marți, 6 noiembrie 2012

Miercurea fără cuvinte – Azi la fereastră


Desprinde-mi raza de senin, acoperă-mi ochii de albastru; primeşte-mă vesel să râd şi să zbor, deschide-ţi fereastra spre astru. Să strig şi să cânt înspre soare, să mă îmbat de lumină şi albul din zare.


O idee marca  Wordless Wednesday

28 de comentarii:

pandhora spunea...

peisajului fotografiat de tine ii lipseste Mos Craciun :)

kassak spunea...

Deja este iarna la tine ?????

Anonim spunea...

Noa serbus Tudore. Deja ai privit zăpada?
Să ai o noapte liniştită.

CipBtRO spunea...

Vreau si eu macar un bulgare... :)

Anonim spunea...

Cuvintele sunt chiar mai frumoase decat fotografia...

Unknown spunea...

ne faci poftă de sărbători... :)

Spunsieu spunea...

cu un asemenea peisaj chiar iti vine sa zbori...frumos cuvantat!

Anonim spunea...

Foarte frumoasa imaginea pentru o carte postala!

Fosile spunea...

Da unde esti,de ai atita zapada?
De la fereastra si mie imi place sa privesc,dar la atit se reduce placerea mea pentru iarna.
Sa-ti fie bine!

IULISA spunea...

Deosebita introducerea si imaginea deasemeni!

Unknown spunea...

albul din zare este fremecator, albastrul patrunzator si zau ca si numai privin aceasta fotografie, îti vine sa cânti, sa râzi si sa doresti sa-nveti sa zbori!
Zile senine sa ai! happy WW! :)

Sara spunea...

E superb peisajul ce se vede prin fereastra dumneavoastră! Chiar că aștept iarna!...
O seară frumoasă!

Tudor Enea spunea...

Pandhora - oare Mos Craciun vine si ziua? daca da, ar putea sa vina macar de doua ori pe an:) Multumesc frumos!

Tudor Enea spunea...

Kassak - e iarna iarna aici, pe un varf de munte in Norvegia. Multumesc.

Tudor Enea spunea...




CipBtRo - sigur ca da. Se poate rezolva fara probleme. Multumesc furmos!

Tudor Enea spunea...

Dordefemeie - multumesc celor ce inteleg cuvintele. Salutari cu bine!

Tudor Enea spunea...

Anastasia - sarbatorile sunt aproape. Nici nu stii cat de repede se apropie. Multumesc frumos!

Tudor Enea spunea...


Spunsieu - multumesc mult. Zborul e in sufletul meu si ma inalta mereu. Salutari cu bine!

Tudor Enea spunea...


Minnie - nu m-am gandit chiar la carte postala, dar s-ar potrivi. Multumesc mult.

Tudor Enea spunea...


Fosile - sa fie bine si la tine. Slautari si multumiri din Norvegia!

Tudor Enea spunea...

Iulisa - salutari cu bine. Multumesc mult de tot!

Tudor Enea spunea...



Carmen - multumesc mult de tot si salutari cu bine. Zborul sa iti fie la fel de lin ca si al meu.

Tudor Enea spunea...



Sara - am auzit ca o sa vina pe la sfarsitul lunii acasa. Cred ca iarna pandeste momentul oportun. Multumesc frumos!

Tudor Enea spunea...

Liviu - salutari cu bine! Zapada e aici de aproape o luna deja. Si din cate am inteles pana prin iunie nu scap de ea:)) Multumesc mult.

Raki spunea...

Superba fotografia :>

Tudor Enea spunea...

Multumesc frumos, Raki!

Allure spunea...

Nu contează cît de frig e afară dacă în suflet e cald...O zi minunată, Tudor! :)

Tudor Enea spunea...

Allure - asa este. Am sa sustin asta mereu. Caldura din suflet conteaza prea mult atunci cand nu uiti ca o ai! Multumesc mult!