miercuri, 30 noiembrie 2011

Miercurea fără cuvinte – Printre nori


Mă caută norii să mi-i aștern peste lac, mă caută umbra să mi-o întind peste suflet. Mă caută toamna să îmi plângă mister și visul să-l transforme în scâncet.
 Dar mie îmi cântă seninul peste cerul verzui, îmi tresare și raza, de soare în inimi; îmi freamătă trupul, mi-e vesel mereu, anotimpul, și gândul, și timpul.




O idee marca  Wordless Wednesday

66 de comentarii:

Alexandru spunea...

Tudore, eşti "vânător" de nori?
Superbe imagini! Îţi doresc o seară frumoasă!

Călin spunea...

frumos te caută norii :) . o zi faină să ai (sau poate întîi noapte bună)!

anastasia spunea...

aveam aceeaşi temă! mă bucur1
o zi frumoasă..astăzi!

Tudor Enea spunea...

Alexandru - "vanator" e un termen nou, dar cred ca imi place sa ii vanez pentru cerul senin de dupa ei:) Multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Calin - salutari. Multumesc din suflet. Zi sau noapte e tot una, senina sa fie.

Tudor Enea spunea...

Anastasia - imediat ajung si la tine:) Ma bucur sa fim in acelasi ton. Multumesc mult.

Unknown spunea...

Frumose fotografii însoţite de un frumos preambul. Te caută norii, dar te-a găsit seninul din spatele lor.

Tudor Enea spunea...

abbilbal- tocmai am aflat ca sunt "vanator" de senin:)) Multumesc mult.

adriana spunea...

Esti mai apropae de cer asa, printre nori. Faine fotografii!

Tudor Enea spunea...

Adriana - sunt mai aproape de nori in zborul meu printre zambete:) Multumesc.

catalina spunea...

daca norii sunt de hartie da-le foc sa fie senin :P :))) :*

Tudor Enea spunea...

Catalina - daca norii ar fi de hartie, toata lumea ar vedea seninul de dincolo de ei. Multumesc mult.

pandhora spunea...

te-au gasit norii dar si soarele care straluceste printre ei...deosebite fotografiile tale...
o noapte frumoasa fara pic de nor iti doresc :)

Tudor Enea spunea...

Pandhora - daca nu e nor in suflet, e senin chiar si cand ploua. Multumesc frumos.

geanina spunea...

seninul ar fi vrut o poza!:) frumoase imagini ! o zi faina...;)

Tudor Enea spunea...

Geanina - seninul l-am asteptat si l-am primit doar in suflet. Dupa cum vezi, dincolo de munti era chiar ceata. M-ma multumit cu raza de soare:) Multumesc mult.

Anonim spunea...

Frumoase fotografii,îmi place că este optimism printre nori :)!

Tudor Enea spunea...

Tu1074 - multumesc. Fara optimism ar fi mereu inourat! Multumesc.

Max Peter spunea...

Uite că şi printre nori răzbat raze de soare.
O zi plină de raze îţi doresc!

Doru spunea...

Hans (Jean) Arp: "Iată cum trebuie procedat: farmeci un nor cu un cântec de vioară cântat pe o tobă sau cu un cântec de tobă cântat pe o vioară. Atunci nu va trece multă vreme şi norul va coborî singur, se va intinde fericit pe pământ şi plin de bunăvoinţă se va pietrifica de la sine fără nici un ajutor. În felul acesta, dintr-o dată, sculptorul va realiza cea mai frumoasă dintre sculpturile sale".

Toate cele bune!

minoki spunea...

Frumoasa fotografia a doua, unde razele de soare patrund printre nori. O zi frumoasa si senina!

. spunea...

cu capul prin nori:)superbe imagini

Sara spunea...

Ce frumos! Chiar dacă sunt nori și în viața noastră, soarele va veni! :)
O zi de miercuri plină de raze de soare!:)

Anonim spunea...

Superbe fotografiile! Si mie imi place sa urmaresc norii pe cer si uneori sa ii aseman cu obiecte sau fiinte in functie de forma fiecaruia. :)

Zina spunea...

Să ajungi dincolo de nori... Toţi visăm asta, dar numai cei care au zburat cu avionul ştiu ce inseamna concret. E o feerie, e ceva uimitor şi minunat, te crezi în plin vis.
A doua fotografie sugerează puţin asta.

Iulia spunea...

superbe imagini, superbe versuri!

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună Tudor!
Mi-au plăcut versurile cât și pozele!
O zi cu mult soare să ai!

Liliana spunea...

Asa iti doresc sa fii mereu! Vesel si sa te caute norii si seninul si anotimpurile si timpul...:)))
Sa ai o zi minunata!:)

Gabriela Elena spunea...

Si la mine postarile din ciclul: "miercurea fara cuvinte" trebuie sa aiba totusi cateva cuvinte... :)
Ganduri senine-ti doresc!

IULISA spunea...

Superbe toate pozele..
Îmi plac mult!
Zi senina pttine!

SoriN spunea...

Te salutTudor!:
Fotografia e superba! Imi place mult, are profunzime si un colorit foarte frumos.
Spor maxim!

aA spunea...

e placut sa citesti un om tonic. sa ramai mereu asa tudor! o zi superba!

Mona spunea...

M-acoperă norii şi-mi stau de strajă pe neseninul cer. Este vremea unui alt anotimp, care trebuie să poarte un alt nume. Nu-mi plouă azi. Mă întind peste timp ca să mai prind o urmă de visare...Şi mă rog ca norii să mai stea.

RobertN spunea...

Fotografii de care nu te mai saturi. Felicitari si o zi buna in continuare!

Cristina Lerinț spunea...

Wordless!
Vânător de vise mai degrabă decât vânător de nori:)

Anonim spunea...

ma bucur ca ti-e bine....zi frumoasa sa ai :)

Tudor Enea spunea...

Max Peter - razele printre nori sunt ca zambetele printre lacrimi. Stii ca urmeaza fericirea:) Multumesc.

Doru - trebuie sa recunosc ca am ramas masca, sau nor cu gura cascata. Mi-am propus sa invat pe de rost pasajul ca sa imi intre in cap si sa il pot purta ca talisman. E excelent. Multumesc mult.

Minoki - alea sunt raze de speranta. Stii deja:) Multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Roua - cu capul in nori (pastrez insa picioarele pe pamant:D) Multumesc mult.

Sara - iti multumesc, raze de soare sa fie si pentru tine.

diversediversificate - trebuie sa recunosc cam pierdut multa vreme in copilarie cautand sa transform norii in obiecte sau lucruri concrete:). Multumesc!

Tudor Enea spunea...

Zina - inca nu am zburat cu avionul, insa ceva imi spune ca nu voi mai intarzia foarte mult:) Multumesc. Abia astept.

Iulia - multumesc, Happy Ww!

Elena - e neasteptat de cald soarele de afra in ziua asta. Sper ca si la tine e la fel. Multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Lolita - nu am nici o intentie de a ma schimba. Multumesc frumos. Zi minunata si tie!

Gabriela Elena - atata timp cat vorbele noastre amplifica sensul fotografiei, totul pare mult mai frumos, nu-i asa? Multumesc. Zi senina sa ai mereu!

Iulisa - iti multumesc frumos. Sa fie ziua senina pentru toti.

Sorin - salutari cu bine. Multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

aA - asa cum spuneam mai sus, nu am nici o intentie de a ma schimba. Poate doar in mai bine. Iti multumesc. Salutari cu bine!

Mona - anotimpul fara nume poate sa fie vesnic. Daca ploua cu senin, atunci norii sunt de hartie. Iti multumesc ca imi scrii mereu, cuvinte ce merg profund pana la inima. Zi luminoasa!

Tudor Enea spunea...

Robert Nicolaescu - salutari cu bine. Iti multumesc mult.

Pătrăţel :D - wordless:) Norii imi trec printre degete, visele se opresc sa ma faca sa zambesc. Multumesc mult.

rokssana - daca sunt fericit, am impresia ca toata lumea se poate molipsi de la mine. :) Multumesc.

Dani P. spunea...

Domnule vinator visator, ai prins niste nori foarte frumosi ...

Tudor Enea spunea...

Multumesc de "titulatura", Dani! :) Zi minunata sa ai!

Anonim spunea...

de data aceasta am cam fost in aceeasi tema. o zi frumoasa sa ai.

Tudor Enea spunea...

Cypy - norii, cerul, fac parte din viata noastra. E bun ca ne-am sincronizat intr-un fel:)) Multumesc. Zi faina.

Sophie spunea...

tulburatoare imagini

Tudor Enea spunea...

Sophie - in sensul bun al cuvantului, sper:) Multumesc.

cammely spunea...

frumosi norisorii tai

Unknown spunea...

wow ce imagini! Mi-ai taiat rasuflarea!

Diverse spunea...

O raza de speranta dintre atatia nori! :) Frumoase fotografii!
Seara buna!

Tudor Enea spunea...

cammely - multmesc mult :).

Kadia - salutari, multumesc mult.

Diverse -salutari, iti multumesc.
Seara minunata!

CARMEN spunea...

Cerului plumburiu nu-i pasa ca raza de soare lupta sa razbata... Nuante de gri...reci si frumoase ca un fotomodel trist.
Happy WW!

Tudor Enea spunea...

Carmen - fotomodelul o sa zambeasca, fie si printre nori:) Iti multumesc mult. Happy Ww!

angi spunea...

Am privit,am citit,am tacut,m-am minunat!
Miercurea ta e ca si Craiasa Zapezilor,"frumoasa dar de gheata".Cuvintele incalzesc sufletul.

Tudor Enea spunea...

Angi -multumesc. Frumoasa si interesanta comparatie. Caldura multa iti doresc si seara senina!

Bianca Tămaș spunea...

Ce frumos 8->

Tudor Enea spunea...

Iti multumesc mult, Bia!

Anonim spunea...

Maine se anunta zi senina, am vbit cu Sf Petru, sa prinzi soarele pe cer!:)

Tudor Enea spunea...

Anja - soarele pare sa isi tina si azi razele calde peste noi. E dimineata acum, insa sunt sperante ca ziua va fi minunata. se pare ca Sf. Ppetru ti-a auzit vorbele:)) Multumesc frumos. Zi senina sa-ti fie si tie!

minoki spunea...

Mereu cu capul in nori. O zi frumoasa si senina!

Anonim spunea...

Splendide fotografii.

Orry spunea...

ce-mi plac norii tai... sunt magici...au dezvelit LUMINA!!

Tudor Enea spunea...

Minoki -recunosc ca sunt un visator, insa imi pastrez mereu macar un picior pe pamant:) Iti multumesc mult.

Luiza Cristina - multumesc frumos.

Orry - norii sunt ai tutror, mai ales cei care lasa Lumina sa treaca. Multumesc frumos.

Anonim spunea...

pe mine ma cauta iarna...si am trimis-o la tine sa-ti transmita salutari

Tudor Enea spunea...

Cypy - nu sunt eu mare amator de iarna, dar ma adaptez intr-un fel. trimite-o, o primesc cu "caldura":D
Multumesc.