miercuri, 21 martie 2012

Miercurea fără cuvinte – Relaxare totală


Azi a fost o zi minunată. Am profitat din plin de ea. Am făcut cam tot ce se putea face într-o zi de primavară. Dar nu asta e important acum. Momentul culminant al zilei a fost seara când a venit timpul pentru odihnă. Nu că nu am fi fost relaxaţi tot restul zilei, dar să-mi spună cineva dacă poate fi mai linistit decât mine?


O idee marca  Wordless Wednesday 

53 de comentarii:

CARMEN spunea...

ce-l invidiez pe prietenul marmorat! hmmm, ce n-as sta si eu asa tolanita în fotoliu, sa visez la borcanul cu smântâna, sa las soarele sa ma mângâie cu razele domoale... Hm! eu sunt în plin stress de mutat, sunt obosita si de aceea s-a întâmplat ca am programat gresit ora MfC ;) scuze, stiu ca ai fi fost primul.
Iti doresc Noapte buna si sa petreci o miercuri de vis!

pandhora spunea...

parca aud pe cineva torcand...din cauza relaxarii,desigur :))

Tudor Enea spunea...

Carmen - trebuie sa recunosc ca m-am speriat cand am intrat la tine si am vazut deja fotografiile. Am crezut ca am patit-o din nou. Se intampla odata, dar de doua ori sa uit?:)) Iti multumesc, ca de fiecare data. Sa ai o seara si un zambet senin!

Tudor Enea spunea...

Pandhora - toarce neincetat. Ii prieste de minune:) Multumesc furmos. Noapte linistita!

Alex-varu spunea...

a fost o zi tare frumoasa si la iasi sa stii! iar despre Piedone nu pot decat sa ma inclin ! cum Dumnezeu l-ai prins in pozitia asta? adevaru ca nici cu al meu de acasa nu ma plang

Tudor Enea spunea...

Alex - cand ma asez pe scaunul de la birou, imi ridic picioarele pe coltul mesei. El se urca la mine in brate si... face la fel. De, asa stapan, asa motan:)) Multumesc mult. Seara faina!

Unknown spunea...

Noa servus Tudore. I-a plăcut programul la TV.

Tudor Enea spunea...

abbilbal - statea cu spatele, insa daca mie imi placea, el era multumit:)
Multumesc! Toate bune!

Lutamoshikito spunea...

Mda.... Exact cum ai zis si tu, se pare care are unde sa vada...

Tudor Enea spunea...

Lutamoshikito - as putea spune ca se uita in ochii mei, insa cu siguranta nu vrea sa ma "vrajeasca":)) Multumesc. Salutari cu bine!

Alex spunea...

Ha, ha, dar ce bine stă..."boierul"!
Tare faină poza!
Numai bine, Tudore! Şi multe zile frumoase de-acum înainte. :-)

Tudor Enea spunea...

Te salut, Alex. De acum nu cred ca il mai prind pe acasa. Doar sa manance. Incepe perioada lor de suprematie.:))
Multumesc. Numai bine!

Anonim spunea...

Îmi place de el !
Este haios și seamănă tare cu „surorile” care au fost în actualitate pe blogul meu,în zilele acestea !
O noapte frumoasă și liniștită îți doresc Tudor !

anastasia spunea...

Cam greu de egalat, ce-i drept..., dar nu imposibil!
O zi frumoasă!

Mirela spunea...

Adorabil! Miau, motan frumos! Asa, respecta-te ca sa fii respectat, spune un proverb pisicesc tare drag lor si mie. O zi fantastica de primavara sa ai!

Tudor Enea spunea...

Tu1074 - mi-a placut cum le-ai spus "surorile". Suna asa serios:))) Multumesc. Zi minunata sa ai!

Tudor Enea spunea...

Anastasia - nimic nu e imposibil:) Iti multumesc. Zi frumoasa!

Tudor Enea spunea...

Mirela - multumesc frumos. Zi minunata sa fie:)

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună Tudor!
Foarte frumoasă poza!
O zi de miercuri cât mai
plăcută îți doresc!

Tudor Enea spunea...

Buna Elena - multumesc mult. Zi frumoasa sa iti fie:)

Sara spunea...

Nostimă imaginea... E demn de invidiat motanul... :)
O zi plină de primăvară în suflet! :)

Tudor Enea spunea...

Buna Sara, iti multumec mult. Zi frumoasa sa ai!

RobertN spunea...

:)Huzur!:) Numai bine iti doresc!

Tudor Enea spunea...

Te salut, Robert! Multumesc frumos. Zi senina sa ai!

Zina spunea...

Mai, mai ! Ce motan frumos si lenes, cum ii sta bine unui motan ! Imaginea intruchipata a rasfatului. Pup o urechiusa !
Sa ai zile frumoase, Tudore ! :)

Tudor Enea spunea...

Zina - e un rasfatat:) ii transmit. Iti multumesc mult. Zi senina!

Nima spunea...

Ia te uita ce privire !

O zi minunata !

emahategan spunea...

Il invidiez!!!Nu are nici un gand,nu stres....

Slowaholic spunea...

I'm the Godfather.
Don't bother me, I'm purring. :)))

Tatjana Parkacheva spunea...

Great capture.

Regards and best wishes

Diverse spunea...

Ce tare este! Pare foarte relaxat! :)

danpamfil spunea...

Eu tot nu cred ca a stat toata ziua ... poate te-a "asteptat" toata ziua. Nu de alta dar am patit-o si eu de 2-3 ori ... n-a fost usor deloc! :))

Cristina Lerinț spunea...

Cum l-ai făut să stea aşa?
Happy WW!

copilarim spunea...

Eu am un catel "torcacios"... ma amuza de fiecare data:))!
Domnule matz sunteti grozav:)!!

karma police spunea...

haha imi doresc sa fiu mereu asa ca el...

Nicol spunea...

...nop...mai relaxat decat el?... nu poate nimeni... :))
sta des asa ?

SoriN spunea...

Cine i-ar putea rezista?
Fotografia vorbeste de la sine.
Să aveţi voie bună şi să fiţi la fel de fericiţi cum el !!!

Tudor Enea spunea...

Nima - multumesc. toate bune si seara minunata!

Tudor Enea spunea...

Ematahetan - multumesc. Dupa cum spuneam - relaxare totala:) Seara faina!

Tudor Enea spunea...

Slowaholic - indeed! Thanks a lot!

Tudor Enea spunea...

Tatjana Parkacheva - thankyou. Have a nice evening!

Tudor Enea spunea...

Diverse - mi-a zis cineva azi ca poate a fumat ceva de sta asa. De ala mine sigur nu. Eu stiu pe unde mi-a umblat golanul:)) Multumesc. Seara faina!

Tudor Enea spunea...

DanPamfil - Mulutmesc. Nu prea am inteles ce ai patit de doua trei ori? sa ma astepti pe mine? :)) Salutari cu bine!

Tudor Enea spunea...

Patratel - multumesc. E secret. Pisicul e dresat:)) Seara senina!

Tudor Enea spunea...

Copilarim - catel care toarce? Mai rar. Cred ca e un scumpel:)) Multumesc. Seara buna!

Tudor Enea spunea...

Karma police - cred ca in sinea noastra toti ne dorim asta:)) Macar din cand in cand daca nu tot timpul. Multumesc. Seara minunata!

Tudor Enea spunea...

Foto de inginer - sa stii ca sta mereu altfel. cred ca am poze cu el mai multe decat am cu toti prietenii:)) Multumesc. Toate bune!

Tudor Enea spunea...

Foto de inginer - sa stii ca sta mereu altfel. cred ca am poze cu el mai multe decat am cu toti prietenii:)) Multumesc. Toate bune!

Tudor Enea spunea...

Sorin - salutari cu bine! multumesc mult!

angi spunea...

daca tot a "muncit"toata ziua de ce sa nu se relaxeze!:))

Tudor Enea spunea...

Angi - chiar asa. Putina odhan nu a stricat niciodata nimanui:)) Multumesc. Seara senina!

Costin Comba spunea...

Apoi ii mai trebuia un trabuc, o palarie si era Al Capone

Tudor Enea spunea...

Costin - daca imi venea ideea mai devreme macar le desenam, daca nu vroia sa serveasca:)) Multumesc.