sâmbătă, 22 mai 2010

Cupidon vine la timpul lui

Noaptea se lasa incet peste oras si se amesteca cu norii grei, imbibati cu apa. O ploaie marunta si deasa tulbura linistea serii creind o stare de melancolie. Fereastra pe care priveam imi reflecta zambetul in lumina palida a camerei,  incercand totodata sa cuprinda cat mai multi stropi din ploaia ce nu parea sa se opreasca curand. Atmosfera tinde sa fie  aproape romantica si am simtit fara sa vreau nevoia de iubire. Singuratatea pandea dupa colt si parea pregatita sa isi intinda umbra peste inima mea. Telefonul suna la momentul oportun pentru a  ma trezi din visare trista, amintindu-mi ca sezonul ploios nu e printre favoritele mele. Si cum nimic nu se intampla fara rost in viata mea, am avut satisfactia sa-l aud in receptor pe Cupidon! Era cu treaba prin oras si isi dorea sa se opreasca pe la mine sa stea de vreme rea. Si daca tot era in trecere, mai stam si noi ca baietii la o bere, mai discutam una alta, mai  povestim de iubire si fete frumoase. 
"Da...ca deobicei," ma prefac eu suparat in fata lui Cupidon si continui:  "La mine vii doar in vizita de placere si niciodata de lucru."
"Ar trebui sa fii bucuros ca nu te-am uitat. Mereu avem cate ceva de povestit."
"Nu pot sa fiu nemultumit de tine, prietene, dar de fiecare dau eu berea cand ma vizitezi."
Il inteleg. E  obosit. Nu poate sta numai dupa capul meu asteptand sa gasesc  fata potrivita. Am multi prieteni care s-au insurat anul asta. A trebui sa alerge la toti si sa-i vegheze. Iubirea fiecarui om  e importanta.
Criza il loveste incet incet si pe el. Sagetile pentru arcul fermecat nu se mai fac precum se faceau inainte. Are din ce in ce mai putine. Si lumea fuge acum din calea lui si se fereste de sageti si  sentimente. Nu isi poate permite sa le risipeasca  tragand cu arcul in necunoscuti. Trebuie sa stea sa ii studieze, sa faca rapoarte de compatibilitate intre oameni, sa-si consulte orologiul de inimi si  abia apoi intr-un tarziu sa treaca la partea practica ce implica dragostea adevarata. Nu pot sa il cert cersind mereu iubirea numai pentru mine.

Povestile curg nenumarate. Ne amintim de nuntile  la care am fost anul asta si planificam nuntile prietenilor nostri de anul viitor. Berea ii face bine, dezlegandu-i limba  inflorindu-i si mai mult zambetul pe buze. Nici nu mai stiu  cand s-a oprit ploaia. Isi  intinde aripile si se pregateste de plecare. Saptamana viitoare alt prieten de al nostru  face nunta de poveste. 
"Sa ne vedem cu bine!" se inalta apoi in mirificul colt de senin cu stele faclii, proaspat eliberate de sub dominatia norilor infumurati. 
Se intoarce zambind  si imi striga din zbor:
"...si sa nu  uiti niciodata, sageata iubirii tale e pregatita de mult. Asteapta doar timpul potrivit pentru a fi lansata in  marea ta dragoste."

33 de comentarii:

DOAR NOI spunea...

wow...
ce frumos! amuzant si extrem de sensibil si romantic acest articol!
mi-am amintit de scrierile mele despre Cupidon. Si eu sunt suparata pe el. Rau de tot!
Ii jumulesc aripile daca il prind. :))
Dupa amiaza frumoasa! zambete si succes in gasirea fetei potrivite. Ai un suflet minunat si meriti o fata adevarata, sincera si sufletista! Sa fii sagetat curand...
POate chiar duminica la nunta... cine stie?!

Alexandra spunea...

Foarte frumos :) Intr-adevar, dragostea apare la momentul potrivit, atunci cand suntem pregatiti sa o primim in inimile noastre.

Anonim spunea...

"Asteapta doar timpul potrivit pentru a fi lansata in marea ta dragoste." mdaa si care e momentul ala potrivit? poate ca nu stie adresa mea sau a lui

Anonim spunea...

imi cer scuze de gluma prosta.... cupidon rimeaza cu bidon... pacat ca eu nu cred in el... din punctul meu de vedere iubirea vine o data cu trecerea timpului...:) oricum postarea mi-a placut tare mult:) spor in continuare

Tudor Enea spunea...

Claudia - eu nu sunt suparat pe Cupidon. Inca ne intelegem bine. am incredere in el;)

Alexandra, multumesc pentru intelegere.

Anelise - stie adresele, dar se tine de farse. pe mine ma intreaba mereu daca m-am mutat cu toate ca ma viziteaza des in ultimul timp.

Ioana - draguta gluma. dragostea vine la timpul potrivit. e exact concluzia mea. multumesc mult.

Anna spunea...

Zambet, o duminica frumoasa iti doresc.

Tudor Enea spunea...

Anna - imi spuneai ieri ca trebuie sa te amuz. sper ca am reusit cat de cat.

Anna spunea...

Chiar da, ma durea inima.

Tudor Enea spunea...

hai zambeste. lasa inima sa cante.

Anna spunea...

Cand intalnesti un zambet ca tine, n-are cum sa nu rasara Luna.

Tudor Enea spunea...

ma flatezi, Anna. multumesc.

Cati spunea...

Frumos!!!

Tudor Enea spunea...

multumesc Cati :)

Maya spunea...

Superb articol! Minunat subiect! Chiar mi-a placut enorm.

Rafael spunea...

interesant

fgh spunea...

frumos c scri si interesant

Claudia spunea...

Imi place cum scrii, dar cred ca, in vremurile astea, si Cupidon trage doar in cei care ii poate lasa un bacsis pentru arcuri.:)
Din pacate ”oamenii obisnuiti” sunt prea ocupati cu stresul cotidian, cu grija zilei de maine ...

Tudor Enea spunea...

Maya - ce optimista esti azi. ma bucur sa te vad asa. multumesc.

Rafael, Mortysa - va multumesc mult si va mai astept.

Claudia - asta e o chestie foarte interesanta. Cum am uitat oare sa ma gandesc la bacsis. he he. am sa il trag de limba data viitoare cand il intalnesc sa vad ce, cum, cat profit iese deobicei . multumesc mult.

Sonya spunea...

frumos....doar ca uneori nu pria avem stare de asteptare, nu pria am rabdare sa astept, dar in final tot incerc sa am rabdare si sa astept, sa astept ca micutzul cupidon sa ma sageteza cu a lui minunata sageata..:D

DĂSCĂLIȚA CREATIVE TRAINING spunea...

Frumos articol!Cred ca nimic nu este intamplator, totul este bine pregatit, din timp, de Seful Cupidon.Important este sa avem si ochii bine deschisi, nu numai inimile.

Monica spunea...

fain articolul:)

hmmm despre Cupidon ....nu stiu ce sa spun, dar ma bucur ca esti optimist, asta e mare lucru in lumea in care traim:)

Tudor Enea spunea...

Sonya - cand astepti dragostea adevarata, nu e prea mult sa ai rabdare. sageata lui va veni la timpul potrivit. multumesc de comentariu.

niki - e esential in ziua de azi sa avem ochii deschisi. multumesc mult.

Monica- multumesc. sunt optimist. si ma bucur mereu de starea mea.

codruta.bocse spunea...

"La mine vii doar in vizita de placere si niciodata de lucru."
...da si cand s-o hotara sa vina in vizita de lucru...o sa-ti doresti concediu !

Anna spunea...

Codruta, m-ai facut sa rad...

Tudor Enea spunea...

Nana... cred ca e foarte corecta afirmatia... Anna... imi place rasul tau:)))

maria spunea...

....:)Ai reusit sa ma distrezi:)ai tu acest talent!!!dar atentie ...dragostea vine cand nici nu te astepti:)nu poti comanda asa ceva, inimii nu-i poti porunci si gata!iar Cupidon stie el smecherul de ce intarzie...de la atata bere ce ii dai ii cam tremura mana....:)Toate cele bune!!!

Tudor Enea spunea...

Ha ha... uite nu m-am gandit ca s-ar putea sa ii tremure mana :)) multumesc mult.

un gand spunea...

foarte interesant..
m-am "impiedicat" de blogul tau dar nu ma pot abtine sa nu te intreb..nu ai jucat cumva "triburi"?(imi pare prea cunoscut tu26dor-si nu din cauza blogului)

Tudor Enea spunea...

de acolo ma stii poate. oricum m-am lasat de ceva vreme. am rupt legatura. ma bucur totusi ca ti-ai amintit de mine.multumesc.

Anonim spunea...

ehei..doar "nickul"il stiu..oricum e o surpriza placuta sa vad ca esti nemtean de-al meu..si nu doar un copil care pierdea pe triburi-cum ii consider pe unii:)

Tudor Enea spunea...

multumesc mult. ma bucur sa te cunosc. mai ales ca suntem vecini.

Monalina spunea...

Draga Domnule Tudor,

Nu stiu daca v-a mai spus cineva, dar scrierile Dvs. sunt un adevarat pansament de suflet si imbold pentru minte! Le indragesc foarte mult!
Da, cupidon vine mereu la momentul potrivit, asa cum albinutele nu viziteaza floarea decat daca este "pregatita" sa-ti daruiasca dulceata polenului...
dar dupa ce trece Cupidon??? Ei bine, aici se poate pune o acolada mult, mult largita ca sa exprime toate variantele posibile de dupa...Eu voi posta una dintre ele, cea pe care am trait-o..
"...Cum timpul trece, oricum, dincolo de prezentul de ieri, ultimele intamplari si-au marcat trecerea printr-o legatura vesnica, intre sufletul meu si timpul intamplarii rasarită din dorinta pura! O legatura, care poate lipsea din destinul meu, care acum este, o simt iar senzatia stransorii ei, va fi vesnic cu mine!"
Cu deosebita admiratie, Monalina

Tudor Enea spunea...

Monalina, dupa ce trece Cupidon ne dorim sa inghete clipa, sa nu mai stim de nimic sau sa-l chemam din nou pe mesagerul iubirii. o iubire care se stinge e o experienta, doar o traire si un pas catre iubirea desavarsita care va urma.
iti multumesc pentru aprecierile facute si pentru respectul de care dai dovada, insa am sa am rugamintea sa vorbim la per tu; aici nu exista nicio o deosebire intre noi ca si oameni.
o primavara minunata si iubire in suflet sa ai.
sa auzim numai de bine!