vineri, 9 noiembrie 2012

Aromă de ... albastru


Ȋn faţa paginii albe, mi-am scos stiloul să scriu, să-mi aştern pe hârtie vise ȋn cuvinte măreţe. Peniţa alunecă uşor şi sentimentele se colorează simplist. Foaia, de un alb imaculat, e presărată acum cu idealuri albastre.
Afară e frig şi inima ȋmi prinde ȋncet cruste de gheaţă. Aburi şi fum, răsuflu greu, vântul ȋmi şopteşte de iarnă. S-au colorat ca stelele reci copacii goi ce frunzele şi-au risipit ȋn miazăzi. 

Mi-am vărsat ceru-n călimară retrăind amintiri. Pe toate le-am amestecat cu vise. Din amalgamul creat au răsărit speranţe. Le-am aşternut apoi vibrând caligrafic după albastru.
Albastru senin din cer infinit, albastru straveziu din mare sărată.
Albastru cu soare, albastru cu stele.
Ȋmi freamătă albastru, mă strigă şi mai vrea.
Cuvintele tresăr, iubirea se transformă ȋn senin.
Mai are cineva albastru?
Mai vreau albastru ca să sper, mai daţi-mi albastru ca să simt!

Pentru mine, albastru, ca şi cerul, e un infinit de iubire.

Afară-i frig, dar inima ȋmi cântă. Dincolo de gheaţă va răsari iubirea şi sufletul ȋmi va fi  cald ȋntr-o clipă ce  va dura cât o ȋntreagă eternitate.

6 comentarii:

Silving spunea...

Eu am albastru in vopsele ;) Cand simt ca trebuie sa ma incarc cu energie,fac creatii albastre,sa stii! :) Deci inteleg exact cum e cu frumosul si infinitul albastru,e ca un zbor.
Hai sa zburam! :)

Tudor Enea spunea...

Silving - multumesc frumos. Oamenii vor sa atinga infinitul. |Cerul e cel mai apropiat infinit, deci zborul e cel mai simplu mod de a-si implini dorinta. Iar pentru a zbura nu trebuie decat iubire!

Fireworks on the sky spunea...

"Afară e frig şi inima ȋmi prinde ȋncet cruste de gheaţă." - imi place foarte mult acest rand.Nu ma intreba de ce pentru ca n-as sti ce sa-ti raspund.Oricum postarea m-a impresionat foarte mult si mi-a starnit curiozitatea inca din titlu pentru ca imi place foarte mult culoarea albastru.Felicitari.

Anonim spunea...

Şi mie îmi place albastrul.

Bună seara. La miez de noapte îţi dau o veste. Te-am nominalizat la One Lovely Blog Award
Amănunte afli aici: noul apullum.blogspot.ro
Participarea nu este obligatorie.

Tudor Enea spunea...

Fireworks on the sky -nu cauta raspuns. E ca si cum ai fi "simtit" albastru. Multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Te salut, Liviu, multumesc de nominalizare. Salutari cu bine(linkul duce la o pagina la care lipsesc postarile?)