duminică, 18 martie 2012

Mă reinventez!

În căutarea permanentă  a unei identităţi proprii, mă reinventez mereu, trecând de la stări de bine la euforii reverberante!
Pe la începutul lui ianuarie v-am spus că anul astă vreau să fie diferit. Şi am mai spus că nu voi lăsa totul la stadiu de proiect, ci voi trece cât de curând la fapte. Acest an trebuie să fie altfel, să marcheze într-un anume fel începutul unei noi etape din viaţa mea. De regulă nu îmi fac planuri şi nu merg pe un drum impus în viaţă, las totul să vină de la sine, desenându-mi însă anumite coordonate pe care vreau să le ating. Şi cand vrei cu adevarat ceva, începi să lupţi pentru acel lucru. Aşa că am început.

Nu am proiecte cu termen limită, pentru a nu fi constrâns să greşesc sau să renunţ, deasemenea, fiecare proiect uriaş este compus din mai multe proiecte mici, pentru a fi sigur că se realizează, chiar dacă încet, măcar să fie sigur. Şi mai presus de toate, nu voi spune nimănui ce fac decât în momentul în care chiar am făcut un pas hotărâtor. Asta pentru a nu mă lăsa influenţat negativ. (Există totuşi anumiţi oameni care ştiu diverse aspecte, în vederea unor sfătuiri de rigoare, însă m-am asigurat că nici una dintre persoane nu cunoaşte toate amănuntele importante). Dacă cineva vrea să ghicească, e liber să o facă, însă voi avea grijă să nu mă desconspir (cel puţin nu definitiv).
În sensul împlinirii tuturor dorinţelor mele, mi-am şlefuit caracterul, mi-am întărit optimismul şi am lucrat la toate aspectele care ţin de bună desfăşurare a lucrurilor. Şi dacă tot e timpul schimbărilor pe plan real, am fost nevoit să schimb şi ceva din viaţa virtuală.
În acest mod, am renunţat la domeniul gratuit oferit de blogspot, trecând pe un domeniu propriu.
Mă găsiţi mereu la http://tudorenea.com  (Pentru cei care vor să mă treacă în blogroll, multumesc). Trecerea nu a fost atât de simplă precum pare, pentru că, oricât de mult credeam că mă pricep la astfel de lucruri, s-a dovedit că nu sunt nici pe departe expert. Dar, omul cât trăieşte învaţă (mai ales cu un prieten de bază alături);  astfel, tranziţia a durat aproape o săptămâna, timp în care a trebuit practic să îmi reconstruiesc blogul din temelii. Am schimat antetul, culorile; am mărit spaţiul revervat articolelor (până acum era destul de restrâns), am încercat să ofer cititorilor şansa de a pătrunde mai bine în lumea mea, în taina gândurilor şi a sentimentelor pe care le exprim.
 E drept că mai am ceva de lucru, însă cred eu că shimbarea este benefică, mai ales că aici veti găsi în continuare acelaşi optimism, zâmbet şi bună dispoziţie ca şi până acum.
Bineînteles, sunt deschis la sugestii, observaţii şi chiar reproşuri. Voi răspunde promt, ca de fiecare dată la absolut toate comentariile şi voi încerca să mulţumesc pe fiecare în parte. 
Vă mulţumesc tuturor pentru că sunteţi alături de mine şi vă doresc să aveţi în fiecare zi o zi senină!


12 comentarii:

DOAR NOI spunea...

Succes.

Ma bucur sa te regasesc atat de optimist si pus pe fapte mari.

Cu toate ca a disparut sloganul povestilor personalizate... ador aspectul noului tau blog. :)

Bucurii, zambete, vise implinite.... si da, nu te lasa influentat de rautati si nu desconspira planurile. :)

pandhora spunea...

sa-ti fie bine si frumos in noua casa,cerul senin si zborul lin :)

Tudor Enea spunea...

Doar Noi (Claudia) - Iti multumesc frumos. Dupa cum spuneam, nu am pus la punct totul; bannerul cu povesti e mutat momentan in pagina cu parteneri. Zi frumoasa sa ai mereu si zambet infloritor.

Tudor Enea spunea...

Pandhora - Multumesc mult. Sa auzim numai de bine!

Monica spunea...

hehe. Casa noua si lunga si linistita sa ai Draga Tudor:)

Tudor Enea spunea...

Buna, Monica:) Multumesc mult, asemenea!

RobertN spunea...

Ma bucura entuziasmul tau, sa ai spor in toate! Numai bine iti doresc!

Tudor Enea spunea...

Sper sa fie molipsitor. Multumesc, Robert. Toata stima.

Cristina Lerinț spunea...

Îmi place noua faţă a blogului! :D
Chiar dacă ne transformă şi reinventăm, nu trebuie să uităm cine suntem! :)
Zi faină!

Tudor Enea spunea...

Patratel - dincolo de toate modificarile din si de langa, roi ramane mereu aceeasi. Multumesc mult.

Irina spunea...

Bine te-am regasit! Recunosc, am uitat de tine un timp, insa sper sa nu fii foarte suparat. Te-am " luat" pe blogul meu, asa cum frumos ne indemni. Spor la scris si bucurie, Tudore!

Tudor Enea spunea...

Irina - bine ai revenit. Iti multumesc ca nu ma-i uitat de tot
Ma bucur ca "m-ai luat" :)
Seara si zambet senin!