marți, 20 noiembrie 2012

Miercurea fără cuvinte – Descoperă-mi…


Mă aprind peste zare, mă ȋntind cu văpai, mă desprind dintre umbre ȋn misterioasele văi. Descoperă-mi cerul, să simt că trăiesc, descoperă-mi inima, să simt că iubesc. Un colţ de senin să mai vad şi să sper, un zâmbet mai vreau, din nou, ca să cred.  Dezbracă-mă de alb şi dă-mi culoare, albastru din cer şi roşu din soare.




O idee marca  Wordless Wednesday

31 de comentarii:

Unknown spunea...

o zona de basm, o fotografie ce deschide poarta imaginatiei.
Happy WW! :)

pandhora spunea...

o imagine de poveste cum spune si Carmen,cuvinte calde care pot topi chiar si zapada...
minunat cer...

Anonim spunea...

Foarte frumoasa imaginea! Poti face o felicitare de craciun cu ea!:)) Happy WW!

Anonim spunea...

A-nceput de ieri să cadă... iarna lui Coşbuc.
Să ai o noapte liniştită.

Anonim spunea...

Super imaginea și mi-a făcut bine să citesc gândul tău !

Tudor Enea spunea...

Carmen - multumesc frumos de doua ori cel putin:) Happy WW sa fie!

Tudor Enea spunea...


Pandhora - zapada e doar parte din natura, important e trairea:) Multumesc mult!

Tudor Enea spunea...

Minnie - Cred ca ar putea fi folosita ca si felicitare, de ce nu? Multumesc mult!

Tudor Enea spunea...

Liviu - salutari si multumiri, insa pe aici pe unde sunt eu tot cade de vreo luna si jumatate:))

Tudor Enea spunea...

Tu1074 - Te salut, multumesc frumos. Ma bucur mereu. Toate bune!

Anonim spunea...

Cat de frumos e totul, si imaginea si cuvintele... Happy WW!

Unknown spunea...

parcă e o rugăciune!
o zi minunată!

fosile spunea...

Iese soarele,topeste zapada si...cit verde,ce frumusete?
Sa-fi fie ziua senina!

RobertN spunea...

Foarte frumos!
Multa sanatate si fericire iti doresc!

Vasile Dumitru spunea...

La margine de lume.

Spunsieu spunea...

bine puse vorbele pe imagine, te indeamna la visare

angi spunea...

Jaj,ce frig e pe-acolo!
dar ce frumos!!!

Alex spunea...

Ce poză frumoasă şi ce gânduri faine! Tudore dragă, tu ai ajuns prin ţara lui Moş Crăciun? Parcă se şi aud zurgălăii prin zăpadă.

Să ai o zi frumoasă! :-)

Rocs spunea...

extrem de frumos:)

Iulia Radu spunea...

Superb!!!
O zi senină!

Tudor Enea spunea...

Dordefemeie - multumesc:) Happy Ww!

Tudor Enea spunea...

Dordefemeie - multumesc:) Happy Ww!

Tudor Enea spunea...

Anastasia - mmultumesc mult. Nu am facut-o ca o rugaciune dar e bine si asa:)

Tudor Enea spunea...


Fosile - o fi verdele o culoare, dar nu iarna:)) Salutari cu bine. Multumesc mult!

Tudor Enea spunea...

Robert Nicolaescu - salutari cu bine. Sanatate! Multumesc mult!

Tudor Enea spunea...


Vasile Dumitru - sa stii ca e un fel de apat de lume. Suntem cam in mijlocul pustiului aici. Dar e si frumos tare de tot dupa cum se vede:) Multumesc mult!

Tudor Enea spunea...


Spunsi eu - sincer sa iti spun eu visez cu ochii deschisi pe aici:) Multumesc frumos!

Tudor Enea spunea...

Angi - a fost frig si inca mai este, da m-am obisnuit. Acum a ramas doar frumos:) Multumesc mult.

Tudor Enea spunea...



Alex - pana in Laponia nu mai e mult de la mine, da ma bucur sa il am pe Mos Craciun mai aproape :) Salutari cu bine si multumesc mult.

Tudor Enea spunea...

Rocs - multumesc mult. Toate bune!

Tudor Enea spunea...


Iulia Radu - salutari si multumesc mult!