marți, 27 martie 2012

Miercurea fără cuvinte – Cer, flori, de martie


Să-mi fie cerul pălărie, să-mi pun în el şi vise şi speranţe. Să-mi fie cerul infinit, să fiu o floare şi să simt. E primăvară şi zâmbesc; să-mi fie cerul cald, senin, să cresc!



O idee marca  Wordless Wednesday 

77 de comentarii:

Mirela spunea...

Cuvinte frumoase si senine ca cerul deasupra florilor de martie! O zi insorita maine! :)

Tudor Enea spunea...

Multumesc, Mirela, la fel si tie, noapte linistita si zi senina maine:)

CARMEN spunea...

gingase flori, delicate vorbe.
Sa ai o primavara de vis!
Happy WW! :)

Tudor Enea spunea...

Iti multumesc, Carmen. In sfarsit a venit primavara si la mine in curte:) Noapte senina!

pandhora spunea...

sunt atat de frumoase narcisele...
intre boboc si floare ai aparut tu si le-ai "capturat" frumusetea :)
senin sa-ti fie cerul si plina de vise noaptea :)

Tudor Enea spunea...

Pandhora - la ce cuvinte frumoase ai spus, parca nici nu mai conteaza ca nu sunt narcise de fapt. Multumesc, cer senin, asa sa fie!

pandhora spunea...

nu sunt narcise? dar ce sunt? :(((
ufff...imi plac florile dar e posibil sa nu stiu ce flori imi plac? :))

Tudor Enea spunea...

Bat mai mult spre ghiocei. Poza e facuta de aproape si punctele verzi de pe petale te pot duce in eroare. E usor sa le incurci acum. Fii linistita.

geanina spunea...

frumos le-ai surprins:). sa-ti fie primavara frumoasa si noaptea faina :)

Tudor Enea spunea...

Geanina - multumesc mult, la fel si tie!

Anonim spunea...

Și eu vreau să fiu cum ai zis tu !
Ador lăcrămioarele gingașe și parfumate!

pandhora spunea...

eeee...parca m-am mai linistit :P

Tudor Enea spunea...

Pandhora, nici nu avea rost sa-ti faci griji:) Zambeste doar!

Tudor Enea spunea...

Tu1074 - sa stii ca au un miros deosebit - miros a primavara:) Multumesc.

Pishky spunea...

superbi ghiocei! Sa-ti fie primavara la fel de frumoasa si senina precum poza! Happy WW!

Tudor Enea spunea...

Pishky - multumesc, asemenea! Salutari cu bine!

Ninulescu spunea...

De fapt aceste flori se numesc Leucojum aestivum - Luscutze sau fulg de zapada si nu sant ghiocei http://en.wikipedia.org/wiki/Leucojum

Dar sant niste flori foarte frumoase si rare !

Tudor Enea spunea...

Ninu - cred ca ne-ai spos pe toti din ceata. Le aveam in curte si habar nu aveam:)) Multumesc mult. Salutari cu bine!

Fosile spunea...

Asa sa-ti fie,Tudor!
Noapte senina!

Raki spunea...

Frumoasa floarea!
O seara buna!

Tudor Enea spunea...

Raki - multumesc! Seara faina sa fie!

Silving spunea...

Sa fie asa frumos cum zici tu! ;)

Tudor Enea spunea...

Silving - pai de ce nu? Multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Fosile - am sarit din greseala peste comentariu tau, scuze. Multumesc. Toate bune!

Alex spunea...

Minunaţi ghiocei! Cele mai gingaşe flori de primăvară!

O noapte liniştită, dragă Tudore!

Tudor Enea spunea...

Te salut, Alex. Multumesc! Numai bine!

Dracusor spunea...

foarte frumos...un cadru superb care ma face sa cred ca esti un bun fotograf...

Tudor Enea spunea...

Dracusor - multumesc, imi dau silinta. Eu doar incerc sa surprind ce nu pot transmite in cuvinte:) Asta e esenta pana la urma. Seara faina!

Leovi spunea...

Wonderful flowers, delicious textures and colors with a great focus, framing delicious, pretty picture.

Tudor Enea spunea...

Tanks, Leovi! I feel honored! Greetings!

Roxana Muntean spunea...

Foarte gingași! E prima fotografie cu ghiocei pe care am ocazia să o admir. Mulțumiri!

O noapte lină!

Tudor Enea spunea...

Roxana - nu sunt chiar flori rare, insa ma bucur ca am reusit sa iti ofer aceasta sansa. Noapte senina! Multumesc.

Unknown spunea...

Bună dimineaţa. Cu fiecare zi ce trece ne sporesc colecţiile de flori.

Unknown spunea...

Cred că nu am mai văzut flori din astea.
Sunt asemeni primăverii acesteia: unice!

Nima spunea...

Frumoase flori intr-o frumoasa poza !

O zi minunata ! >:D<

RobertN spunea...

Numai bine iti doresc! Am mai vazut astfel de flori dar credeam ca sunt ghiocei, acum am aflat si eu ce sunt:)

Tudor Enea spunea...

abbilbal - e un buchet reusit, totusi, nu-i asa? Multumesc, zi frumoasa!

Tudor Enea spunea...

B.D. - sa stii ca si la mine in curte sunt tot unice. Au rasarit de nicaieri si nicidecum pe stratul cu flori. Au aparut acum vreo trei ani si de atunci tot apar in fiecare primavara. Nu le-a mutat nimeni de frica sa nu le strice cadrul natural. Multumesc. Zi senina!

Tudor Enea spunea...

Nima - iti multumesc. Sa ai o zi minunata!

Tudor Enea spunea...

Robert NIcolaescu - iti dai seama ca eu le aveam in curte si credeam ca sunt ghiocei? Noroc de Ninu ca ne-a luminat. Multumesc. Zi deosebita sa ai!

Cristina Lerinț spunea...

Dar ce soi de flori minunate sunt astea?
Happy WW!

mucroz spunea...

Frumoase flori dar cerul e cam suparat.

Tudor Enea spunea...

Patratel - dupa cum ne-a spus Ninu mai sus, sunt Leucojum aestivum - Luscutze sau fulg de zapada. Multumesc. Zi frumoasa.

Tudor Enea spunea...

Mucroz - are si el momente. A fost senin toata ziua, cand sa fac poze, hop si norii la pozat:)) Multumesc. Zi senina!

Tudor Enea spunea...

Ady - multa sanatate si succes.

Dani P. spunea...

Cred, ca li se mai zice si ghiocei bogati la noi, desi botanic au alt nume ( cei din poza sint Leucojum iar ghioceii sint Galanthus ).Splendizi ! La mine, de ce nu rasar, asa singuri ?

copilarim spunea...

vaiiiiii ghiocei de gradina! suuuperbi!!

happy ww
rux

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună Tudor!
Sunt ghiocei de grădină,
nu am mai văzut de mult!
Zi excelentă îți doresc!

karma police spunea...

ce frumosi ghiocei si poezia iti incinta sufletul

Aniela spunea...

Brandusi.... M-a plesnit un dor de casa si de copilarie de nu mai pot! Fii fericit!

Tudor Enea spunea...

Dani - nici eu nu am o explicatie pentru modul in care rasar. Sper insa sa rasara in fiecare an. Poate apar si pe la tine cand o sa te astepti mai putin:) Multumesc. Zi frumoasa!

Tudor Enea spunea...

Rux (copilarim) - frumosi, nu-i asa? Ma bucur ca iti palc. Multumesc. Zi senina!

Tudor Enea spunea...

Elena - multumesc. Zi frumoasa sa ai si tu!

Tudor Enea spunea...

Karma police - te salut. MUltumesc. Toate bune!

Tudor Enea spunea...

Aniela - brandusele sunt mov, brandusi suna potrivit pentru tipul asta de floare:) Multumesc. Hai acasa!

Oatea spunea...

Eu le spun "clopotei".Sunt frumosi si delicati in natura asta muuult prea timida pentru nerabdarea noastra.
O mana de mama i-a plantat acolo, "recoltati" dintr-o alta curte la fel de draga ...
Te pup si sa ai o primavara frumoasa asa ca ei, vise implinite si ... putere!

Tudor Enea spunea...

Oatea - mana aia de mama stie ea ce stie:) Multumesc frumos. Zi senina sa fie!

Diverse spunea...

Simpatice flori de primavara! :)
Zi senina!

Tudor Enea spunea...

Diverse - multumesc mult. Zi faina sa ai!

Cristi spunea...

E minunat sa ai in curte asa ceva. Happy WW! :)

Unknown spunea...

pentru prima oara vad aceasta specie de ghiocei...caci ghiocei par a fi. sunt ceva deosebit, foarte frumosi. o zi buna! :)

Tudor Enea spunea...

Elly weiss - salutari. Ma bucur ca iti palc. Multumesc. Zi frumosa sa ai!

Tudor Enea spunea...

Cristi - cu siguranta. Multumesc. Happy Ww!

Zina spunea...

Frumușele floricele, vesele și luminoase, ca o zi de primăvară însorită. Mulțumiri !

Tudor Enea spunea...

Zina - zi frumosa sa fie in continuare:) Multumesc frumos!

Sorin I. spunea...

Foarte inspirata imaginea Felicitari

Tudor Enea spunea...

Multumesc, Sorin! Salutari cu bine si o zi minunata!

tibi spunea...

delicate cuvinte, gingaşe flori dar, de ce este cerul întunecat?

Diana spunea...

Ce frumos ai scris, imi place verdele crud al tulpinii. Sa te bucuri de primavara mult-asteptata :D

Tudor Enea spunea...

Tibi - batea vantul destul de puternic si norii au tot venit si plecat in directia vantului. Cand am facut poza am surprins momentul cu nori:D Multumesc. Seara faina!

Tudor Enea spunea...

Diana - iti multumesc mult. Sa ai o zi senina in fiecare zi!

angi spunea...

Si uite ce mari au crescut!Ne privesc de undeva de sus.:)
Gandurile sa se transforme in realitate!

Tudor Enea spunea...

Multumesc, Angi! Si dorintele sa prinda viata:) Seara minuanta!

cammely spunea...

ghiocei de padure
eu am si de casa in curtea casei parintesti
sâc! :lol:

Tudor Enea spunea...

Cammely - nu ma gandeam ca as fi singurul, insa chiar eram curios cum de nu are nimeni de pe aici. Iti multumesc. Zi frumoasa!

radu Puscarciuc spunea...

Numele științific corect este Leucojum vernum; popular se numesc ghiocei-bogați, luște etc. Leucojum aestivum sunt mai înalți (20-30 cm) și au o inflorescență cu 5-8 flori; mai sunt numiți și ghiocei-de-baltă/mlaștină !

Tudor Enea spunea...

Te salut radu Puscarciuc / iti multumesc pentru informatia corecta si exacta.
Cu stima!