joi, 24 noiembrie 2016

Noua mea carte: Iubesc. India mea

Vă prezint în premieră coperta noii mele cărți intitulată: ”Iubesc. India mea”
Lansarea va avea loc în preajma Crăciunului la o dată pe care o voi anunța ulterior.
Noi fotografii cu cartea dar și povestiri desprinse în premieră din paginile ei, vor aparea aici în zilele următoare.
Până atunci, începând de astăzi, un număr limitat de volume este disponibil pentru comandă online înainte de lansare.
Nu ezitați să mă contactați pentru detalii.
Vă mulțumesc!




3 comentarii:

Unknown spunea...

Cum as putea comanda cartea dumneavoastra? Va multumesc!

Unknown spunea...

Si eu iubesc india si vreau sa citesc cartea dumneavoastra. Cum o pot comanda? Va multumesc!

Tudor Enea spunea...

Buna ziua, va multumesc pentru interesul acordat in legatura cu cartea ~Iubesc. India mea~. Contactati-ma va rog pe adresa de mail tuddor.enea@gmail.com si va voi oferi toate detaliile pentru a intra in posesia cartii. Va multumesc, zi frumoasa.