi nu se ma întâmplă minuni, ce e piatră, piatră rămâne !

Tudor Enea spunea...

Neuroanchiloza - imi plac oamenii care cauta indicii. Multumesc mult.

Lumi Ro - ai dreptate. Niciodata nu te poti indragosti de ochi reci:) Multumesc.

Cypy - parca ar fi, parca nu:) Multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Alis - ma gandeam eu ca tu ai sa apari dezamagita pe aici:)) Multumesc.

Zina - nu te poti indragosti de o inima de piatra. Asta e sigur. Indiferent de minuni, inima e vie sau nu. Multumesc mult.

Sara spunea...

Nu îmi spun prea multe ochii... par fără viață...
O zi de miercuri plină de frumusețe și... viață! :)

Tudor Enea spunea...

Sara - o fi manechinul fara viata sau nu are scipiri de voie buna in ochi? Multumesc.

Diverse spunea...

Nu stiu daca este trucata sau nu... dar este reusita! :)

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună Tudor!
Este o poză reușită!
Zi excelentă îți doresc!

beautiful grey eyes spunea...

stii la ce m-am gandit instant privind fotografia?la ultima strofa din "lUCEAFARUL"..in special la ultimele doua versuri"Ci eu in lumea mea ma simt/Nemuritor si rece".Frumosi acei ochi...dar reci....si pe bune..simt ca vrei sa te indragostesti...sau e ceva ceva..un fior...si tot ne duci in eroare....:)

adriana spunea...

ce privire de gheata; chiar ma bucur ca nu asa arata dragostea ta

memori3s spunea...

modelul din poza imi pare a fi desprins din citatul "stand like a rock in what regards your principles, swim with the current in your daily fashion time":)) poate exte expresiva/inexpresiva din alte perspective, insa o vad individualista in combinatie cu un strop de non-conformism in ceea ce priveste stilul, iar in ceea ce priveste indragosteala numai timpul stie, iti las o melodie miercuri fara cuvinte
http://www.youtube.com/watch?v=v0NoHN1TU5I

ziua buna ;)

memori3s

Mircea Florescu spunea...

depinde ce intelegi prin fotografie trucata. Pararea mea este ca s-a umblat putin la culori dar cam atat. Daca subiectul nu e viu si e doar un manechin nu inseamna ca fotografia este trucata

aA spunea...

e tare frumoasa, iar detaliile buzei de sus sunt exceptional prinse. as miza pe faptul ca-i reala :)

Unknown spunea...

Hmmm..multi vad putin cunosc,ceva de genul si cu fotografia ta:)Eu nu sunt chiar asa experta in fotografii si nu imi pot da seama daca e adevarata sau trucata.Sper doar ca la sfarsitul zilei sa ne zici tu care este adevarul:)Zi faina sa ai!

C.L.M. spunea...

Hmmm:-? Poza e modificata, dar nu ma prind daca e reala tipa :))

Călin spunea...

la cum pot fi "lucrate" imaginile, este al naibii de greu să dai un verdict, aşa că mă abţin. cred că aş fi preferat să nu pui întrebarea asta şi să ne zici doar că eşti îndrăgostit şi că e reală :)

SoriN spunea...

Te salut, Tudor!;
Modelul e foarte frumos si pare a fi un menechin de ceara dar cum nu sunt expert ,nu pot fi sigur de acest lucru ,si ma gandesc ca daca ar fi fost real poate erai indrogostit.:)
Astept dezlegarea enigmei.

iulisa spunea...

E cam inexpresiva figura din imagine ,ma abtin sa -mi spun parerea . O seară frumoasă îţi doresc!

Liliana spunea...

E posibil sa fie si ceva trucat, poate culoarea ireala a ochilor, dar e sigur un manechin frumos...:)

angi spunea...

Reala pentru unii,ireala pentru altii.:)
Oricum e frumoasa,desi putin trista.

Sophie spunea...

perfectiune inexpresiva

tetris spunea...

Esti un fel de Pygmalion? :)

Tudor Enea spunea...

Diverse - multumesc mult, Salutari cu bine!

Elena - a fost o zi minunata. Sper ca si la tine la fel. Multumesc.

beautiful grey eyes - interesanta comparatia cu Luceafarul. Ce pot sa zic?... pastrez misterul, normal:) Multumesc.

Adriana - ochii si inima de gheata nu sunt facute pentru iubire. Multumesc.

Tudor Enea spunea...

Memori3s - ma bucur mult sa te revad aici. Iti multumesc nespus. Zambet senin!

Mircea Florescu - si ochiul tau e de vultur. Se vede usor si din fotografiile pe care le realizezi tu insuti. Iti multumesc mult.

aA - s-ar putea sa ai si tu partea ta de adevar. Raspunsul vine acus, daca inca nu se intuieste. Multumesc mult.

...ღ...Dream...ღ... - dupa cum spuneam, raspunsul e pe aproape. Multumesc mult:)

Tudor Enea spunea...

C.L.M. - buna observatia ta:) Multumesc.

Calin - unde ar fi farmecul daca ghicitorile ar fi atat de simle. Iti multumesc mult de tot. Salutari cu bine.

Sorin - salutari cu bine. Si tu ai facut o observatie corecta. Multumesc mult.

Iulisa - am sa raspund imediat. Multumesc.

Tudor Enea spunea...

Lolita - un gand simplu si sincer. Iti multumesc mult.

Angi - oricum lle combini, toat bine iese. Multumesc mult.

Sophie - ador jocurile de cuvinte. Multumesc.

Tetris - cu siguranta nu sunt Pygmalion:))) Dar daca tot e a doua oara cand sunt intrebat, cred ca ar trebui sa imi dea de gandit:))) Multumesc.

Tudor Enea spunea...

A, era sa uit... raspunsul am sa il dau maine. Probabil mai pe seara. Pana atunci, voie buna si zambet senin!

elena marin-alexe spunea...

E posibil sa fie "putin lucrata".
Numai bine si succes Tudore!

Lavinia Dance spunea...

Si eu care credeam ca iubesti :))

Tudor Enea spunea...

Doamna Elena - multumesc mult de vizita si ganduri bune. Toate bune!

£avi H. - era parca prea frumos, nu? Multumesc mult.

roryta spunea...

Ti-a iesit destul de bine. Se vede de la o posta ca nu trucata...

Gabriela Elena spunea...

Deci nu este un "trucaj ordinar"? :lol:

Tudor Enea spunea...

rory - multumesc mult:)

Gabriela Elena - sper ca nu am dezamagit pe nimeni cu realitatea:)) Multumesc.